Fitness Seller

Test E/Tren E/Sdrol - test E- Tren A- Mast P- Sdrol

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Heb het volgende in de planning staan, begin volgende week:

stats waarmee ik begin:

106.2kg
13.1%
1.90m

1-4 superdrol 20 mg
1-16 250 mg test E
1-10 tren 400 opbouwend naar 1000mg
9-15 525 mg tren ace
9-15 300mg mast p/400 NPP
13-15 30mg superdrol
1-18 800 IU Hcg
18-24 20 mg nolva + 5mg aro

Doel : -2/3% + 5/6 kg maar eigenlijk wil ik vooral in de spiegel verschil zien en boeien me de kg's niet zo.

Voeding zal rond de 3000 kcal zijn, eet graag op de gok ( weet inmiddels waar ik goed op ga)

Zou graag een keer een show mee willen doen eind dit jaar/begin volgend jaar maar ik wacht ff af hoe ik er bij sta in juli.

zal 3 x PW update doen van trainingen/voeding/stats/ krachtstats al hangt het een beetje af van hoe actief men log word.

Laatst bewerkt:
Aardige kuur maat.
Hoop dat het je lukt om die sdrol aan het eind van de rit nog een keer mee te laten lopen.
Ga je nou eindelijk ook een x pics plaatsen dikke?!

Ziet er goed uit broeder!
Balls deep in!

• Topic Starter Topic Starter
Aardige kuur maat.
Hoop dat het je lukt om die sdrol aan het eind van de rit nog een keer mee te laten lopen.
Ga je nou eindelijk ook een x pics plaatsen dikke?!

denk 1x per maand dat ik pic's plaats, vind het alleen altijd beetje kloten aangezien ik niet wil dat iedereen in omgeving weet dat ik aas gebruik ( naja zulke hoeveelheden) omtrek van men ribbenkast is 110cm dus ben niet zo moeilijk te herkennen vandaar.

Kreeg laatsts ook al weer pb's van iemand die wou weten wie ik was, maar dit keer zal ik met paint herkennings punten wel ff wegpainten.

vandaag zou de rest binnenkomen ( naja eigenlijk gisteren maja postnl) dus ben benieuwd straks.

Laatst bewerkt:
Haha epic paint progression pics!

IN!

In for the pics! ..no homo.

kan wel eens zijn dat ik al iets eerder begin, kan eigenlijk slecht wachten.

moet alleen nog insu spuitjes halen voor de hcg, kan dit zo bij de apotheek of moet dit via internet?

kan wel eens zijn dat ik al iets eerder begin, kan eigenlijk slecht wachten.

moet alleen nog insu spuitjes halen voor de hcg, kan dit zo bij de apotheek of moet dit via internet?

Spuiten en naalden schijn je recept voor nodig te hebben, niet elke apotheek zal het iig zo mee geven. Beter gewoon via praxisdienst.nl, prima spul en stuk cheaper dan daxtrio.

Spuiten en naalden schijn je recept voor nodig te hebben, niet elke apotheek zal het iig zo mee geven. Beter gewoon via praxisdienst.nl, prima spul en stuk cheaper dan daxtrio.

heb ik nog geen problemen mee gehad, ze vragen even waarom en dan is het oké

doe het ook altijd zo: mag ik wel 10 van die, die en die. en als ze dan na het vragen heenlopen zeg ik doe maar 20 van elk ( of 30) en dan zeuren ze nergens over.

zeg vaak dat het voor vita B is of om scooter te repareren ( indien het een vrouw is)

30mg sdrol is wel veel man maar succes :)

Ja moet ook blijken of ik dat aan kan want doe alles preworkout ( zo ontzie K men werk een beetje voor men gevoel )

Pak je het alleen op trainingsdagen? Heb ik ook aan gedacht, 20 mg alleen Pre-WO en de rest niks. Heb 't niet zo met orals maar pre-workout kunnen ze wel wat toevoegen.

Pak je het alleen op trainingsdagen? Heb ik ook aan gedacht, 20 mg alleen Pre-WO en de rest niks. Heb 't niet zo met orals maar pre-workout kunnen ze wel wat toevoegen.

Naja heb straks 5 of 6 trainingsdagen en de andere dag verdeel ik het gewoon.

Denk dat ik dinsdag of woensdag al begin! Me vriendin ziet het toch pas na 3/4 weken:p kan ze ook niet zeuren.

eerste 2ml tren en 1ml test zit er weer in, was wel ff een mietje ( eerste keer weer hea) dus staan roeren in me been maar ach.

volgende week hcg erin knallen

in ben wel benieuwd wie die jongen was dan die je wou weten wie je was Lawl!

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

succes iig ik volg !

30mg prewo is al helemaal gekkehuis. Ik vind het ook net ff te traag om prewo te nemen. Kun je beter wat TNE of dbol nemen.

Haha Naja k moet precieze tijdstip nog bedenken maar wil wel alles voor de training. Dat geouwehoer met 3x per dag pilletje.

@sindacate. Waren jij en nog 2 anderen idd.

gister ff spuitje laten liggen @ me kamer, gelukkig me moeder kunnen overtuigen dat het voor een maat van me was;p

Laatst bewerkt:
Haha Naja k moet precieze tijdstip nog bedenken maar wil wel alles voor de training. Dat geouwehoer met 3x per dag pilletje.

@sindacate. Waren jij en nog 2 anderen idd.

gister ff spuitje laten liggen @ me kamer, gelukkig me moeder kunnen overtuigen dat het voor een maat van me was;p

Busteddddd :p

ja dacht dat ze de plek gevonden had met alle naalden:p maar had 1tje laten liggen, ga vandaag alle gebruikte naalden en spuiten is ff gauw weggooien;p

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

kleine update, merk van de aas natuurlijk niets. zal ff voorbeeld van training en voeding posten ( van vandaag bijvoorbeeld)

Rug train ik op reps en vorm ipv kracht

rug: reps kgs
cable rows : 15/15/15/15 - 40-45-55-65
cable pull downs 15/15/15/15 - 50-55-60-70
deadlifts : 6/6/6/6 60-70-90-100 ( 2 weken terug pas mee begonnen)
Barbell bent over row : 15/15/15/15 60-65-70-70
reverse pec dec ( met dumbels, weet de naam niet) 12/10/8 8-10-10

kuiten:
diverse variates, reps varierend van 10 tot 20

Voeding:

Smorgens:

2 plakken brood met 2 runder hamburgers
4 kippepoten
3 plakken brood met worst en 3 gekookte eieren

smiddags:

200 gram beenham
300 gram beenham