XXL Nutrition

Test E/Tren E/Sdrol - test E- Tren A- Mast P- Sdrol

• Topic Starter Topic Starter
20mg superdrol genomen om 16.30 - nu eerst even chest doen,

begin stats: ( doe het in LBS, klinkt leuker haha)

233 LBS
13.19% vet
1.91m

Hahah :roflol: Trainze man!

eigenlijk te vroeg om een update te doen maargoed dit is wel ff heel raar ( positief)

om 16.30 dus 20mg superdrol genomen en toen ik chest aan het trainen was kwamen aders op me bicep die ik sinds de vorige keer TREN niet meer gezien had en nu dikker..

ben benieuwd of het dan echt zo goed is als de geruchten.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook heel benieuwd naar de SD. :)
Heel vaak over getwijfeld of ik het zou pakken of niet. Heb het zelfs thuis gehad, maar uiteindelijk (helaas) weer doorverkocht. Jou log zal dus grotendeels bepalen of ik me laat verleiden om bij m'n volgende cycle toch nog weer een oral te pakken.:p

Ik ben ook heel benieuwd naar de SD. :)
Heel vaak over getwijfeld of ik het zou pakken of niet. Heb het zelfs thuis gehad, maar uiteindelijk (helaas) weer doorverkocht. Jou log zal dus grotendeels bepalen of ik me laat verleiden om bij m'n volgende cycle toch nog weer een oral te pakken.:p

tot nu toe gaat het goed, eerste 2 dagen beetje koppijn maar trekt al weg, aderen worden steeds dikker op onderarmen (ben nu sinds dinsdag eraan dus nog maar 3 dagen)

* eerste '' roid rage'' ( not srs) ook gehad, auto wou niet starten @ benzine pomp, stond er zon kale redneck in een pick up achter me al scheldend toen ik zei dat auto niet wou starten, meteen maar ff laten weten wat ik van die stoere vertoning vond.

Later stond ie me auto aan te drukken hahah ( srs) had blijkbaar respect dat ik als 22 jarige jongetje zo voor mezelf opkwam hahaha

benen :

squat 4x lege stang ( eerste keer in 9 maand weer benen trainen), wil vooral ff vorm erin krijgen en dan weer gewicht toevoegen)
leg press 12-12-12-12-12-12 - 80-100-120-130-150-160
leg curl 12-12-12-12 40-50-50-60

Schouders nog even getraind, was vooral wat kabel werk en dumbbel raises, ga morgen ff military press bij men tri-bicep workout doen aangezien men spierpijn in borst nu te heftig was.

Voeding vandaag:

06.00 -150 gram kipsate sticks ( was over van gister)
08.00 - 1 peperburger( 120gram) met 2plakken donker brood
12.00- 1 peperburger ( 120gram) met 2 plakken donker brood
14-00 50 gram isolaat+ 100 gram havermout
17-00 350 gram hamlappen+150 gram droge rijst
training
19.30 50 gram isolaat + 1 waterijsje
20.15 250 gram runder gehakt + 100 gram droge rijst
22.00 30 gram casseine

Laatst bewerkt:
Jongetje er staat dan ook wel iemand hea ! M 22j 1m91 110kg 13 dikkerd :p

gisteren rustig dagje gehad, alleen ff biceps getraind, wou triceps ook doen maar na 3 setjes sprongen me de tranen in de ogen zowat..

bouwde op van

opwarmen
8x 80 small grip BP
8x 90 Small grip BP

en bij de 6e rep @ 100kg kreeg k een enorme pijnscheut in men rechterborstspier en die pijn bleef heel lang hangen terwijl ik direct gestopt ben met trainen daarna en naar huis ben gegaan.

Word ik net wakker is de pijn al met 50% weg, was even heel bang dat ik wat gescheurd had dus hele avond blijven zoeken naar blauwe plek die er gelukkig niet kwam.

zo maar even triceps training hervatten, alleen dan strict met kabels en geen borst die er bij komt kijken.

Laatst bewerkt:
nog weinig te melden, wel al 3kg aangekomen maar nothing special ivm pumps enz..

denk dat de tren E naar 600 gaat over 2/3 weken en zit der aan te denken om de mast van de laatste 6 weken te veranderen naar NPP

dus dan als het ware:

525 ace
250 test E
400 NPP
Misschien 5mg aromasin afhankelijk van vocht.

nog weinig te melden, wel al 3kg aangekomen maar nothing special ivm pumps enz..

denk dat de tren E naar 600 gaat over 2/3 weken en zit der aan te denken om de mast van de laatste 6 weken te veranderen naar NPP

dus dan als het ware:

525 ace
250 test E
400 NPP
Misschien 5mg aromasin afhankelijk van vocht.

