Fitness Seller

Test en deca

Deca kan prima in de zomer hoor. Vochtkop hoeft helemaal niet zo extreem te zijn.

wat als ik dit doe :

500test 1-10
200deca 1-8
50mg provi 4-10
week 12-13/14 20mg/nolva

dan houd ik sowieso weinig last van vocht toch? door de proviron

kan de test/deca gewoon bij elkaar in trouwens of zou ik eerste keer beter verdelen.

heb last van men duim al een 2/3tal weken ( gekneusd geweest) daarom wou ik de deca toevoegen, maar wil tegelijkertijd ook wel hard staan deze zomer en geen vochtkop.

tis men 1e kuurtje trouwens( op 2x een epistane kuur na)

Ik ben het er niet mee eens. Eerste maal deca kan 200 goed hoor, ligt aan je kuurverleden.
Je hebt een laag vetpercentage ik zou dan voor dbol gaan, 4 weken op 30-40 mg.

deca op 200 is goed,
t.a.t. al zou het alleen al voor de eiwitsparende eigenschappen zijn.
dia op 30 maak je er 5 weken van.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 15:42 ----------

Deca kan prima in de zomer hoor. Vochtkop hoeft helemaal niet zo extreem te zijn.

ligt allemaal aan de voeding, de dikke kop.

Alleen mijn vraag was recent androgenic, al krijg ik het idee dat ik beter eigen topic kan maken ipv Search gebruike

Sorry, zit niet op te letten.
tja kuren zonder vocht? vocht heb je deels nodig.
provi weglaten gewoon lekker aan de slag. clean eten hou je ook minder vocht vast.

hmm oke, leek me handig omdat ik zelf op een % of 14/15 blijf hangen( ivm oestrogeen), ben net deze week weer begonnen met cutten ( dmv voeding & cardio)

dus stel ik kom op 12% en ik houd me eten netjes( krijg nu elke dag max 1.5gram zout binnen) dan gaat het niet teveel problemen opleveren?

500test+200deca is ook goed te doen ivm de verhouding 1 deca 2 test..

zit ook te denken over hcg maar heb het al niet zo op spuiten en om me maat nou te vragen 3x per week bij mij te prikken doe ik liever ook niet..

deca is goed zo,
deca op 100mg zal al voldoende zijn voor de blessure.

persoonlijk nog nooit een pct gedaan, en nooit last ervaren.

hcg verwaarloosbaar imo.

persoonlijk nog nooit een pct gedaan, en nooit last ervaren.

hcg verwaarloosbaar imo.

Wat??
Zit je op trt ofzo

hmm oke dan gaan we bestellen binnenkort haha, looking forward to it, het liefst zou ik 400mast doen ipv 200deca maar heb een hekel aan puisten( krijg ze al alsk erg slecht eet/alcohol drink) der is niet egt een manier om dit in te schatten wel?

Laatst bewerkt:
als je gevoelig voor acne bent krijg je met mast 100% puisten

ja naja wat is gevoelig.. Heb er nu al 3 weken geen meer gehad..
Alsk niet drink krijg ik 1of 2 per 3/4 weken

Nolva 4-6 weken 20 mg

Oke das duidelijk, kan ik de 3ml in 1x zetten?

• Topic Starter Topic Starter
wat als ik dit doe :

500test 1-10
200deca 1-8
50mg provi 4-10
week 12-13/14 20mg/nolva

dan houd ik sowieso weinig last van vocht toch? door de proviron

kan de test/deca gewoon bij elkaar in trouwens of zou ik eerste keer beter verdelen.

heb last van men duim al een 2/3tal weken ( gekneusd geweest) daarom wou ik de deca toevoegen, maar wil tegelijkertijd ook wel hard staan deze zomer en geen vochtkop.

tis men 1e kuurtje trouwens( op 2x een epistane kuur na)

Kun je geen eigen topic openen ?

Jij verwacht nog antwoorden nadat er 16 dagen niets is gezegd? Dit is toch veel makkelijker dan eigen topic starten

• Topic Starter Topic Starter
nee ik verwacht geen antwoorden meer...
maarja oke maak niet uit

Terug
Naar boven