@gogemm Onderbouw dat is? Zat namelijk zelf te twijfelen, maar als ik m de laatste 4 weken doe kom ik keihard en droger uit m'n kuur. Thanks vast.
Als je een kickstart doe, doe die in het begin aangezien je lange esters gaat nemen,
Als ik jou was zou ik dianabol nemen ipv winstrol, omdat je op die manier veel meer spiermassa gaat pakken dan met winstrol combi icm tren en test
Ik nam ook de eerste tijd winstrol met tren en test, nu dianabol en me gewicht schiet omhoog en niet eens veel vocht.
Een aromatiserend middel naast de tren zorgt voor zieke gains meestal.
Daarom worden stieren voor de slacht ook oestrogenen gegeven icm tren, zodat ze nog veel meer groeien.
Geloof me winstrol is zonde, nu ik dit heb ontdekt
Plus ik werd lethargisch van winstrol soms en gewrichtspijn en onderrug na mate hogere dosering
30mg pre wo vond ik wel lekker met winstrol
Dit is iets wat je dus vooral niet moet doen
Ja je moet je niet nu al zorgen maken waarschijnlijk denk je straks oh was dat het? net als ik
week 10 hier en de lucide dromen beginnen me serieuze mindfucks te geven
geef een paar voorbeelden
ik kreeg in het begin paar natte dromen gewoon
bijna week 4 hier en ik erger me nu al dood aan me wijf, maar dat zal wel gewoon aan haar liggen
gewoon uitmaken / "pauze" zo lang je tren zet
doe ik ook, kan ik lekker negerinnen knallen zonder condoom
natuurlijk licht het aan je wijf .. ik irriteer me dood aan me exen die me in me lucide dromen alweer komen irriteren
ik probeer juist opnieuw seks te krijgen met me exen als ik kuur, maar de meeste zijn nog boos haha

of ze hebben een relatie, maar dan nog probeer ik het gewoon