AndroidHealthClinic

test-e test-prop?

Loirkn

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
90kg
Hallo iedereen,

ben momenteel bezig met volgende kuur:
test-e 500mg/w w1-10
winstrol 40mg/d w1-4
met nakuur nolvadex 20mg/d w12-15

spullen zijn van goede kwaliteit. zit momenteel in m'n derde week en begint goed te gaan. kracht is zeker al gestegen. hoop dat de test-e één van deze weken inkickt als je het zo hoort vertellen (ja, het is mijn eerste kuur :D)

Maar goed, mijn vraag is de volgende, zou ik op het einde van mijn kuur test-prop kunnen nemen, ik dacht aan 100mg EOD met als doel nog meer massa te winnen maar ook iets droger en harder uit de kuur te komen.

Kheb al rondgekeken maar vind niet echt een cycle van test-e winstrol test-p is dat met rede? gaan die 2 niet samen omdat het één voor cut is en de ander voor bulk of zit ik hier fout?

gaat het wel, wanneer moet ik het dan nemen, tijdens de test-e nog of vanaf week 11?

Grtzz :wl:

Laatst bewerkt:
Lekker zo laten man, en dan had je beter die test prop de eerste 4 weken kunnen gebruiken, en dan die winny op het eind ;).

gaan die 2 niet samen omdat het één voor cut is en de ander voor bulk of zit ik hier fout?

Is alleen andere ester he..

Laatst bewerkt:
Als je test prop bij je normale E dosis en dan zal je alles behalve harder uit je kuur komen.

1-15 test E dan op 500mg

Zie echt geen reden om zomaar te wisselen van ester.

Ja je kan eventueel tot aan je nakuur Test prop gebruiken. Tussen je laatste inject Test enanthaat,bridgen met Test prop tot aan je nolva,goed te doen.

als je 500mg test-e doet moet je wel iets meer als 100mg eod nemen eerder 150 of 200 IMO

100mg eod = 350 mg per week was voor mij als beginner te weinig maargoed

opzich is het niet zo gek om te doen want na test prop kan je wel eerder nakuren dus eerder herstel maar kwa werking of hardheid zal het waarschijnlijk nakkes uitmaken

als je 500mg test-e doet moet je wel iets meer als 100mg eod nemen eerder 150 of 200 IMO

100mg eod = 350 mg per week was voor mij als beginner te weinig maargoed

opzich is het niet zo gek om te doen want na test prop kan je wel eerder nakuren dus eerder herstel maar kwa werking of hardheid zal het waarschijnlijk nakkes uitmaken

100mg EOD voor test prop is helemaal niet te weinig...
En eerder herstel als hij test prop op het einde erbij neemt?

Waarom neem je trouwens winny in het begin?

100 mg test prop is zeer goed te doen eod. Snap weer niet waar het hier over gaat,rare gepraat altijd.

De estervorm maakt het uiteindelijke gewicht uit. 100mg Prop is sterker dan 100mg Test E in MG

• Topic Starter Topic Starter
@springfield: de whinny heb ik genomen als kickstart om m'n kracht omhoog te gooien en al wat massa te winnen voor de test-e begint wat aardig gelukt is want kracht is gestegen.

Stel ik doe dinsdag binnen paar weken mijn laatste injectie test-e. en ik doe vanaf die woensdag EOD 150mg test-prop dan heb ik 1 vial nodig van 10ml en kom ik op 2 weken uit voor die op is. kan ik dan de dag na laaste injectie test-prop direct nolva gebruiken?

grtz

ik zou het zo laten.
was ideaal geweest als je prop int begin had gedaan maar ja te laat nu e

5 dagen na je laatste inject test-e beginnen met de prop als je vial op is kan je na 3 dagen beginnen met je pct. persoonlijk had ik de voorkeur gegeven om het met een tabje te doen maar dit gaat ook prima, je verkort hiermee de periode dat er te weinig exo test in je lijf zit om enig anabool effect te hebben maar teveel om te kunnen herstellen.

100mg EOD voor test prop is helemaal niet te weinig...
En eerder herstel als hij test prop op het einde erbij neemt?

Waarom neem je trouwens winny in het begin?
eerder nakuren na test prop is toch eerder herstel...

100 mg test prop is zeer goed te doen eod. Snap weer niet waar het hier over gaat,rare gepraat altijd.

De estervorm maakt het uiteindelijke gewicht uit. 100mg Prop is sterker dan 100mg Test E in MG
ik sprak ook meer uit van mijn persoonlijke ervaring 100mg test prop eod gainde ik een stuk minder op als 500mg test-e EW

vandaar dat ik 150 of 200 mg eod pakte en daarna heel goed ging maar begin op 100 en je kunt het makkelijk verhogen (dat voel je gelukkig ook al binnen enkele dagen:D nog een voordeel van prop)

• Topic Starter Topic Starter
ok kga de test-prop laten voor wat het is, heb vandaag weer een lekkere dag gehad op de training dus zit wel goed met test-e!
kga in april een 2de kuur doen....

thx voor advies grtzzz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven