Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Hoeft niet hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat ik je geen karma kan geven. Vooral je laatste zin is erg sterk.

Is niet negatief bedoeld, maar 9 van de 10 keer gewoon een feit. De meeste die met een relatief laag gewicht beginnen aan AAS hebben dergelijke stats omdat ze (nog) niet helemaal doorhebben wat voor hun goed werkt qua voeding en training. Wanneer je dan aan een kuur begint, kom je nadien vaak bedrogen uit.
Voeding, training en rust zijn het fundament voor goed behoudt en progressie. Heb je dat helemaal in de smiezen, dan kun je gerust met jou stats prima een kuur succesvol aanvangen en afronden.

Ik respecteer jullie meningen maar ik ga toch on. Daarnaast zal ik mijn voeding aanpassen ik houd jullie op de hoogte! Vrienden van mij hadden test e van UP en hebben dikke resultaten geboekt en zijn ook met dat gewicht begonnen.
Krijg zo me 2e injectie. Trainen en eten gaat goed, zoals ik al zei ik zie wel wat ik ga gainen en wat ik overhoud of verlies. Zo erg kan het niet zijnga er niet hele dag over piekeren
Krijg zo me 2e injectie. Trainen en eten gaat goed, zoals ik al zei ik zie wel wat ik ga gainen en wat ik overhoud of verlies. Zo erg kan het niet zijnga er niet hele dag over piekeren

Me=mijn. Goede instelling ook, is je tweede naam toevallig Brian?

haha was niet zo bedoeld hoor, maar ik snap'm