MuscleMeat

Test E - Turinabol - Materon

Prima eerste cycle?

  • ja

    Stemmen: 1 25,0%
  • nee

    Stemmen: 3 75,0%

  • Totaal stemmers
    4

Bezoekers in dit topic

10 weken lang geen oral is wel iets van dbb imo. Ik doe het niet omdat ik het hier altijd lees. In de sportschool mensen die hier niet zitten doen het wel. Ook 2 orals. Niets mee aan de hand zover ik kan weten.
Is het gepapegaai of ergens op gebaseerd?

Is het niets aan de hand op iets gebaseerd? op bloedtesten en andere onderzoeken of ook gepapegaai?
 
10 weken lang geen oral is wel iets van dbb imo. Ik doe het niet omdat ik het hier altijd lees. In de sportschool mensen die hier niet zitten doen het wel. Ook 2 orals. Niets mee aan de hand zover ik kan weten.
Is het gepapegaai of ergens op gebaseerd?
Het kan, kan ook voor 100 weken.

Het is gewoon erg belastend voor je lever, mensen die langer dan 4 weken orals gebruiken hebben doorgaans dan ook slechte bloedwaardes.
 
10 weken lang geen oral is wel iets van dbb imo. Ik doe het niet omdat ik het hier altijd lees. In de sportschool mensen die hier niet zitten doen het wel. Ook 2 orals. Niets mee aan de hand zover ik kan weten.
Is het gepapegaai of ergens op gebaseerd?

Schade aan je lever ga je ook pas merken in een late fase, wanneer er dus al aanzienlijke schade is.

Als je natuurlijk regelmatig bloed laat controleren kan je het al vroeg merken wanneer leverwaarden verhoogd zijn maar laten we eerlijk zijn: het merendeel laat zijn bloed niet vaak controleren ;)

Vandaar om safe te zijn: orals dus maximum 4-6 weken, dan is de kans op leverschade bijna nihil (blijkt uit gebruikerservaringen). Wetenschappelijke onderbouwing daarvoor heb ik niet.
 
Ik ga beginnen met mijn eerste ECHTE kuur. Benieuwd wat jullie ervan denken,
En wat jullie denken wat ik hier van kan gaan verwachten of misschien tips:

Week 1-10 Test E 250mg/week

Week 1-10 Masteron E 200mg/week

Week 1-4 Tbol 30mg per dag

Week 7-10 Winstrol (Stanozolol) 30mg per dag

Week 12 en 13 Nolva 20mg, Clomid 50mg per dag

Week 14 en 15 Nolva 10mg, Clomid 25mg per dag

Mijn doel is zoveel mogelijk schone massa aanmaken zonder water, en er gewoon hard en droog uitzien.
mijn stats: 177m, 76kilo, 10% bodyfat.

Zoals al gezegd door andere leden: winstrol op het einde is af te raden omdat je dan na je kuur moeilijker spiermassa kan behouden.

Als kickstart kies je dus voor tbol of winny, voor 4 weken. Meer dan 1 oral tegelijk nemen is niet aan te raden (lever).

Test e zou ik persoonlijk naar 500mg zetten en als je mast e wil toevoegen mag dat op 200mg blijven.

Nakuur kies je gewoon voor clomid of nolva, het is niet nodig om beide te gebruiken. Zelf neem ik steeds nolva op 20 mg, is me altijd al goed bevallen dus heb nog geen clomid geprobeerd.

vergeet allebei. (je hebt het al liggen zeker?)

Waarom moeten eerste kuurtjes zo exotisch mogelijk zijn? Waarom niet keep it stupid ,simple de eerste keer.

Wat was jouw eerste kuurtje destijds?
 
Wat was jouw eerste kuurtje destijds?[/QUOTE]

Creatine.:D ik kuur niet. Heb er vroeger redelijk wat gekend ( is al wel 15 a 20j geleden) En die kuurden op belachelijk lage dosis.En die gingen erop vooruit en goed. die zaten op max 350 mg/week test E.Soms zelfs nog lager.
Sommigen deden 250 test e en 200 primo de week. En dat dan voor 8 weken.
 
Het verhoogd je cortison (streshormoon) drastisch, als je daarna off gaat begin je direct met spier afbreken. Je gaat onnodig veel massa verliezen zo en dat is zonde

Makkelijker kan ik het niet uitleggen :o

Dat heb ik ook gelezen, zou het tijdens het kuren ook je cortisol verhogen?
Want aas zorgen juist dat je minder cortisol hebt
 
Ik blast altijd met orals 6 weken op 4 weken af en mijn lever vertoont al een milde androgenen geinduceerde hepatites dus het is niet aan te raden
Maar ik blast en cruise ook
 
Dat heb ik ook gelezen, zou het tijdens het kuren ook je cortisol verhogen?
Want aas zorgen juist dat je minder cortisol hebt

Ik neem aan van wel maar dat de doorlopende testosteron de spier afbraak tegen gaat.

Toevallig ontmoeten ik dit weekend iemand die cortisol pillen moet slikken van de huisarts ??? Geen idee waar dat goed voor is :roflol:
 
Ik neem aan van wel maar dat de doorlopende testosteron de spier afbraak tegen gaat.

Toevallig ontmoeten ik dit weekend iemand die cortisol pillen moet slikken van de huisarts ??? Geen idee waar dat goed voor is :roflol:

Mss pillen tegen cortisol ? ?...in de volksmond cortisol pillen.

Sommige mensen zeggen dat ze cholesterol pillen nemen terwijl het pillen zijn om hun cholesterol te verlagen.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan van wel maar dat de doorlopende testosteron de spier afbraak tegen gaat.

Toevallig ontmoeten ik dit weekend iemand die cortisol pillen moet slikken van de huisarts ??? Geen idee waar dat goed voor is :roflol:

Haha ja geen idee
Zou zelf nooit cortisol innemen

Ik ga misschien maar geen winny nemen dan maar om dbol toe te voegen aan mijn npp high test kuur...
Dan zou ik wel tren moeten toevoegen tegen de bloat
Zou dit mijn gains in de weg staan?
8 weken
Elke week
400 mg npp
800 mg test p
En evt 400 mg tren a

Mast is geen optie
 
Haha ja geen idee
Zou zelf nooit cortisol innemen

Ik ga misschien maar geen winny nemen dan maar om dbol toe te voegen aan mijn npp high test kuur...
Dan zou ik wel tren moeten toevoegen tegen de bloat
Zou dit mijn gains in de weg staan?
8 weken
Elke week
400 mg npp
800 mg test p
En evt 400 mg tren a

Mast is geen optie

Dan promo ipv mast? 10x beter.. Npp en tren a samen gaat wel een zwaar herstel worden maar de resultaten zijn goed

Mss pillen tegen cortisol ? ?...in de volksmond cortisol pillen.

Sommige mensen zeggen dat ze cholesterol pillen nemen terwijl het pillen zijn om hun cholesterol te verlagen.

Goed dat je het zegt zo heb ik het nog niet bekeken. Zal er nog eens mee in discussie gaan :p
 
Dan promo ipv mast? 10x beter.. Npp en tren a samen gaat wel een zwaar herstel worden maar de resultaten zijn goed



Goed dat je het zegt zo heb ik het nog niet bekeken. Zal er nog eens mee in discussie gaan :p

Nu ja ben geen dokter of apotheker dus mss bestaan cortisol pillen wel :)
 
cortisol wordt wel eens verward met cortisone
 
Back
Naar boven