Hallo iedereen,
ben momenteel bezig met volgende kuur:
test-e 500mg/w w1-10
winstrol 40mg/d w1-4
met nakuur nolvadex 20mg/d w12-15
spullen zijn van goede kwaliteit. zit momenteel in m'n derde week en begint goed te gaan. kracht is zeker al gestegen. hoop dat de test-e één van deze weken inkickt als je het zo hoort vertellen (ja, het is mijn eerste kuur
)
Maar goed, mijn vraag is de volgende, zou ik op het einde van mijn kuur test-prop kunnen nemen, ik dacht aan 100mg EOD met als doel nog meer massa te winnen maar ook iets droger en harder uit de kuur te komen.
Kheb al rondgekeken maar vind niet echt een cycle van test-e winstrol test-p is dat met rede? gaan die 2 niet samen omdat het één voor cut is en de ander voor bulk of zit ik hier fout?
gaat het wel, wanneer moet ik het dan nemen, tijdens de test-e nog of vanaf week 11?
Grtzz
ben momenteel bezig met volgende kuur:
test-e 500mg/w w1-10
winstrol 40mg/d w1-4
met nakuur nolvadex 20mg/d w12-15
spullen zijn van goede kwaliteit. zit momenteel in m'n derde week en begint goed te gaan. kracht is zeker al gestegen. hoop dat de test-e één van deze weken inkickt als je het zo hoort vertellen (ja, het is mijn eerste kuur
)Maar goed, mijn vraag is de volgende, zou ik op het einde van mijn kuur test-prop kunnen nemen, ik dacht aan 100mg EOD met als doel nog meer massa te winnen maar ook iets droger en harder uit de kuur te komen.
Kheb al rondgekeken maar vind niet echt een cycle van test-e winstrol test-p is dat met rede? gaan die 2 niet samen omdat het één voor cut is en de ander voor bulk of zit ik hier fout?
gaat het wel, wanneer moet ik het dan nemen, tijdens de test-e nog of vanaf week 11?
Grtzz

Laatst bewerkt:

.