Fitness Seller

Test E - Tren E - Winny

• Topic Starter Topic Starter
Goedemiddag mannen,

wat vinden jullie ervan om dan inderdaad te kicken met winny, en dan mast mee te pakken? (even uitgaande van de discussie eerder op dit topic)

Dus bijvoorbeeld dan:

Week 1 - 4 : Winstrol inject 50mg ED
Week 1 - 10: Tren E 200 mg EW (evt verhogen naar 300)
Week 1 - 10: Masteron 200 mg EW
Week 1 - 12: Test E 500 mg EW
Week 1 - 14: hCG 2 x 500 Iu EW
Week 15 - 18: Nolvadex á 40 mg ED > later op 20 mg ED

Zoiets denk ik dan als ik t effe snel bedenk?

@Melonz Als je nog weet waar je het gevonden hebt en het hier even wilt droppen graag! scheelt mij een spelt zoeken tussen de 1.000.000 topics ???. Bij voorbaat dank!
Ben gewoon wat beginnen google'en hiernaar. Als je winstrol+cortisol invoert kom je talloze forums tegen waarop dit gediscussieerd word. Ik had het idee dat veel cycles die eindigden met winstrol jaren geleden gedaan werden of vooral op Amerikaanse fora. Ik heb het net even terug opgezocht en het is inderdaad allemaal wat tegenstrijdig. Heb wel het volgende topic gevonden dat je even kan doorlezen(vooral reactie van Big Cat):
https://forum.bodybuilding.nl/topics/winstrol-cortisol.207642/

@AestheticFreak zoals je cycle hierboven gepost zeg ik zeker doen!! Ik heb die in het verleden ook gedaan en is genieten.. Winstrol indd als kickstart en niet mee afsluiten:flexbiceps:

@Outlaw83 Thanks! Ik ben heel erg benieuwd hoe ik er op ga. Ik ga sowieso beginnen met 200mg EW om te kijken hoe ik er op reageer en eventueel in m'n 4e week verhogen naar 300-400. Keep you up to date!

Ik denk dat je aan 200mg weinig hebt en dat je op 400mg ew nog weinig sides ondervind, maar dit is persoonsgebonden natuurlijk
Begon zelf op 400 mg en dit ging erg goed, in het begin beetje sides als nightsweats en paar natte dromen meer niet
Nu na een paar weken al geen sides meer behalve rete geil road rage en me nergens op kunnen concentreren haha

Swolen.jpg

Foto is van 4 maanden geleden. Ben nog aan het bulken dus ga onwijs hard werken om mooi droog uit deze kuur te komen.
Bushokje.jpg

De tren gaat je wel helpen daarmee
zou winny weg laten of vervangen door dbol je gaat geen spijt krijgen als je voeding in orde is en vp laag

@gogemm Onderbouw dat is? Zat namelijk zelf te twijfelen, maar als ik m de laatste 4 weken doe kom ik keihard en droger uit m'n kuur. Thanks vast.

Als je een kickstart doe, doe die in het begin aangezien je lange esters gaat nemen,
Als ik jou was zou ik dianabol nemen ipv winstrol, omdat je op die manier veel meer spiermassa gaat pakken dan met winstrol combi icm tren en test
Ik nam ook de eerste tijd winstrol met tren en test, nu dianabol en me gewicht schiet omhoog en niet eens veel vocht.
Een aromatiserend middel naast de tren zorgt voor zieke gains meestal.
Daarom worden stieren voor de slacht ook oestrogenen gegeven icm tren, zodat ze nog veel meer groeien.
Geloof me winstrol is zonde, nu ik dit heb ontdekt
Plus ik werd lethargisch van winstrol soms en gewrichtspijn en onderrug na mate hogere dosering
30mg pre wo vond ik wel lekker met winstrol

Dit is iets wat je dus vooral niet moet doen :P

Ja je moet je niet nu al zorgen maken waarschijnlijk denk je straks oh was dat het? net als ik :P

week 10 hier en de lucide dromen beginnen me serieuze mindfucks te geven :roflol:

geef een paar voorbeelden
ik kreeg in het begin paar natte dromen gewoon

bijna week 4 hier en ik erger me nu al dood aan me wijf, maar dat zal wel gewoon aan haar liggen :)

gewoon uitmaken / "pauze" zo lang je tren zet
doe ik ook, kan ik lekker negerinnen knallen zonder condoom :roflol:

natuurlijk licht het aan je wijf .. ik irriteer me dood aan me exen die me in me lucide dromen alweer komen irriteren

ik probeer juist opnieuw seks te krijgen met me exen als ik kuur, maar de meeste zijn nog boos haha :P
of ze hebben een relatie, maar dan nog probeer ik het gewoon

Laatst bewerkt:
Goedemiddag mannen,

wat vinden jullie ervan om dan inderdaad te kicken met winny, en dan mast mee te pakken? (even uitgaande van de discussie eerder op dit topic)

Dus bijvoorbeeld dan:

