newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook heel benieuwd naar de SD.
Heel vaak over getwijfeld of ik het zou pakken of niet. Heb het zelfs thuis gehad, maar uiteindelijk (helaas) weer doorverkocht. Jou log zal dus grotendeels bepalen of ik me laat verleiden om bij m'n volgende cycle toch nog weer een oral te pakken.![]()
nog weinig te melden, wel al 3kg aangekomen maar nothing special ivm pumps enz..
denk dat de tren E naar 600 gaat over 2/3 weken en zit der aan te denken om de mast van de laatste 6 weken te veranderen naar NPP
dus dan als het ware:
525 ace
250 test E
400 NPP
Misschien 5mg aromasin afhankelijk van vocht.
Eerder NPP gebruikt? zit er zelf ook over na te denken..
NPP lijkt me wel grappig maar lees vaak dat je tijdens je kuur ****ing bruut uitziet en erna helemaal leegloopt en je eigenlijk nauwelijks wat gepakt hebt. Geen idee of het klopt.
Hoe bevalt die Sdrol je kerel? Last van negatieve sides?
deze week alles kunnen trainen behalve schouders en borst, had ik in de planning voor vandaag maar ben te ruig op het werk geweest en heb een snee in men hand. ( 3-4cm lang 0.5 diep) dus ben bang het open te scheuren als ik er kracht op zet..
NPP lijkt me wel grappig maar lees vaak dat je tijdens je kuur ****ing bruut uitziet en erna helemaal leegloopt en je eigenlijk nauwelijks wat gepakt hebt. Geen idee of het klopt.
Hoe bevalt die Sdrol je kerel? Last van negatieve sides?
Kom je maar op een manier achter..
Ik kwam juist tegen dat je evenveel massa kan pakken als tren, maar dat je nu de vasculariteit hebt.. tijd zal ons leren
Zie maar weinig echt goede vetten in je dieet.. Eet je zomaar wat of heb je ook nog iets van een schema?