XXL Nutrition

Test en deca

IRON JUNKIE

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Goede kuur of niet ?

Test 500 mg 1-12 weken
Deca 200 mg 1-10 weken

nu was ik ant twijfelen over de kickstart

Dianabol 30 mg 4 weken ?
of Winnie 50 mg 3 weken ?

Hcg van wanneer ? en hoeveel ?

Ik zou test vs deca met kickstart dianabol doen..
alleen is de deca wel laaggedoseerd + de dianabol ook.. zou minstens 40MG dianabol nemen voor 4weken.. voor de rest is de dosering van deca uw eigen keus..
pct 3weken 20MG nolvadex 2weken na laatste inject..

Ik ben het er niet mee eens. Eerste maal deca kan 200 goed hoor, ligt aan je kuurverleden.
Je hebt een laag vetpercentage ik zou dan voor dbol gaan, 4 weken op 30-40 mg.

Nakuur minstens 4 weken nolva deca is 19-nor, moeilijk herstel.
HCG kan je best meteen van week 1 tot net voor pct doen (week 1-14) 750iu pw.
Het protocool is 500iu, maar dit was voor mij net niet genoeg.

idd hangt ervan hoeveelste kuur dit is. Als het je eerste kuur is zou ik helemaal niets kickstarten en kan zelfs de test omlaag. Groeien doe je toch wel mits je goed eet.

Als het je eerste kuur is en je wilt deca erbij hebben zou ik 250 test 200 deca doen, geen kickstart en geen hcg. Met test minstens 2 weken langer doorgaan dan met Deca.
Nakuren met nolva op 20 mg.

Laatst bewerkt:
Als je je beseft dat je vocht en vet kan aanzetten en je dit ondanks het jaargetijde prima vind is dit een goede kuur. Wat je dus niet moet doen is achteraf toch 100% beachproof willen zijn en cutten na de kuur.

dbol zou ik als je een kickstart neemt toch zeker op 40mg doen.

Ik zou ook eerder 5 dan 3 weken nolva pakken na deca.

Maar vertel eens, je wil een echte bulkkuur neem ik aan of wat zijn je doelen precies......hoeveelste kuur is dit?

• Topic Starter Topic Starter
eerste kuur was 500 test maar was slechte troep volgens mij zat er prop in en dat doet dus geen reet als je die 1 maal per week zet ik was 4 kilo afgevallen en had men voeding omhoog geschroeft... dit was dus teleurstellend
heb nog al is een winnie kuurtje gedaan maar dat bekijk ik niet als echt kuren invergelijking met test en deca... 6 weken op 50 mg daar was ik zelfs 2 kilo zwaarder van geworden en 3 procent vet af...doel is massa pakken maar wil zeker niet in vet omhoog gaan...

Dianabol op 40mg doen. Hcg vanaf week één en één week stoppen voor je met je nakuur begint.

Ik ga toch maar voor de winnie gaan aangezien dianabol toch redelijk veel vocht vasthoud hcg van week 1 tot 13 dan

Ligt vooral aan je voeding. Maar deca kan ook vocht vasthouden

anders test p+ NPP een optie? lijkt mij een lekkere kuur

Ik zou voor 250 test en 200 deca gaan dan. Het is pas je tweede kuur en je vorige was niet zo'n succes. Hier kun je echt prima resultaten mee halen. Hoeft niet gelijk allemaal zo hoog.

het gaat toch Dianabol worden op 40 mg
jullie meningen graag over de inname verdelen ?
10 10 10 10

20 20

10 10 10 20 ?

laat maar horen....

het gaat toch Dianabol worden op 40 mg
jullie meningen graag over de inname verdelen ?
10 10 10 10

20 20

10 10 10 20 ?

laat maar horen....

Ik dacht ivm de halfwaardetijd bijvoorbeeld om 8.00 uur 's morgends 20mg
en dan 8uur ertussen dat is dan om 16.00uur nog es 20mg.

Doe 2x 20mg. Je lever kan maar een bepaald deel afbreken, dus probeer altijd zo groot mogelijke doses te nemen.

weg gehaalt :)

Laatst bewerkt:
dacht toch dat het hg was

lijkt me niet echt prettig om met een dikke vochtkop de zomer in te gaan, maar ieder z´n ding, ik hoop dat je je doelinstelling haalt succes kerel

je kan eventueel winny er bij voegen aan de einde van je kuur om wat droger uit tekomen

Terug
Naar boven