Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Of verhogen naar 1000mg per week.
Daarnast 5-10mg aromasin per dag nemen mocht je tepels gevoelig worden (of al beetje zijn).
Jep, daarna nakuur van een week of 6 en al gauw 4 maand OFF, is ie aan het eind van het jaar weer klaar om ON te zijn ( zegt zelf niet meteen te willen blasten/cruisen ) en moet ie z'n prep zonder AAS doen. Lijkt me jammer voor die 2 kg die je nog extra pakt.
Niet om het 1 of ander he maar jij zit 24/7 in de aas sectie max tips te verspreiden en verteld overal wat je erin douwt , hoe kan het zijn dat je stats zo ge****t zijn?
1e kuur verlengen en test op 1g zetten? is dat niet een beetje te veel van het goede?
Omdat ik er erg veel over lees. In tegenstelling tot veel andere heb ik me er eerst ontzettend goed in verdiept voor ik er ooit aan begon. Als je me posts lees zie je dat ik in bijna alle secties zit. Ook heb ik pas 1 kuur gehad met lage dosissen maargoed....
Thnx voor de haat bro....
geen haat kerel .GEEN HAAT ! Ik breng het nooit subtiel dat weet ik.
Duidelijk verhaal...ik was in de veronderstelling dat je al 10kuren achter de rug had.
no offense...

Vergis je niet , uppen is toch wel een must bij mij in een cycle. Brengt me veel meer dan 12 weken op 1 dosis te zitten.
+10!
Dat vind ik exact. Ik was geloof ik 1 van de eerste die hierbij zweerde.
Vooral als je hoog gaat doseren is opbouwen veel handiger en effectiever.
Als je gaat eindiggen op 500mg is opbouwen useless, maar als je gaat pieken op 1000mg (of meer) zou ik het zeker aanraden.
kun je dan niet beter vanaf week 1 hoog gaan zetten? dacht dat BC in zijn topic iets er over had gezegd dat mits je toch de dosis gaat verhogen je beter vanaf week 1 er op kunt of zie jij het niet zo?