XXL Nutrition

Test e eerste kuur

Is niet negatief bedoeld, maar 9 van de 10 keer gewoon een feit. De meeste die met een relatief laag gewicht beginnen aan AAS hebben dergelijke stats omdat ze (nog) niet helemaal doorhebben wat voor hun goed werkt qua voeding en training. Wanneer je dan aan een kuur begint, kom je nadien vaak bedrogen uit.

Voeding, training en rust zijn het fundament voor goed behoudt en progressie. Heb je dat helemaal in de smiezen, dan kun je gerust met jou stats prima een kuur succesvol aanvangen en afronden.

:yes::yes:

Precies dit.

Eerst snappen hoe je moet trainen, eten, rusten, blessures voorkomen, blessures herkennen,progressie moet boeken, je lichaam echt leren kennen, wat werkt wel voor je, wat werkt niet etc etc etc.

Dat duurt gewoon even voor je dat begrijpt, snapt, weet en leeft.

En als dit nog niet op orde is, dan kom je daar zelf wel achter tijdens en na je kuur.
Kuren is ook weer een heel leerproces op zichzelf ( en dan bedoel ik 'on' zijn, niet de research vooraf).

Succes iig!

in de viswinkel

succes met je kuur!

Succes met je kuur!

Ik denk niet dat het zo'n vaart neemt met je hart. Maar op je bloeddruk letten is altijd handig.

wat is het doel van je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Krijg zo me 2e injectie. Trainen en eten gaat goed, zoals ik al zei ik zie wel wat ik ga gainen en wat ik overhoud of verlies. Zo erg kan het niet zijn;) ga er niet hele dag over piekeren

Verstandig

Lekkere instelling ook lmfao

Krijg zo me 2e injectie. Trainen en eten gaat goed, zoals ik al zei ik zie wel wat ik ga gainen en wat ik overhoud of verlies. Zo erg kan het niet zijn;) ga er niet hele dag over piekeren

Me=mijn. Goede instelling ook, is je tweede naam toevallig Brian?

Onbegrijpelijk wat je hier zo nu en dan voorbij ziet komen.

Wat een verstand.

als je 1,80 en 71kg bent (zoals je maten) en ze houden 6 vd 10kg over weeg je nog altijd maar 77kg. Logisch dat je op dit gewicht kan blijven, is nog steeds niks en kans is groot dat ze nog in vet gestegen zijn ook en dan is het helemaal klaar :D
Uiteindelijk zijn de meesten hier wel te vroeg begonnen maar het beste is nog altijd met degelijke stats en kennis eraan beginnen

Terug
Naar boven