Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eindelijk iemand die het begrijpt, weet je overigens ook doorwat het kan komen?Het is ook geen ontsteking. Dan zou het meer een bal zijn, vuur rood in het begin en je zou flinke koorts hebben.
De zwelling wordt minder en de pijn ook. meestal duurt het een week tot 1.5 voordat het helemaal weg is.
Er wordt vaak luchtig over gedaan omdat iedereen het wel eens heeft gehad maar op het moment dat je het hebt
doet het zon pijn dat amper uit je bed of stoel kan komen.
Eindelijk iemand die het begrijpt, weet je overigens ook doorwat het kan komen?
Het is ook geen ontsteking. Dan zou het meer een bal zijn, vuur rood in het begin en je zou flinke koorts hebben.
De zwelling wordt minder en de pijn ook. meestal duurt het een week tot 1.5 voordat het helemaal weg is.
Er wordt vaak luchtig over gedaan omdat iedereen het wel eens heeft gehad maar op het moment dat je het hebt
doet het zon pijn dat amper uit je bed of stoel kan komen.

wow ik heb nu echt veel meer respect voor je enzoJa deze snap ik nog wel, het been is erg dik. Maar sommige janken erg snel hoor. Ik vergelijk het altijd maar met een paar lekkere lowkicks. Heerlijk dat gevoel een paar dagen. Prikken is nooit m'n hobby geworden maar dat gevoel vind ik lekker...Is vast raar voor sommige denk ik maar it brings back memory's.
Een beetje zoals het huis van m'n oma rook naar vers gebakken appeltaart op zondag.![]()
Jah 2 dagen wat last is geen probleem maar meestal is het een weekJa deze snap ik nog wel, het been is erg dik. Maar sommige janken erg snel hoor. Ik vergelijk het altijd maar met een paar lekkere lowkicks. Heerlijk dat gevoel een paar dagen. Prikken is nooit m'n hobby geworden maar dat gevoel vind ik lekker...Is vast raar voor sommige denk ik maar it brings back memory's.
Een beetje zoals het huis van m'n oma rook naar vers gebakken appeltaart op zondag.![]()