Fitness Seller

test E & winny & dbol !!

maartendb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Beste bbers na een goei 2 jaar intensief traine heb ik beslote om nog eens een kuur te gaan gebruike,
k heb gekoze voor deze kuur :

1-12 test E 500mg ew
1-3 d-bol 40mg ed
7-14 winny 60mg ed
14-16 nolvadex 30/20mg ed

Mijn vorige kuur was een winstrol only van 60mg ed
Ik ben 19
1,74m
71kg
8% vet

graag jullie mening hier over :)

dat je 19 bent

Beste bbers na een goei 2 jaar intensief traine heb ik beslote om nog eens een kuur te gaan gebruike,
k heb gekoze voor deze kuur :

1-12 test E 500mg ew
1-3 d-bol 40mg ed
7-14 winny 60mg ed
14-16 nolvadex 30/20mg ed

Mijn vorige kuur was een winstrol only van 60mg ed
Ik ben 19
1,74m
71kg
8% vet

graag jullie mening hier over :)
1. je bent te jong, lees de forum regels
2. na 2 jaar intensief trainen zou je al meer mogen wegen, voedingsschema??
3. je bent nog steeds te jong.

Te jong, te licht, te stom.

In plaats van kuren zou ik eerst maar eens flink gaan eten. Niet zeggen dat je dat doet wat je stats bewijzen et tegendel. Verder ben je te jong.

De zon schijnt weer....

- te jong
- stats zijn te laag, stats bij je gegevens zijn nog slechter, welke zijn echt?
- al gekuurd? top
- 10 weken orals

lol

Je kan nog ZAT kilo's pakken zonder.

Alles wat al gezegd is +1

Je gewicht en dan zelfs al een kuur gedaan te hebben...
Niet meer komen hier voor je eens 3 jaar goed getraind en gegeten hebt.

• Topic Starter Topic Starter
danku voor de comentaar waar ik niks mee ben,,

MAAR
de kuur ga gewoon door !! ;)

Over je leeftijd en gewicht is al genoeg gezegd.

Erg zwaar voor lever deze kuur! Je doet al 3 weken dianabolen, daarna 2 weken geen orals en dan nog eens 8 weken winstrol erachteraan.

Ik had (na 20 kilo zwaarder te worden en 2 jaar ouder) dit gedaan:
1-12 test E 500mg ew
1-4 d-bol 40mg ed
10-13 winny 40mg ed
14-17 nolvadex 20mg ed

Over je leeftijd en gewicht is al genoeg gezegd.

Erg zwaar voor lever deze kuur! Je doet al 3 weken dianabolen, daarna 2 weken geen orals en dan nog eens 8 weken winstrol erachteraan.

Ik had (na 20 kilo zwaarder te worden en 2 jaar ouder) dit gedaan:
1-12 test E 500mg ew
1-4 d-bol 40mg ed
10-13 winny 40mg ed
14-17 nolvadex 20mg ed

Dan heb je nog steeds 8 weken orals...
Maar goed, TS doet maar wat hij wilt, succes met je lever :thumbs:

8 weken kan prima, maar kuren met deze stats haha? damn, het wordt met de dag beter hier.

8 weken kan prima, maar kuren met deze stats haha? damn, het wordt met de dag beter hier.

Ja 20 weken kan ook prima, en een fles vodka elke dag ook.
Denk eens even na, alles kan, maar het lijkt me duidelijk dat dit zeer nadelige gevolgen kan hebben, ook al merk je dit niet.

Leverwaarden hersteld na 5 weken?
4 weken dbol op 40mg per dag valt op zich wel mee, maar dat weet je nooit zeker.

Als je al veel kuur ervaring hebt: akkoord. Je hebt je bloedwaarden regelmatig laten testen en je weet dat je lever het 'aankan'. TS heeft volgens mij nog nooit van leverwaardes gehoord, dus dit gaat niet op :)
Hij kan zijn lever ****en die 4 weken, dan 5 weken niets en dan nog eens 4 weken winny er bovenop, hoppa!

Hij heeft in het verleden al gekuurd, sowieso met orals. Kan even goed zijn dat hij nog maar een maand off is, dat weet je nooit met die gasten. Kuren, gains verliezen, en er weer aan beginnen.

Verder vermoed ik ook dat de TS niet echt leeft voor de sport. Hij is 19 en heeft slechte stats, kan dus heel goed zijn dat hij zich elk weekend te pletter drinkt. Wat ook enigszins normaal is.
Ik kan je maar 1 ding aanraden: wacht nog 2 jaar :)

Tja ik ga geen rekening houden met dat iemand zijn zaakjes niet op orde heeft.
Ik ga er vanuit dat je af en toe even je bloed laat checken en naast kuren zo gezond mogelijk probeert te leven.

Snap niet dat topics van lui van 19 jaar oud open blijven, moeten toch gewoon gelocked worden.
Wat is anders het nut van minimaal 21 jaar zijn?

Meesten luisteren toch niet naar advies

Snap niet dat topics van lui van 19 jaar oud open blijven, moeten toch gewoon gelocked worden.
Wat is anders het nut van minimaal 21 jaar zijn?

Meesten luisteren toch niet naar advies

Ach ja, dat is aan de mods he. Ik heb me een tijd terug ook heel erg druk lopen maken omdat mensen steeds drugs topics maakten, maar uiteindelijk is het niet mijn forum dus whatever weetje.

Er zou gewoon een kinderslot moeten op het aas gedeelte. Of een toelatingstoets haha

Terug
Naar boven