Eerder NPP gebruikt? zit er zelf ook over na te denken..

Ben ook geinteresseerd in NPP, maar denk er zelf over om dit in het najaar te pakken met test p.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen. :)

NPP lijkt me wel grappig maar lees vaak dat je tijdens je kuur ****ing bruut uitziet en erna helemaal leegloopt en je eigenlijk nauwelijks wat gepakt hebt. Geen idee of het klopt.

Hoe bevalt die Sdrol je kerel? Last van negatieve sides?

NPP lijkt me wel grappig maar lees vaak dat je tijdens je kuur ****ing bruut uitziet en erna helemaal leegloopt en je eigenlijk nauwelijks wat gepakt hebt. Geen idee of het klopt.

totaal niet haha, zit er aan te denken om naar 30mg toe te gaan volgende week.. merk ook nog niet heel veel van kracht trouwens maar misschien komt dat nog!

Alleen wat bloeddruk issue's maar niets serieus.

zat op 76-114 en zit nu op 80-145 ( gemiddeld na 3 metingen) terwijl ik starte op 76-114. Dus moet ik wel ff in de gaten houden.

Ja denk dat NPP gecombineerd met tren ace wel lekkere resultaten kan gaan geven, hoe het na de kuur zit heb ik me nog niet in verdiept.

deze week alles kunnen trainen behalve schouders en borst, had ik in de planning voor vandaag maar ben te ruig op het werk geweest en heb een snee in men hand. ( 3-4cm lang 0.5 diep) dus ben bang het open te scheuren als ik er kracht op zet..

Laatst bewerkt:
deze week alles kunnen trainen behalve schouders en borst, had ik in de planning voor vandaag maar ben te ruig op het werk geweest en heb een snee in men hand. ( 3-4cm lang 0.5 diep) dus ben bang het open te scheuren als ik er kracht op zet..

Kom je maar op een manier achter..

Ik kwam juist tegen dat je evenveel massa kan pakken als tren, maar dat je nu de vasculariteit hebt.. tijd zal ons leren

Kom je maar op een manier achter..

Ik kwam juist tegen dat je evenveel massa kan pakken als tren, maar dat je nu de vasculariteit hebt.. tijd zal ons leren

ja en dan zeker de hele week niet kunnen trainen, laat het wel rusten tot maandag en begin dan gewoon borst schouders

Zie maar weinig echt goede vetten in je dieet.. Eet je zomaar wat of heb je ook nog iets van een schema?

Zie maar weinig echt goede vetten in je dieet.. Eet je zomaar wat of heb je ook nog iets van een schema?

Werk niet met schema's om eerlijk te zijn. Voeg 3x in de week makreel toe en vet uit rundvlees eieren en olie. Zit rond de 100 gram ED

Ga men tren elke 2 weken opvoeren heb ik besloten. Eens kijken waar men limiet ligt qua sides. ( handig voor volgende kuren)

Prik zondag 375 test 500 tren. 2 weken daarna 375 test 600 tren en stop op 1 gram tren per week ( alsk dat red)

Zo ver niets dan lof ! Slaap goed. Zweet niet & libido is top, Voel de Superdrol ook nog niet echt werken, geef het tot vrijdag ( zit dan op 2.5 week) merk ik nog niets gaat het eruit en in de prullebak.. ga het me lever niet voor niets zwaar maken.

Laatst bewerkt:
Kon me niet inhouden dus zit nu al 375 test en 600 tren.

zometeen chest,abs en benen trainen! eens kijken of die superdrol nu wel wil werken! 30mg Pre workout genomen( 2uur van te voren) probeer deze dosis tot vrijdag, merk ik niks geen pomp of kracht extra, gaat de rest de prullebak in.

--------------------

vandaag ging lekker! pomp was goed, aders zichtbaar en merkbaar sterker , denk dat de sdrol eindelijk inslaat ( 14 dagen nu)

bankdrukken:

3 x 15 reps x lege stang opwarmen
1 x 8 reps 60kg
1x 8 reps 80kg
1x8 reps 90kg
1x8 reps 100kg
1x 1 rep 110kg
1 x1 rep 114kg

had nog makkelijk gas over maar wil me pezen het ff gemakkelijk maken, volgende week weer 120!

schuin dumbbel press

10x 34kg
8x 36kg
8x 36kg
6x 38kg

4x 8 bodyweight dips
rope pulldown ( triceps) 4x 8 x 50kg( max)

verder wat kabel oefeningen voor borst en triceps!

benen:

1x10 squat lege stang
1x 8 squat 50kg
1x 8 squat 70kg
1x 8 squat 90kg

leggpress:

4x8 x 150kg

Laatst bewerkt:
en ?

Terug
Naar boven