AndroidHealthClinic

Test e - primo verhouding (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk flinke poten ;)
 
Want?
 
Je UB oogt niet spectaculair voor iemand die 1.72 "klein" is en 110kg breed zou moeten zijn.
 
Had het wat massiever verwacht idd. No offence verder, komt me maar al te bekend voor. Ik ken gasten van 100 kg bij mijn lengte die buffer ogen dan ik :')
 
Dit is ook pas mijn eerste kuur weer na 8 jaar.. 8 jaar geleden een licht oral kuurtje gehad en verder alles naturel opgebouwd.
Mn benen zijn idd ook vrij grof.. maar hoort dat ook niet zo dan?
Waar zijn jouw benen met 1.85 en 107kg?
En wat heb jij naturel opgebouwd?
Over een aantal jaren maar eens weer kijken als ik meerdere kuurtjes heb gehad en erachter kom wat het beste werkt.
Im new to this
 
Had het wat massiever verwacht idd. No offence verder, komt me maar al te bekend voor. Ik ken gasten van 100 kg bij mijn lengte die buffer ogen dan ik :')
Ja elk lichaam is anders..
 
Dit is ook pas mijn eerste kuur weer na 8 jaar.. 8 jaar geleden een licht oral kuurtje gehad en verder alles naturel opgebouwd.
Mn benen zijn idd ook vrij grof.. maar hoort dat ook niet zo dan?
Waar zijn jouw benen met 1.85 en 107kg?
En wat heb jij naturel opgebouwd?
Over een aantal jaren maar eens weer kijken als ik meerdere kuurtjes heb gehad en erachter kom wat het beste werkt.
Im new to this

Je moet niet aan mij vragen wat wel of niet hoort, iedereen moet gewoon lekker zijn ding doen ;)
Mijn benen zitten gewoon waar ze horen :p Maar het is een gegeven dat ze nog niet zijn waar ik ze graag hebben wil qua formaat.
De basis is natural opgebouwd, de rest is allemaal met AAS gebouwd, geen idee welke vezels natural en welke enhanced zijn :dunno:
 
Je ziet er gewoon prima uit voor iemand die net z'n eerste kuurtje gedaan heeft ;-)

Begrijp echt niet waarom je zoveel kritiek krijgt. Jouw fysiek is VER bovengemiddeld van wat je hier op het forum ziet, inclusief een aantal leden die al jaren AAS gebruiken. No joke.
 
Fysiek is in orde ...,maar te weinig voor 111 kg bij 1,78 cm
 
Je UB oogt niet spectaculair voor iemand die 1.72 "klein" is en 110kg breed zou moeten zijn.

Dan zit je zowat in lee priest gebied. lee is wel nog 10 cm kleiner.
 
Dan zit je zowat in lee priest gebied. lee is wel nog 10 cm kleiner.

Ja die 10cm maakt wel echt een heel groot verschil hoor, maar je zou op deze lengte en dit gewicht toch wel een monster verwachten.
 
Ja die 10cm maakt wel echt een heel groot verschil hoor, maar je zou op deze lengte en dit gewicht toch wel een monster verwachten.

Denk op podium iets van een 100 kg als ik me niet vergis. Dus 111 op 172 niet te vet moet je toch die richting uit gaan denk ik.

10cm doet idd veel.
 
100kg droog op 1.62m is echt absurd natuurlijk

Kon ook minder zijn. Maar dacht toch dat het zo iets was.

Competition Weight: 200-225 lbs. 90 a 102 kg.

Height: 5'4" 1m62.5
 
Kon ook minder zijn. Maar dacht toch dat het zo iets was.

Competition Weight: 200-225 lbs. 90 a 102 kg.

Tja de foto's laten weinig aan de verbeelding over natuurlijk...

Lee-Priest02.jpg
 
Ik snap de verontwaardiging over de lengte/gewicht verhouding van TS niet helemaal... Op de foto is toch duidelijk te zien dat hij vrij veel vet rond zijn middel heeft... dan kom je al snel aan 110 kg als je ook nog eens op volle maag en na 2 liter water gedronken te hebben met je winterschoenen aan op de weegschaal gaat staan. :D

Conclusie: Gewicht zegt NIKS over je fysiek.
 
Ik snap de verontwaardiging over de lengte/gewicht verhouding van TS niet helemaal... Op de foto is toch duidelijk te zien dat hij vrij veel vet rond zijn middel heeft... dan kom je al snel aan 110 kg als je ook nog eens op volle maag en na 2 liter water gedronken te hebben met je winterschoenen aan op de weegschaal gaat staan. :D

Conclusie: Gewicht zegt NIKS over je fysiek.

Winterschoenen?
 
Ze taille is vrij breed dus geloof best dat die op 110 kilo staat een zware bouw vs een lichte bouw kan echt een enorm verschil zijn in looks
 
Ja 110 an sich is niet zo heel veel nee. 110 bij 1.70 is 40!!!! kg boven je lengte. Zelfs op 20 % vet ben je dan vrij enorm. Zou ik in ieder geval verwachten. Maar foto's kunnen ook enorm vertekenen natuurlijk. Heb zelf ook wel 's foto's gemaakt waarop het lijkt of ik niet train :')
 
Back
Naar boven