AndroidHealthClinic

test enant + tren enant + boldenone kuur

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ga ergens in maart of april beginnen met een nieuwe kuur, die er als volgt uit gaat zien:

week 1: Test Enant 750mg
Boldenone 750mg
Tren Enant 300mg
Week 2 t/m 8: test enant 500mg
Boldenone 500mg
tren 300mg

Ik ben nog niet uit de nakuur, ik wil wel clomid en nolva maar weet niet hoeveel er dan genoeg is en ik ben eigenlijk ook niet uit de hoeveelheid test want dit is mn derde test kuur een de andere twee had ik ook al 500mg.

Misschien kunnen jullie me even helpen :(

Hey kerel! Ook weer aan de slag :D ?

Dit s een heavy kuur met 1,2 gram AAS per week dus ik vraag me ff hoe je vorige kuren qua dosering en AAS waren.

Op zich een beste kuur om flink massa te pakken maar voor een derde kuur lijkt het mij overkill met zo'n zware dosering!

Nakuur: 50 mg Clomid en 20 mg Nolva voor een periode van 4 weken doet wonderen. Door een halfwaardetijd van 5 dagen bouwt Clomid snel op in je bloedplasma dus frontloaden niet echt nodig en zo voorkom je eventuele sides bij hoge dosering ineens.

Succes

pampam zei:
Beste mensen,

Ik ga ergens in maart of april beginnen met een nieuwe kuur, die er als volgt uit gaat zien:

week 1: Test Enant 750mg
Boldenone 750mg
Tren Enant 300mg
Week 2 t/m 8: test enant 500mg
Boldenone 500mg
tren 300mg

Ik ben nog niet uit de nakuur, ik wil wel clomid en nolva maar weet niet hoeveel er dan genoeg is en ik ben eigenlijk ook niet uit de hoeveelheid test want dit is mn derde test kuur een de andere twee had ik ook al 500mg.

Misschien kunnen jullie me even helpen :(

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hiervoor een deca stromba kuur gehad, een stromba only, een testo 500mg/week met stromba kuur en als laatste een testo 500mg/week + boldenone kuur,
Moet wel zeggen dat er tussen mn eerste 2 en en laatste 2 een halfjaar is geweest dat ik uit de rolatie was. Maar als je het nu nog te zwaar vind wil ik het graag weten want ik wil nog wel langer leven dan 10 jaar :D

nee dat snap ik ook wel, maar ik bedoel dat mn lichaam nog wel langer mee moet en niet 5 jaar van zn leven verliest omdat ik teveel in mn lijf stop

pampam zei:
nee dat snap ik ook wel, maar ik bedoel dat mn lichaam nog wel langer mee moet en niet 5 jaar van zn leven verliest omdat ik teveel in mn lijf stop

Zeer verstandig. Zeker als je kijkt dat sommigen onder de 20 al stoeien met igf en sth :rolleyes:

dus dan wordt het zo naar jouw inzicht navy:

week 1: Test Enant 1000mg
week1: Boldenone 800mg (wat niet echt goed kan want ik heb bol van 250mg/ml)
Week2t/m8: test 500mg
Week2t/m8: boldenone 400mg (dit doe ik toch liever 500 zeker qua spuiten, maar ook omdat ik in mn vorige kuur al 500 zette)
Week5t/m10: Tren enant 300mg

tussendoor proviron en als nakuur neem ik denk ik toch alleen nolva want dat heb ik bij mn vorige ook alleen gebruikt en voel me weer prima. en dan neem ik ook nog hcg erbij

Navy zei:
Geef me 1 goede reden waarom je wel met AAS kan stoeien onder de 20, maar niet met IGF of Hgh?

greetz

Naar mijn mening moet je onder de 20 helemaal niet stoeien met aas, sth of igf. Ja stoeien met je vriendin kan wel :p Maar ja, iedereen doet waar hij/zij zin in heeft :rolleyes:

vanwaar de tren enanth ipv acethaat, ik zie dat je nog geen ervaring met tren hebt, en zou eerst eens met de acetaat versie proberen als ik jou was, mocht je verschrikkelijk last krijgen van agressie is het snel weer uit je systeem

wel een lekker kuurtje bro !

wens je veel succes met je kuur en hou ons op de hoogte oke

gr warrior :)

agressie? daar heb ik nooit echt heel erg last van ook niet met de test misschien opvliegend maar agressief niet echt. En vanwaar enant en geen acetaat? omdat ik het niet erg vind om te spuiten maar ik heb wel zoiets als het niet veel hoeft ga ik het niet doen ook

waarom beter uitkomen met acetaat? de test enant en tren enant hebben toch dezelfde tijd nodig om uit het systeem te zijn dus als ik 1 week eerder stop met de bol zou ik goed zitten

maar dan nog is de vraag wordt het niet een beetje veel als ik dus idd in al zoveel ga zetten

ja idd je hebt wel gelijk, dan wordt het toch maar spuiten bij het leven haha

Ok mensen ik ben eruit. Het gaat er als volgt uitzien:

Week1: Test enant 1000mg, boldenone 750mg
Week2tm/7:Test enant 500mg, boldenone 500mg
week8: Test enant 500mg
Week5t/m10: tren acetaat 75mg eod

gehele kuur 0.25mg femara
nakuur nolva

ziet er goed uit!! :)