MuscleMeat

test e + winny

Denk dat het persoonsgebonden is, ging zelf lekker op 250mg. Aangezien het m'n 1e test kuurtje was en de kans groot was dat er meer zouden volgen, leek het me beter om minimaal te beginnen om niet na een aantal kuurtjes een shitload aan test nodig te moeten hebben om lekker te gaan.

Geen spijt van dus.

Is idd persoonsgebonden, maar de meesten zijn dus beter gebaat bij 500mg bedoelde ik.

Zojuist uitgelegd in een post hierboven waarom ik vind van niet.
Waarom geef je trouwens advies over iets dat je zelf nog nooit gedaan hebt?
ik deel wat ikzelf lees van mensen met ervaring heb al redelijk wat kuurlogjes gelezen.Sommige groeien ook op 250mg ieder lichaam is anders maar goed.

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 19:38 ----------

zoals hierboven vermeld had niet verder gelezen :) excuses

zet anders 250 e5d? een gouden middenweg tussen 250 en 500 per week :p ik zet ook e5d, wel niet enkel test :)

Abbo

ik deel wat ikzelf lees van mensen met ervaring heb al redelijk wat kuurlogjes gelezen.Sommige groeien ook op 250mg ieder lichaam is anders maar goed.

Tja ene kant snap ik dat je dan advies geeft, maar aan de andere kant is het een beetje vreemd.
Het zou hetzelfde zijn als dat je nooit rijles hebt gehad en iemand anders advies gaat geven hoe je moet rijden :D

Denk dat het persoonsgebonden is, ging zelf lekker op 250mg. Aangezien het m'n 1e test kuurtje was en de kans groot was dat er meer zouden volgen, leek het me beter om minimaal te beginnen om niet na een aantal kuurtjes een shitload aan test nodig te moeten hebben om lekker te gaan.

Geen spijt van dus.

Wat was je kuurtje en je results

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor alle meningen en reacties, zondag ga ik begingen, en denk dat ik het gewoon op 500mg test e houd!

Waarom kickstart met winstrol?

heb ik vaker gezien, en had nog een potje liggen, want was eerst met een winny only kuurtje bezig en toen kreeg ik long ontsteking.
dus dacht waarom niet erbij doen als kick.

Lijkt mij nutteloos gezien de korte duur, duurt ook ff voor je effectief resultaten ziet van winstrol. Mij lijkt het beter om toch zeker 6-8weken door te laten lopen (heb je orals of injects)? Ik zou dat dan eerder op het einde bijnemen, eens u lichaam die dosis test gewoon is. Daarnaast wordt het niet echt als 'kickstartproduct' gebruikt, meen ik?

is orals, ik zag juist dat mense eerste 3/4 weken winny of diana pakte als kick, juist voor de kracht.
ik merk met winny na 1 of 1,5 week al redelijk verschil kwa kracht dus daarvoor is het eigelijk.
maar had ook gezien einde van kuur te pakke, scheen je harder eruit te komen?

De pro's om winstrol op het einde te nemen, zeker als je toch enkele weken kuurt, is inderdaad de hardheid. Daarnaast ook omdat je lijf die test 'gewoon' wordt na enkele weken kuren, winstrol erbij nemen zorgt dan voor een extra boost. Als kickstart zou ik eerder dianabol,etc nemen. De orals zou ik beperken tot 6weken.

oke, ik pak ze dan gewoon de eerste 4 weken erbij. proberen kan geen kwaad denk ik!

Lijkt mij nutteloos gezien de korte duur, duurt ook ff voor je effectief resultaten ziet van winstrol. Mij lijkt het beter om toch zeker 6-8weken door te laten lopen (heb je orals of injects)? Ik zou dat dan eerder op het einde bijnemen, eens u lichaam die dosis test gewoon is. Daarnaast wordt het niet echt als 'kickstartproduct' gebruikt, meen ik?
6-8 weken winstrol i.c.m. test e? ???

Het gaat zich toch ook niet om de 'gains' van de winstrol, enkel dat deze sneller inkickt en je zo al wat vlugger kan beginnen met 'knallen'?

zo dacht ik ook

Terug
Naar boven