Fitness Seller

Test E, e5d VS ew

Ano_92_48

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
496
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op mn eerste kuur.
Het wordt sowieso 10 weken Test E maar ik zit te twijfelen tussen 500mg ew en 375mg e5d.
Het voordeel van e5d is volgens mij dat je bloedwaarden minder schommelen waardoor je minder last van sides hebt, het nadeel dan weer dat het langer duurt voordat je stabiele waarden hebt(op te lossen door een front load).

Ben een beetje berekeningen aan t bekijken op roadcalc.com, met een frontload van 700mg en daarna 375mg e5d zit je in week 1 al op een vrij stabiele waarde, met 500mg ew pas in week 3. Ook is verschil tussen de max. en min. waarde 15mg minder bij e5d(40/55).

Wat raden jullie aan en waarom?

Laatst bewerkt:
Ik merkte dat ik op ew veel meer last had van het vasthouden van vocht.
Nu ik e5d zet en eigenlijk nagenoeg nauwelijks zoutloos eet, heb ik toch een pak minder vocht :)

Verder merk ik eigenlijk geen verschil, behalve dat ik nu harder ga omdat ik 500mg e5d zet ipv ew :D

Hoe langer de tijd er tussen hoe groter de schommelingen in je hormoonspiegel en hoe meer last van sides.
Waarom niet gewoon 2x per week 250mg zetten, dat is de meest gebruikte manier?

Frontloaden maakt trouwens niet uit imo, je cycle moet gewoon 12-15 weken duren.

Hoe langer de tijd er tussen hoe groter de schommelingen in je hormoonspiegel en hoe meer last van sides.

Frontloaden maakt trouwens niet uit imo, je cycle moet gewoon 12-15 weken duren.

U wot m8?

Waarom zou die 12-15 weken moeten zijn? Eerder max 12 weken test e cycle dan minimaal.

• Topic Starter Topic Starter
Wordt gewoon 10 weken, heeeeeeel misschien doortrekken naar 12 omdat ik toch 3 vials heb liggen dan

Ga je loggen?
Ik ga pas na de zomer beginnen, september of oktober.

Niemand een onderbouwde mening of advies?

Bij mij slaat test sowieso niet eerder in dan in week 5, dus 10 weken zou ik niet eens aan beginnen. Ga voor 12.

Ook al doe 15, weken, als de rek er nog niet uit is, waarom niet? :rolleyes: Max 12 weken? Hou op schei uit met deze bro science.

Terug
Naar boven