Fitness Seller

Test E Max

Geheim van de smit:p

Maar denk dat de belangrijkste reden dat ik alles vast heb weten te houden is omdat ik nog niet tegen mijn genetisch limiet aan zit. Dan is het al een stuk makkelijker om het vast te houden dan wanneer ik daar overheen zit.

Oh ok, ja dan is het volgens mij inderdaad makkelijker om het vast te houden,
sorry dat ik wat off topic ga maar merk je nu ook dat je moeilijker gained zonder aas dan vergeleken met voor je kuur?

Aangezien ik dit nog wel is voorbij zie komen als reden waarom je niet zou moeten kuren voor je aan je genetisch limiet zit. Zal je hierna weer met rust laten :D

Oh ok, ja dan is het volgens mij inderdaad makkelijker om het vast te houden,
sorry dat ik wat off topic ga maar merk je nu ook dat je moeilijker gained zonder aas dan vergeleken met voor je kuur?

Aangezien ik dit nog wel is voorbij zie komen als reden waarom je niet zou moeten kuren voor je aan je genetisch limiet zit. Zal je hierna weer met rust laten :D

Na kuur gain ik nauwelijks omdat mijn eigen test nog erg laag is. Maar een maand na PCT komen de gains al langzaam weer.

Mijn onderhoud is wel echt gigantisch gestegen. Zit nu op 4.5k kcal per dag:o

Na kuur gain ik nauwelijks omdat mijn eigen test nog erg laag is. Maar een maand na PCT komen de gains al langzaam weer.

Mijn onderhoud is wel echt gigantisch gestegen. Zit nu op 4.5k kcal per dag:o

Maar dit komt voornamelijk door de toegenomen spiermassa?
Sorry voor de vele vragen!

Yes, i lied :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Er werd ook gevraagd hoe lang Test max gezet wordt, dan gaan mensen ervan uit dat het om een Test Only kuur gaat. Tuurlijk blijf je test zetten als je Bold zet, zou ik iig wel doen op lage dosis. Voorbeeld van hoe mijn volgende moet worden dan maar :

1-18 test e 250 mg ew
1-18 Bold 900/1200 ew
1-6 Tren A 100 mg ED, dan weer 6 weken off Tren en dan weer 6 weken ON Tren.

De frontload in jouw geval snap ik niet man. Je kuurt 16 weken bewust met lange esters, gun het spul dan ook de tijd om ff z'n werk te gaan doen.

Ok duidelijk argument.(tijd gunnen)
Maar waarom werd me dan toen ik hier eerder me kuur voorstel deed,
zwaar aangeraden om of een frontload ander kickstart te doen?
Om bloedwaarden gelijk omhoog te gooien.

wederom meningen blijven dus verschillend ??? ;)

En 900/1200 Bold ew?Ik zie niet het voordeel in van zo hoog doseren,600/750 lijkt
me al genoeg(mening)
Ik ging op 500 al als een speer HB waarden knalden door plafond
(bloedprikken)

Frontload word niet veel aangeraden hier geloif ik. Weet niet of iemamd dit wil bevestigen, maar het nut zien velen er dacht ik niet van in.

Frontload word niet veel aangeraden hier geloif ik. Weet niet of iemamd dit wil bevestigen, maar het nut zien velen er dacht ik niet van in.

Kijk maar bij andere topics van me.Werd me toch echt aangeraden en uitgelegd waarom.
Als er andere meningen over zijn die onderbouwd zijn hoor ik ze natuurlijk graag.

grafiek3.gif

grafiek5.gif

Kijk maar bij andere topics van me.Werd me toch echt aangeraden en uitgelegd waarom.
Als er andere meningen over zijn die onderbouwd zijn hoor ik ze natuurlijk graag.

Zal eens door lezen. Meen zelf ook een keer gevraagd te hebben voor frontload. Maar werd toen iig afgeraden. Maar idd dit zal iemand moeten onderbouwen die er wat meer van weet

Effe of topic maar 16 tot 20 weken komt dan niet zo goed uit er nu met te starten een kuur van 4 tot 5 maand te beginnen begin 3de maand dan is je kuur ten einde juni/ juli en das net tijdens de zomer vakantie, je gaat dan toch een terugslag hebben van je kuur mentaal en fysiek, zie dat je die kuur afgerond hebt tijdens de winter lijkt me een iets confortabelder seizoen om die periode te overbruggen

Effe of topic maar 16 tot 20 weken komt dan niet zo goed uit er nu met te starten een kuur van 4 tot 5 maand te beginnen begin 3de maand dan is je kuur ten einde juni/ juli en das net tijdens de zomer vakantie, je gaat dan toch een terugslag hebben van je kuur mentaal en fysiek, zie dat je die kuur afgerond hebt tijdens de winter lijkt me een iets confortabelder seizoen om die periode te overbruggen

Helemaal mee eens!Ff wachten dan nog maar ff.

Terug
Naar boven