Week 1 - 4 : Winstrol inject 50mg ED
Week 1 - 10: Tren E 200 mg EW (evt verhogen naar 300)
Week 1 - 10: Masteron 200 mg EW
Week 1 - 12: Test E 500 mg EW
Week 1 - 14: hCG 2 x 500 Iu EW
Week 15 - 18: Nolvadex á 40 mg ED > later op 20 mg ED

Zoiets denk ik dan als ik t effe snel bedenk?
Zoiets wordt mijn volgende kuur in 2017. Dit jaar test 500 mast 400 en dan volgend jaar test 500 mast 400 en beginnen met tren 200. Misschien beginnen met 300 en indien het goed gaat verhogen naar 400 :)

Zoiets wordt mijn volgende kuur in 2017. Dit jaar test 500 mast 400 en dan volgend jaar test 500 mast 400 en beginnen met tren 200. Misschien beginnen met 300 en indien het goed gaat verhogen naar 400 :)
Prima kuurtje lijkt me, wat wil je ermee bereiken?

Ik wil ook nog eens mast erbij zetten om evt vocht tegen te gaan en @Stunna zegt dat zijn libido daardoor mega goed is ben benieuwd
zou tren gewoon meteen beginnen op 400mg

Ik wil ook nog eens mast erbij zetten om evt vocht tegen te gaan en @Stunna zegt dat zijn libido daardoor mega goed is ben benieuwd
Misschien toch maar 400 starten, zie ook dat tren E minimaal 400 ew word aangeraden. M'n vriendin heeft er maar mee te dealen dan :P. Roid rages vallen tot heden nog erg mee haha.

Misschien toch maar 400 starten, zie ook dat tren E minimaal 400 ew word aangeraden. M'n vriendin heeft er maar mee te dealen dan :P. Roid rages vallen tot heden nog erg mee haha.

waarschijnlijk vindt zij het ook gewoon geil als je veel tren neemt, tenzij je pech hebt en geen libido hebt
het is net of wijven ruiken dat je tren neemt (doen ze ook onbewust)
ineens willen ze geen vriendjes meer zijn :P they mean serious bussiness
bereid je maar voor op seksdates met je vriendin en bootycalls :roflol:

waarschijnlijk vindt zij het ook gewoon geil als je veel tren neemt, tenzij je pech hebt en geen libido hebt
het is net of wijven ruiken dat je tren neemt (doen ze ook onbewust)
ineens willen ze geen vriendjes meer zijn :P they mean serious bussiness
bereid je maar voor op seksdates met je vriendin en bootycalls :roflol:
Haha ja ik ben van mezelf al geil als een hond, en met een beetje test erbij al helemaal. Ben benieuwd wat tren in dat opzicht nog toe gaat voegen. Heb ik geen vriendin meer over na die 12 weken:roflol:

Prima kuurtje lijkt me, wat wil je ermee bereiken?
Wil 90-95kg halen onder de 10%. Ben laatste keer met test/mast op lagere dosis van 81 naar +-89kg 11% gegaan. Verwacht dit jaar hetzelfde te staan en volgend jaar over de 90kg en onder de 10% :D
Ben momenteel 82-83 en iets van 13% denk ik. Als ik mijn resultaten telkens bekijk en dosis, denk ik dat ik redelijk goed reageer op aas en dus niet direct veel te hoog ga doseren. Ook om die reden zou ik voor mezelf tren op 200 of 300 starten

op test/mast was libido al x10 ofzo, als dit bij tren erger wordt dan word ik gek denk ik. Heb toen ook weinig last gehad van vocht, ook geen puistjes oid. Enkel lichtjes zweten maar dan vooral in en na de nakuur.

Wil 90-95kg halen onder de 10%. Ben laatste keer met test/mast op lagere dosis van 81 naar +-89kg 11% gegaan. Verwacht dit jaar hetzelfde te staan en volgend jaar over de 90kg en onder de 10% :D
Ben momenteel 82-83 en iets van 13% denk ik. Als ik mijn resultaten telkens bekijk en dosis, denk ik dat ik redelijk goed reageer op aas en dus niet direct veel te hoog ga doseren. Ook om die reden zou ik voor mezelf tren op 200 of 300 starten
Nice bro, ga je een log bijhouden?

Nice bro, ga je een log bijhouden?
Weet het nog niet. Kan zijn van wel maar ben niet iemand die dagelijks ermee bezig zou kunnen zijn. Indien ik een log maak zal het af en toe eens een foto zijn ofzo en misschien eens een verslag van een training meer niet. Nogal saai denk ik dan :D

op test/mast was libido al x10 ofzo, als dit bij tren erger wordt dan word ik gek denk ik. Heb toen ook weinig last gehad van vocht, ook geen puistjes oid. Enkel lichtjes zweten maar dan vooral in en na de nakuur.
Ik heb dus best last van puistjes enzo. Als ik al naar een reep chocola kijk zit ik al vol. Dus moet echt strak op m'n voeding zitten en cheat af en toe op een klein hoekje pure chocolade (80%). Kennelijk reageert m'n huid daar wel goed op. Ben nog druk proefjes op mezelf aan het doen om te kijken op welke stoffen ik heftig reageer ( uiting in acne ). Hoop dat tren niet al te veel acne als side gaat geven, en ander f**k it.

Terug
Naar boven