Fitness Seller

Test E/Tren E/Sdrol - test E- Tren A- Mast P- Sdrol

• Topic Starter Topic Starter
gaat super, kracht loopt wat achter deze week door extreme verkoudheid maar toch 3x110 BP eruit geperst maar so far so good!

Sdrol gaat vanaf deze week eruit, zit op dag 25 van de tren dus die mag het nu gaan overnemen!

ben zon 4kg zwaarder en als ik kabels voor men borst doe weet ik zeker dat vanaf me onderkant borst/schouders er niet meer dan 10% vet op zit, alleen dat komt die chubby buik nog wat het meeste nog verpest!

kan me er alleen nog niet toe zetten echt te cutten..

20 mei ( ff riële datum) komen er de eerste foto's als de log dan nog leeft want heb er zo weinig zin in!

laatste 6 weken word straks 525 ace 525 NPP 500 Test E

Laatst bewerkt:
ben benieuwd succes !

Ik neem aan dat je nu klaar bent met de sdrol? Hoe is dat bevallen?
Ik wil het de volgende keer ook gaan gebruiken, zou graag je ervaring horen.

Ik neem aan dat je nu klaar bent met de sdrol? Hoe is dat bevallen?
Ik wil het de volgende keer ook gaan gebruiken, zou graag je ervaring horen.

Hmm ja. Toch minder dan ik had verwacht. Geen extreme pomp of kracht! Wel flink wat aders!

In gedachte houdend dat het 1 van schadelijkste aas voor je lever is zeg ik; laat maar zitten.

Hmm ja. Toch minder dan ik had verwacht. Geen extreme pomp of kracht! Wel flink wat aders!

In gedachte houdend dat het 1 van schadelijkste aas voor je lever is zeg ik; laat maar zitten.

Zoiets dacht ik al wel. In potentie kennelijk 1 van de beste orals maar nog steeds crap. Snap niet hoe iedereen op GH15 er dan 20 lbs op schijnt te pakken :')

Hmm dus niet super positief. Doe dan van de winter misschien toch maar gewoon weer epistane voor 5à6 weken.

Heb jij niet veel trek? Ik moet me echt inhouden om me niet helemaal rond te eten nu :roflol:

Heb jij niet veel trek? Ik moet me echt inhouden om me niet helemaal rond te eten nu :roflol:

haha ja dat ging ook ff mis afgelopen dagen, sinds vandaag weer strict! zitten vreten als een gek haha

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Zoiets dacht ik al wel. In potentie kennelijk 1 van de beste orals maar nog steeds crap. Snap niet hoe iedereen op GH15 er dan 20 lbs op schijnt te pakken :')

Moet wel zeggen dat ik merr opgepompt was vorige week en meer aders. Ben vrijdag gestopt!

Ga nu over op blauw wit straks(tren). Kerr proberen.

foto's komen binnen 3 weken zoals het nu lijkt! dan moet ik er wel aan toe zijn haha.

bankdrukken: 5x110 1x120 1x 125 PR
BOR : 8x80 8x90 8x100 PR

Hoe gaat het hier? :)

Nee zonde man. Blijf loggen.

Ben ook benieuwd naar de foto's.

Gaat lekker dus! Gewoon doorloggen bro, ook makkelijk voor jezelf qua gains n shit

Gaat lekker dus! Gewoon doorloggen bro, ook makkelijk voor jezelf qua gains n shit

Ach hou gewoon spiegel in de gaten. Vreet alleen veel te veel hamburgers en gehaktballen ens haha. Gelukkig valt bloaten mer op 800 tren E

Zal toch anders moeten als ik na men ace nog week op 1500/2 gram test met wat aro wil zitten.

Word alleen gek van dat libido, houd het nauwelijks 12 uur vol zonder. Niet eens leuk meer, bij men vriendin begint het zeer te doen.. K heb alles rauw. Miss maar eens 3 weken pauze van de tren voor ik aan tren A begin.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Ach hou gewoon spiegel in de gaten. Vreet alleen veel te veel hamburgers en gehaktballen ens haha. Gelukkig valt bloaten mer op 800 tren E

Zal toch anders moeten als ik na men ace nog week of 6 op 1500/2 gram test met wat aro wil zitten.

Word alleen gek van dat libido, houd het nauwelijks 12 uur vol zonder. Niet eens leuk meer, bij men vriendin begint het zeer te doen.. K heb alles rauw. Miss maar eens 3 weken pauze van de tren voor ik aan tren A begin.

Terug
Naar boven