Fitness Seller

test e in schouder

balman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
als je test -e in je schouder wil plaatsen

welke naalden kan je hier best voor gebruiken

voor vitamine b12 gebruik ik 0.5 x 16 mm ( maar dit is wel op waterbasis )

0.6 x 25mm (Blauw)

Sofiane is 20 dacht ik.

En zie reactie van patmuscle, zelfde discussie zeg maar. :)

ik gebruik meestal oranje voor schouders

• Topic Starter Topic Starter
doe het zelf , en schouder vind ik pers. aangenamer dan been

in bil is moeilijk voor doe het zelf

Bil is eitje.
Spiegel achter je, juiste plaats bepalen en gaan

Doe het tussen de tenen, dan zie je geen injectieplekken :)

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Net als al die skinny modellen... :p

doe het zelf , en schouder vind ik pers. aangenamer dan been

in bil is moeilijk voor doe het zelf

voor mij ook, als ik eraan kan. schouder met kleine naald = volledig painless

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

Bil is eitje.
Spiegel achter je, juiste plaats bepalen en gaan

maatje van mij is verpleger, nou ik kan je zeggen, zijn injects voel ik niet, die van mezef doen soms echt pijn hoor (ik zet eraltijd in met een vogelpik beweging he en soms zit ik ernaast hehehe)

quads doe ik niet mee, ging 7 keer op de 8 mis (vocht oid boven knie, moeilijk gaan enz)

kuiten ging ook niet zo goed, traps vind ik nogal raar;;schouders is gewoon het makkelijkst

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

ik wil wel nog s op zn "animallegs" proberen: in de borst met een groene naald :D

Is schouder niet lastig omdat je maar 1 hand hebt om de hele procedure te doen. Hoe aspireer je met 1 hand of ga je de arm waarin je injecteert zo draaien dat je hem nog net kunt vasthouden?

In de bil aspireer ik ook met 1 hand.
Zo zwaar is dat niet

Is schouder niet lastig omdat je maar 1 hand hebt om de hele procedure te doen. Hoe aspireer je met 1 hand of ga je de arm waarin je injecteert zo draaien dat je hem nog net kunt vasthouden?
aspireeren is voor mietjes
zolang dat je een zwaare druk hebt op je naald zit je in u spier :D

Injecteer jij enkel in je quads dan? Anders moet ik ook met 1 hand aspireren...

Terug
Naar boven