AndroidHealthClinic

Test E, Bold en Tren

Bultrug

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Wat vinden jullie hiervan:

500mg Test E
300mg Bold
200 Tren

Bovenstaande is per week en wil ik in 2-en zetten. Maandag de helft en donderdag de andere helft.

Iedereen heeft het er altijd over om Bold hoog te zetten, vorige kuur heb ik zelfde kuur gehad met Bold op 400, maar geen Tren. Toen iets van 8kg in 8wkn gepakt. Daarna cutten van de 101 naar de 92 met <5%. Dacht daarom om Bold weer laag in te zetten.

Doel is dit een week of 8 a 10 vol te houden en zo wat kg's te pakken en vet% niet te laten stijgen.

Stats zijn iets van 95kg bij max 10% op dit moment.

Daarna keurig 4 wkn in de nakuur.

Ga je weer podium op beest?
Wat zie je als meerwaarde van de bold?
Doe dan test 500/tren 400 en weg die bold

• Topic Starter Topic Starter
Dit jaar geen podium, maar wil wel de basis wat hoger leggen als vorig jaar. Dus wat zwaarder en droger zijn dan afgelopen keer. Mocht ik volgend jaar dan evt weer het podium op willen begin ik mijn voorbereiding in ieder geval beter dan afgelopen jaar.

Bold was om kwalitatief te bouwen ipv snel groeien met veel vocht. Liever kwaliteit dan kwantiteit en 5kg zwaarder.

tren is weinig vocht hoor.
Voeding zit vast wel in orde bij jouw;)

Voeding is prima :-) Heb heel goed opgelet tijdens mijn voorbereiding! En volg dit nog steeds....met af en toe een junk zaterdag...maar goed 10% is prima voor nu en dan mag je af en toe beetje rommel eten.

Ben & Jerry's? :eyebrow:

hahaha....je bent goed op de hoogte!!!! Ben niet zo van het ijs, dat stukje heb ik niet overgenomen tijdens de voorbereiding hahaha.....
Ga liever junken bij de toko of een indiaase hut....

Terug
Naar boven