AndroidHealthClinic

Test E Max

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Was eigenlijk benieuwd wat mensen hier het max aantal weken vind om bv Test E
te zetten.
(ivm: sides/natuurlijke onderdrukking etc)

Volgende maand start:
Week 1 tm 16 ew 500 test E (1e 2 weken frondload)
Week 1 tm 16 ew 600 Bold (1e 2 weken frondload)
Elke week 2x pw 250 iu pregnyl
Nakuur Nolva 4 weken

(Twijfel nog 16 of 20 w)

Vaak is het beste er wel uit na 9-10 weken bij Test-e

Ik zet test 52 weken per jaar 250 mg e4d.ik groei nog steeds hoor alleen d'r vochtretentie is minder maar dat zie ik niet als gains

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet test 52 weken per jaar 250 mg e4d.ik groei nog steeds hoor alleen d'r vochtretentie is minder maar dat zie ik niet als gains

Maar dan krijgt je lichaam dus nooit de kans om zelf weer wat aan te maken...?
Of zie ik dat verkeerd?
(Ik vond die 16 van mezelf al lang :p )

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Vaak is het beste er wel uit na 9-10 weken bij Test-e

Toch is mij menig maal geadviseerd Test E minimaal 14 weken te pakken
ivm langwerkende ester.
Toch weer grappig om verschillende meningen te horen.
Of wat men doet.
;)

Ik heb al 2 kinderen meer wil ik er niet dus ik geef niet zoveel om me eigen productie haha

ivm langwerkende ester.Toch weer grappig om verschillende meningen te horen.
Of wat men doet.;)
Waar wordt dit geadviseerd? op dbb zie je met test-e vaak 10-12 weken voorbij komen als advies.

Maar dan krijgt je lichaam dus nooit de kans om zelf weer wat aan te maken...?
Of zie ik dat verkeerd?
(Ik vond die 16 van mezelf al lang :p )

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

ivm langwerkende ester.
Of wat men doet.
;)

Heb het zelf ook 14 weken gepakt maar de laatste weken kwam ik nauwelijks nog aan in massa en kracht.

De gemiddelde kuurder vergeet dat als ie 8 kg aankomt in z'n kuur ook z'n onderhoud hoger gaat liggen en ie dus meer moet vreten.

Zelf zet ik ook sinds eh, oktober 2013 geloof ik year round test, ga ook niet off. Iig de komende jaren nog niet, enige reden dat ik off zou gaan is als ik kids zou willen maar dat zie ik niet gebeuren. Dosissen verschillen wel.

De gemiddelde kuurder vergeet dat als ie 8 kg aankomt in z'n kuur ook z'n onderhoud hoger gaat liggen en ie dus meer moet vreten.

Zelf zet ik ook sinds eh, oktober 2013 geloof ik year round test, ga ook niet off. Iig de komende jaren nog niet, enige reden dat ik off zou gaan is als ik kids zou willen maar dat zie ik niet gebeuren. Dosissen verschillen wel.

Paste mijn voeding continu aan. Als ik nog meer zou eten dan zou ik alleen maar in vet aankomen. Ben zo'n 12-13 kg aangekomen dus ik klaag zeker niet maar de rek was er gewoon uit bij mij in week 10.

Paste mijn voeding continu aan. Als ik nog meer zou eten dan zou ik alleen maar in vet aankomen. Ben zo'n 12-13 kg aangekomen dus ik klaag zeker niet maar de rek was er gewoon uit bij mij in week 10.

En wat voor kuur praten we dan over? nieuwsgierig :rolleyes:

Test-e 500, waar dit hele topic over gaat

Damn, ik ben lekker scherp.. Maar ik zie nergens 500 staan.
Wel lekkere gains! Hoeveel heb je ervan over gehouden na de kuur?

Aah nu snap ik mijn eigen verwarring: "Week 1 tm 16 ew 600 Bold (1e 2 weken frondload)"
En toen je zei dat het test-e 500 was dacht ik dan moet het wel zijn signature zijn /facepalm

ivm langwerkende ester.
Of wat men doet.
;)
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen en het slaat nergens op ;). 10-12 weken en dan off gaan (of bridgen).

als je gaat kuren met bold voor 16/20 weken kun je toch gewoon 500 test er langs zetten of zou je die beter kunnen verlagen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen en het slaat nergens op ;). 10-12 weken en dan off gaan (of bridgen).

Dan hebben we toch verschillende topics vorbij zien komen ;)
En Bold 10 weken is toch echt te kort.Dus waarom Test niet mee laten lopen?
365 on vind ik een beetje te.
Volgens mij zet je dan alleen maar omdat je niet in een crash wil komen :p
Heb veel gekuurd maar ook 5 jaar of geweest,nu weer 9 mnd of.
En vondt het wel weer is tijd worden.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Pcies,,,,, dacht ik al

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Aah nu snap ik mijn eigen verwarring: "Week 1 tm 16 ew 600 Bold (1e 2 weken frondload)"
En toen je zei dat het test-e 500 was dacht ik dan moet het wel zijn signature zijn /facepalm

Kuur staat er gewoon netjes bij hoor haha ;)

Er werd ook gevraagd hoe lang Test max gezet wordt, dan gaan mensen ervan uit dat het om een Test Only kuur gaat. Tuurlijk blijf je test zetten als je Bold zet, zou ik iig wel doen op lage dosis. Voorbeeld van hoe mijn volgende moet worden dan maar :

1-18 test e 250 mg ew
1-18 Bold 900/1200 ew
1-6 Tren A 100 mg ED, dan weer 6 weken off Tren en dan weer 6 weken ON Tren.

De frontload in jouw geval snap ik niet man. Je kuurt 16 weken bewust met lange esters, gun het spul dan ook de tijd om ff z'n werk te gaan doen.

Alles. Heb zo mijn eigen PCT protocol

Ben benieuwd.. denk dat anderen dat ook wel zullen zijn dus zou je dit wat meer kunnen toelichten?

Geheim van de smit:p

Maar denk dat de belangrijkste reden dat ik alles vast heb weten te houden is omdat ik nog niet tegen mijn genetisch limiet aan zit. Dan is het al een stuk makkelijker om het vast te houden dan wanneer ik daar overheen zit.

Terug
Naar boven