XXL Nutrition

test e met boldenone en turinabol.

Ik zal je nu een serieus advies geven:

Begin gewoon met:
week 1-10: test-e 500mg EW
week 1-4: tbol 40mg ED
week 12-15: nolvadex 20mg ED
week 1-12: HCG 500iu 2x EW

Ga je echt genoeg op gainen.

Meer heb je de eerste keer echt niet nodig om te groeien. En als je gaat stacken en sides krijgt dan weet je niet door welk middel het komt en dus ook niet welk middel je moet droppen of waarvan je de dosis moet verlagen.

Jezus wat kunnen sommige mensen om de vragen heen lullen. Zeg gewoon wat nuttigs of hou je klep. Hij wil die kuur en hij wil alleen nog weten hoeveel mg, wat ik best snap omdat je overal van die oetlullen hebben die maar wat roepen.
1e fatsoenlijke antwoord wat ik hier zie is walter75 hierboven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal je nu een serieus advies geven:

Begin gewoon met:
week 1-10: test-e 500mg EW
week 1-4: tbol 40mg ED
week 12-15: nolvadex 20mg ED
week 1-12: HCG 500iu 2x EW

Ga je echt genoeg op gainen.

Meer heb je de eerste keer echt niet nodig om te groeien. En als je gaat stacken en sides krijgt dan weet je niet door welk middel het komt en dus ook niet welk middel je moet droppen of waarvan je de dosis moet verlagen.

Die hcg wat doet dat voor me walter? Dus jij zegt beginnen met 500 mg test e ew en 40mg turinabbol ed??
And thats it, ga ik daar hard op en is die turina beter dan bijvoorbeeld winstrol om massa op te pakken?

Alvast bedankt voor de info man, appreciate it!!!

Die hcg wat doet dat voor me walter? Dus jij zegt beginnen met 500 mg test e ew en 40mg turinabbol ed??
And thats it, ga ik daar hard op en is die turina beter dan bijvoorbeeld winstrol om massa op te pakken?

kom jongen ga nu serieus eens wat lezen.. 8 jaar research en niet weten waarvoor hcg dient.
lees even en je gaat er een pak wijzer uit komen !

kom jongen ga nu serieus eens wat lezen.. 8 jaar research en niet weten waarvoor hcg dient.
lees even en je gaat er een pak wijzer uit komen !
Oef heel de tijd dat gezeul 8 jr en je weet dit niet blabla vertel me dan waar het wel voor is. Komt uit zwangere vrouwen is goed pm te cutten maar dat is ook al wel weer achterhaald. Dus dan vraag ik alleen waar het wel voor werkt, dus ja heb er wel over gelezen alleen heb er geen ervaring mee dus vraag ik dat aan iemand met wel ervaring en dan constant dat gejank. Ik zit niet op zulke antwoorden te wachten insulina.

Toch bedankt over je mening dat jij vind dat ik me huiswerk niet goed gedaan heb. Ik vraag niet of ik me huiswerk wel gemaakt heb ik vraag om jullie ervaringen met aas en aangezien je steeds met dat slappe gelul kom vraag ik me af wat jij er dan van weet. Niet veel lijkt me , anders had je advies gegeven ipv dat slappe commentaar.

Ik raad je ook aan om zoveel mogelijk te gaan lezen. Over HCG is ontzettend veel te vinden op dit forum. Maar het komt er op neer dat je met HCG ervoor zorgt dat je ballen blijven functioneren zodat je na de kuur beter en sneller herstelt. En sneller herstel betekent meer massa over houden. Maar nogmaals, het is echt belangrijk dat je je zelf zo goed mogelijk inleest zodat je zelf ook weet waar je mee bezig bent.
Wat orals betreft. Als het je puur om massa gaat dan zou je dianabol kunnen overwegen.

