AndroidHealthClinic

Test E , primo , winny injections

Th0m4ss

Cool Novice
Waardering
5
ik wil dit kuurtje gaan beginnen maar ben er nog helemaal niet uit hoe of wat

15weken test(500mg / week)
8-10 weken primo (500mg/week)

winny??

wanneer moet ik met de winny beginnen ? hoe lang zou ik winny doen ? het gaat om de injects en dus niet de tabs

mvg

Laatst bewerkt:
Waarom wil je dit kuurtje doen? Heb je al eerder gekuurd?

Aparte kuur maar waarom winny injects?Tabs scheelt niks kwa opname en de injects zijn vrij pijnlijk dus ik zie het voordeel niet zo.

• Topic Starter Topic Starter
Heb inderdaad al eerder gekuurd,
keertje test 500mg/Week
en
test 500mg met trenbolon

dus dit wordt men derde kuur
ik dacht dat de injects nog meer resultaat gaven niet ?
zoniet verkies ik ook liever de tabs aangezien de injects blijkbaar inderdaad pijnlijk kunnen zijn...

waarom een rare kuur ? wat raden jullie me dan aan:-)

en waarom deze kuur, wil nog wat 'groeien' en me scherp zetten tegen de zomer aan^^
mvg

Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats?

Je zou nog een keer test/tren kunnen doen. Alleen iets meer test misch.

Maar heb et idee dat je met een goed dieet en 500mg test al goed kan groeien..

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je stats?

Je zou nog een keer test/tren kunnen doen. Alleen iets meer test misch.

Maar heb et idee dat je met een goed dieet en 500mg test al goed kan groeien..

mss beter 500mg test / tren doen dan en dan nog winny tabs?
wanneer dan beginnen met winny?

1m73
74kg
vp : geen idee ik schat 13 -14%

Laatst bewerkt:
Iets klopt hier niet.....aan je stats te zien

vetpercentage ben ik niet zeker van, de rest klopt:)

sarcasme is a b*ch :) niet iedereen kan t ruiken.
maar jailbird bedoelt dat je gewoon te licht weegt (en al aan je 3e kuur zit bijna..)
misschien iets om even over na te denken maat. post anders je voedingsschema van wat je eet op een gemiddelde dag, denk dat we je op dat punt beter kunnen helpen ipv een kuuradvies.
mijn tip zou zijn bulk nog 2 jaar door dmv een goed eetpatroon en ga dan pas kuren, er klopt namelijk iets niet.

Laatst bewerkt:
Barry zegt : Leuk.......& vooral doorgaan.

Primo zet niet zoveel zoden aan de dijk en je moet er behoorlijk wat van zetten.
Je stats zijn niet super, maar ik vind dat we eens op moeten houden met gezeik over stats, want als iemand wil kuren dan doet ie dat toch wel.
Kunnen we beter gewoon geod advies geven lijkt mij.

Lekkere bulker:
week 1-12 test e 500mg per week
week 1-10 deca 400mg per week
week 1-4 dianabol 50mg per dag
week 14-17 arofixen 1 cap per dag

Zorg dat je voeding en training goed in orde zijn. Post bijvoorbeeld je voedingsschemaen je trainingschema in de daarvoor bestemde subforums om zoveel mogelijk uit de kuur te kunnen halen.

@ ts : misschien ook je pct ff checkuh weet nie wrom je nix heb overgehoude aan je vorige kuren maar zou het kunnen meenemen eer je hier aan begint.

Ben et met je eens lange, maar als het grotendeels aan zn voeding ligt kan ie kuren wat ie wilt.

TS post hier is ff wat je ong eet op een dag...

Het beste advies in dit geval is dan ook gewoon niet kuren, want als je nog maar 74 kg weegt na twee kuren dan ziet er iets niet goed wat kuren niet gaat oplossen.

Dan gaat ie dat ook niet opeens rechttrekken en weer naturel gainen de aankomende 5 jaar. Face it, die gaat toch wel kuren.

Terug
Naar boven