Fitness Seller

Test e kuur eerste cycle

Bezoekers in dit topic

rubiano

Novice
Lid geworden
20 apr 2023
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Ik ben begonnen aan mijn eerste test e kuur van 12 weken, 2x 250 mg per weer(3 dagen tussen de injecties)
Mijn vraag is: zal ik na mijn kuur van 12 weken mijn testosteron waardes weer terug komen naar hoe het voor de kuur was? Ik zal een pct inzetten na de 12 weken.
Alvast bedankt.
 
Topantwoord
17% bf en kuren….

2C1EA794-BDBF-4855-A57D-6939862E6D14.jpeg
Ik ben begonnen aan mijn eerste test e kuur van 12 weken, 2x 250 mg per weer(3 dagen tussen de injecties)
Mijn vraag is: zal ik na mijn kuur van 12 weken mijn testosteron waardes weer terug komen naar hoe het voor de kuur was? Ik zal een pct inzetten na de 12 weken.
Alvast bedankt.
Wat was je testosteron waarde voor de kuur?
 
En over het algemeen gezien, zijn de waardes na een kuur test weer te herstellen?
 
Van die vragen die je al had moeten weten voordat je begon.
 
hoe moet ik dit opvatten 😂
Kuren op een hoog vetpercentage wordt afgeraden. Laat staan dat je écht 17% bent dan zal je in een bulk eindigen op 22%+ in je kuur.
Misschien handig om de eerste weken van je kuur toch nog even te cutten maar geen idee wat je doel van de kuur is.
 
Mijn doel is niet om te bulken. 17% moet 15 % zijn verkeerd genoteerd. Mijn doel is om te ervaren wat een kuur test e doet qua sport prestaties/kracht/libido ect. Zelf actief als pt en vandaar dat ik het wil ervaren.
 
Sorry maar ik vind je wel te ondoordacht begonnen.
Ik weet ook dat ik pt niet mag koppelen 1 op 1 aan stats maar ook dit doet de wenkbrauw omhoog gaan.
Daarnaast, hoe betrouwbaar is je vp? Een hoger vp icm met roids is zeker af te raden, dit geeft veel meer kans op "ongewenste bijeffecten" die met een lager vp (12 en lager) kleiner worden.
 
Mijn doel is niet om te bulken. 17% moet 15 % zijn verkeerd genoteerd. Mijn doel is om te ervaren wat een kuur test e doet qua sport prestaties/kracht/libido ect. Zelf actief als pt en vandaar dat ik het wil ervaren.
Als PT is het niet echt goed doordacht in my opinion. Met name geen bloedwaardens.
Daarnaast zou ik toch echt een specifiek doel of plan zetten voor jezelf.
 
Nee absoluut niet..
Het is niet dat men je hier belachelijk loopt te maken, maar je zet JOU gezondheid op het spel hiermee en met simpele research had je kunnen weten dat jou lichaam (en denk ook kennis mbt voeding/(training) nog niet klaar zijn voor een kuur.

Probeer eens op de natuurlijke manier wat vet te verliezen dat je zichtbare abs definitie hebt om vervolgens een kuur te doen. Tevens is een kuur om te cutten niet slim aangezien het simpelweg voeding is. Een bulk kuur is slimmer doordat spiermassa bouwen iets complexer ligt dan wat vet verliezen en in die fase wat ondersteuning nemen is gewoon slimmer.
 
Mijn doel is niet om te bulken. 17% moet 15 % zijn verkeerd genoteerd. Mijn doel is om te ervaren wat een kuur test e doet qua sport prestaties/kracht/libido ect. Zelf actief als pt en vandaar dat ik het wil ervaren.
Ook als is het 17% dat maakt geen fuck uit. als je gaat cutten kun je gewoon kuren. paar weken geleden was AK zelf ook Fat. begin eens met 250mg ew in 2x prikken
 
Ik ben begonnen aan mijn eerste test e kuur van 12 weken, 2x 250 mg per weer(3 dagen tussen de injecties)
Mijn vraag is: zal ik na mijn kuur van 12 weken mijn testosteron waardes weer terug komen naar hoe het voor de kuur was? Ik zal een pct inzetten na de 12 weken.
Alvast bedankt.
Je kunt binnen 12 weken terug zijn, je kunt binnen 22 weken terug zijn, je kunt ook nooit terugbouncen naar baseline. Ben je bereid deze risico te nemen?
 
Back
Naar boven