MuscleMeat

test e en winny of d'bol??

danny M

Cool Novice
Waardering
0
heren,

het volgende: Na de zomer is het weer tijd voor een kuurtje... (september)

Week 1-10 500mg Test van GG ma-vrij de spuit erin
week 12-16 Nakuur met Nolvadex. 1e 2 weken 40mg ed daarna 20mg ed

Nu twijfel ik om de eerste 4 weken d'bol te nemen 40mg ed of de laatste 4-6 weken winny's 40mg ed.

Wat vinden jullie ervan???

waarom niet :

week 1-4 dbol

&

week 9-12 winny

-rodge

wil je meer massa neem je dianabol
wil je droger uit je kuur komen neem je winny:)

wil je meer massa neem je dianabol
wil je droger uit je kuur komen neem je winny:)

ja maar samen is het nog lekkerder :D ... ik ga volledig met Rodge mee... allehoewel ik denk ik de winny nog een weekje eerder zou beginnen...

win je lekker goeie massa... op het einde word je eff wat droger en harder en je houd je gewonnen massa makkelijker vast..

Heb ook kickstart dbol gehad en eindigen met winny in een test e kuur maar vond de winny niet echt super vergeleken met dbol.

Misschien kan je eerste 3 weken test prop erbij nemen als kickstart ipv de dbol en de laatste 5 a 6 weken lekker winny
want 3 a 4 weken winny vond ik maar helemaal niks. Net te kort...

Dat zou ik doen als ik het over mocht doen!

Heb ook kickstart dianabol gehad en eindigen met winny in een test e kuur maar vond de winny niet echt super vergeleken met dianabol.

Misschien kan je eerste 3 weken test prop erbij nemen als kickstart ipv de dianabol en de laatste 5 a 6 weken lekker winny
want 3 a 4 weken winny vond ik maar helemaal niks. Net te kort...

Dat zou ik doen als ik het over mocht doen!

ja winny kan je ook niet echt verglijken met d-bol... maar ik moet zeggen ik verheug me altijd heel erg op de winny... ik kom er niets meer van bij op het einde maar in de spiegel is het na een paar weken wel een duidelijk verschil te zien..

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik dan maar 5-6 weken winny pak aan het einde...

En de kickstart van d'boll oversla want 10 wken aan de orals lijkt me niet zo'n goed plan :rolleyes:

dus dan wordt het dit:

Week 1-10 500mg Test E EW
Week 6-11 40mg winny ED

Nakuur week 12-16 Nolva

Het klopt toch dat ik 2 wken na de laatste spuit moet beginnen met de Nolva???

maar zet dan toch maar 1500 mg de eerste week en 750 mg de tweede week zodat je direct genoeg test in je lijf hebt. anders duurt het drie, vier weken voor je iets van de test voelt.

Terug
Naar boven