AndroidHealthClinic

Test E EP

mittarrr

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
84kg
nyci0m.jpg

sg517d.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Sorry guys voor het niet posten van andere pics , is namelijk niet mijn gear kan wel vertellen dat die werkt :)

Slechte spul!

Ik heb een kuur opgesteld eind februari met dit merk E-PHARMA ( GEEN EP )

Week 1t/m12-Test E E-Pharma
Week 1t/m10-Tren E E-Pharma
Week 1t/m02-OXY(anapolon)E-Pharma

Ben inmiddels niks vooruitgegaan en voel er helemaal niks van.
Het is precies dezelfde verpakking en precies dezelfde merk met dezelfde batchnr. etc etc.
Ik breng het morgen terug na de dealer en ruil ze om voor HG Sustanon ORG of Test-E Aburaihan met Tren-E HG.

Sommige mensen zullen zeggen ja kerel pas 1 week gebruikt tuurlijk kan je dan niet echt wat verwachten, ja klopt mischien niet van de test en tren maar wel van de oxy en die werkt zeker niet ik heb het op 50mg pdag gedaan.

En nog wat over de tabletten zit helemaal geen logo op of niks heel slecht in de kwaliteit maar, als je het hebt over de verpakking dan ziet het er wel strak uit.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 05:18 ----------

Slechte spul!

Ik heb een kuur opgesteld eind februari met dit merk E-PHARMA ( GEEN EP )

Week 1t/m12-Test E E-Pharma
Week 1t/m10-Tren E E-Pharma
Week 1t/m02-OXY(anapolon)E-Pharma

Ben inmiddels niks vooruitgegaan en voel er helemaal niks van.
Het is precies dezelfde verpakking en precies dezelfde merk met dezelfde batchnr. etc etc.
Ik breng het morgen terug na de dealer en ruil ze om voor HG Sustanon ORG of Test-E Aburaihan met Tren-E HG.

Sommige mensen zullen zeggen ja kerel pas 1 week gebruikt tuurlijk kan je dan niet echt wat verwachten, ja klopt mischien niet van de test en tren maar wel van de oxy en die werkt zeker niet ik heb het op 50mg pdag gedaan.

En nog wat over de tabletten zit helemaal geen logo op of niks heel slecht in de kwaliteit maar, als je het hebt over de verpakking dan ziet het er wel strak uit.

Over de dosering TEST op 500mg pw
Tren op 400mg pw

OXY 50mg ed 1e week
OXY 100mg ed 2e week( heb ik btw nog niet gedaan )

Zou ook niet voor die TestE van aburaihans gaan.... Die zijn meestal ook fake

Terug
Naar boven