Oef heel de tijd dat gezeul 8 jr en je weet dit niet blabla vertel me dan waar het wel voor is. Komt uit zwangere vrouwen is goed pm te cutten maar dat is ook al wel weer achterhaald. Dus dan vraag ik alleen waar het wel voor werkt, dus ja heb er wel over gelezen alleen heb er geen ervaring mee dus vraag ik dat aan iemand met wel ervaring en dan constant dat gejank. Ik zit niet op zulke antwoorden te wachten insulina.

Toch bedankt over je mening dat jij vind dat ik me huiswerk niet goed gedaan heb. Ik vraag niet of ik me huiswerk wel gemaakt heb ik vraag om jullie ervaringen met aas en aangezien je steeds met dat slappe gelul kom vraag ik me af wat jij er dan van weet. Niet veel lijkt me , anders had je advies gegeven ipv dat slappe commentaar.

Klopt man , veel succes met je beperking. Doe research.

Ik raad je ook aan om zoveel mogelijk te gaan lezen. Over HCG is ontzettend veel te vinden op dit forum. Maar het komt er op neer dat je met HCG ervoor zorgt dat je ballen blijven functioneren zodat je na de kuur beter en sneller herstelt. En sneller herstel betekent meer massa over houden. Maar nogmaals, het is echt belangrijk dat je je zelf zo goed mogelijk inleest zodat je zelf ook weet waar je mee bezig bent.
Wat orals betreft. Als het je puur om massa gaat dan zou je dianabol kunnen overwegen.

Heb veel gelezen alleen hcg weet ik idd niet veel van. Ja maar dianabol is erg oestrogeen en ben bang voor gyno. Daar komt bij dat ik geen zin heb in die vocht retentie na me kuur ga ik op vakantie en dat halt niet mee met een dikke plofkop.

Weet je er staat zoveel op over van alles , maar de 1 zegt dit en de ander weer dat!!
Waar kan ik nou het beste mee beginnen. Ik sta voor alles open dat niet te veel vocht geeft en weinig kans heeft op gyno.

Alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Klopt man , veel succes met je beperking. Doe research.

Dank je en Sorry voor mijn slappe reactie, je zal het vast niet rot bedoeld hebben. Toch bedankt voor je reactie

Als je bang bent voor vocht dan pak je winstrol.
dit forum heeft een aantal handige wiki's, daar zou je eens kunnen beginnen.

Jaja, daar ben ik bekend mee wiki.dutchbodybuilding. Maar kan daar geen slechte dingen vinden over boldenone. Van daar dat het me superleek

Als iets te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook

Als je bang bent voor vocht dan pak je winstrol.
dit forum heeft een aantal handige wiki's, daar zou je eens kunnen beginnen.

Ohw nog 1tje stel ik doe dan die test e 500mg ew en los van met of zonder hcg is die tbol dan beter dan bijvoorbeeld winstrol om massa te pakken?

Ohw nog 1tje stel ik doe dan die test e 500mg ew en los van met of zonder hcg is die tbol dan beter dan bijvoorbeeld winstrol om massa te pakken?
Met tbol heb ik helaas geen ervaring. Ik weet alleen dat het een milde variant van dianabol is en dat het minder waterretentie veroorzaakt.

Hahaha mikie B ja die reactie was te verwachten. Ik vraag hoe lang ik die bold moet gebruiken en hoeveel mg.
Je hebt gelijk dat je zegt dat ik niet luister enz enz wat betreft test only.
Bold met test e is een massa stack ik vraag niet om een andere kuur ik vraag om hoelang en hoeveel ik deze kuur moet pakken voor goede resultaten. Je kan mij niet vertellen dat er mensen sustanon of test e stacken met bold als die bold toch helemaal niets doet?

Geef dan argumenten waarom ik beter test only kan pakken en overtuig me daarin.
Je kan me toch niet vertellen dat bold helemaal niets doet?

Van daar dat ik mensen zoek die test e met bold hebben gestackt, dus die mij een eerlijk antwoord kunnen geven en niet antwoord geven test only omdat ik ook hard ging op test only. Ik wil mensen met ervaring met bold.

In ieder geval hartstikke bedankt voor je reactie en jij krijgt je foto's als ik uitgekuurd ben!

Tenzij je na je kuur bent veranderd in een bloedmooie meid van een jaar of 20 tot 25 hoef ik de foto's niet bro. Er staat op dit forum ( wat je al heel veel hebt bekeken naar eigen zeggen ) een keer of 5000000000 beschreven waarom je in je 1e kuur een TestE doet met hooguit een kickstart en niet een TestE met Bold of Deca of Tren of paardenstront.

Als je toch Bold wilt dikke prima, TestE op 500 mg en Bold op minimaal 800, liever nog over de 1000 mg EW. Dit omdat Bold zwakke shit is die hoog gedoseerd dient te worden. De duur van de kuur, een week of 18 TestE en een week of 16 Bold, dit omdat Bold een langere ester is die dus eerder gestopt dient te worden en ook langer door moet lopen. Kickstart moet je zelf weten, de meeste orals zijn k*t. HCG om je balletjes op orde te houden, 500 iu 2 keer per week. Als je nu ook nog wilt weten hoe je HCG mengt en bewaart is er vast nog wel een debiel die je wat voor wil kauwen :)

Tenzij je na je kuur bent veranderd in een bloedmooie meid van een jaar of 20 tot 25 hoef ik de foto's niet bro. Er staat op dit forum ( wat je al heel veel hebt bekeken naar eigen zeggen ) een keer of 5000000000 beschreven waarom je in je 1e kuur een TestE doet met hooguit een kickstart en niet een TestE met Bold of Deca of Tren of paardenstront.

Als je toch Bold wilt dikke prima, TestE op 500 mg en Bold op minimaal 800, liever nog over de 1000 mg EW. Dit omdat Bold zwakke shit is die hoog gedoseerd dient te worden. De duur van de kuur, een week of 18 TestE en een week of 16 Bold, dit omdat Bold een langere ester is die dus eerder gestopt dient te worden en ook langer door moet lopen. Kickstart moet je zelf weten, de meeste orals zijn k*t. HCG om je balletjes op orde te houden, 500 iu 2 keer per week. Als je nu ook nog wilt weten hoe je HCG mengt en bewaart is er vast nog wel een debiel die je wat voor wil kauwen :)

Hmmm jij kan me dat vast niet vertellen over die hcg mikie? Haha nee geintje, hartstikke bedankt allemaal voor de info. Een testosteron only kuurtje met een booster it will be.

Ohw en die hcg to keep my balls working.

Nee maar dat is echt , je moet eens kijken hoe verschrikkelijk veel verschillende dingen er op dit forum op sommige posts geschreven worden, de 1 zegt dit en de ander dat.

Maar begrijp nu dat test only het beste is, dan kan ik zien hoe mijn lichaam reageert. Iemand nog wel advies welke kickstart ik moet pakken?

Alvast bedankt grtz

Na 8 jaar inlezen en niet weten welke kickstart

Ga lekker voor winstroll al vinden sommigen mensen het k*t omdat het je uitdroogd

Ga voor dbol maar jij was toch bang voor de oestrogeen zie gyno

Zoek het zelf uit

Na 8 jaar inlezen en niet weten welke kickstart

Ga lekker voor winstroll al vinden sommigen mensen het k*t omdat het je uitdroogd

Ga voor dbol maar jij was toch bang voor de oestrogeen zie gyno

Zoek het zelf uit

Ik Lees ook mensen die kickstarten met dianabol en eindigen hun kuur met winstrol om er hard uit te komen. Werk dat? Iemand ervaring mee?

En je kunt jezelf met zoveel crap inlezen als je wilt maar je zult het toch zelf moeten ondervinden. Iedereen kan lezen hoe je groot moet worden maar tussen de theorie en praktijk zit altijd verschil van daar mijn vragen.

Terug
Naar boven