Fitness Seller

test enanth en boldenone problemen

mike27

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
93kg
Goedemorgen iedereen!

4 weken geleden is mijn kuur van testosteron enanthaat en boldenone afgerond met tevreden resultaat.
Nu heb ik na 4 weken ineens veel problemen met mijn libido! Ik heb nagekuurd met clomid.

Ik wist dat er een crash zou komen van mijn libido omdat alles weer op gang moet komen maar het is nu 2 weken aan de gang en was benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Hoe lang duurt zo'n crash van het libido ongeveer? En is dit normaal?

Heb je nagekuurd? Zoniet dan kun je nu beginnen met 20 mg Nolvadex voor 2-4 weken, en vanaf nu 1000 IU EOD HCG zetten om je knikkers weer op formaat te krijgen.

Enkele voedingssupplementen kunnen ook ondersteuning bieden- MACA, evt Tribulus, en Horny Goat Weed.

Maak je mentaal niet te druk overigens, als je nou geen actie zou ondernemen ben je met enkele maanden ook wel hersteld uit jezelf!

Maar hij kan toch niet nu nog hcg gebruiken zonder er test bij te zetten of wel?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nagekuurd? Zoniet dan kun je nu beginnen met 20 mg Nolvadex voor 2-4 weken, en vanaf nu 1000 IU EOD HCG zetten om je knikkers weer op formaat te krijgen.

Enkele voedingssupplementen kunnen ook ondersteuning bieden- MACA, evt Tribulus, en Horny Goat Weed.

Maak je mentaal niet te druk overigens, als je nou geen actie zou ondernemen ben je met enkele maanden ook wel hersteld uit jezelf!
Mijn nakuur was clomid.
Zou het supplement Horny Goat Weed helpen? Wil geen hcg gebruiken.

Wat waren je resultaten met test/bold? En hoelang en welke dosering heb je gebruikt?

Wat een onzin. HCG onderdrukt je test aanmaak. Absoluut geen HCG zetten in je Nakuur!

Ik zit zelf nu in het begin van mijn na kuur (15 dagen geleden laatste inject bold / test e) Ik moet zeggen dat ik nog geen crash merk. Ik zat op 500mg per week van ieder, 14 weken lang.

Hoeveel en hoe lang heb je precies gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin. HCG onderdrukt je test aanmaak. Absoluut geen HCG zetten in je Nakuur!

Ik zit zelf nu in het begin van mijn na kuur (15 dagen geleden laatste inject bold / test e) Ik moet zeggen dat ik nog geen crash merk. Ik zat op 500mg per week van ieder, 14 weken lang.

Ik heb 750mg test en 500mg bol gebruikt per week. In totaal 10 weken, met 3 weken nakuur clomid. De crash kwam ook pas na 3 weken dat ik gestopt was.

Ik heb 750mg test en 500mg bol gebruikt per week. In totaal 10 weken, met 3 weken nakuur clomid. De crash kwam ook pas na 3 weken dat ik gestopt was.

Vanwaar de keuze Chlomid eigenlijk? Ik heb altijd begrepen dat Nolva veel krachtiger werkt.

Is ook logisch. Bold blijft heel lang doorwerken en je zit nog in je nakuur. Die crash komt nog wel. Ik heb me al verschillende keren wijsgemaakt dat de crash meevalt tot zelfs 2 maanden na een kuur en dan ineens boem!!

Is ook logisch. Bold blijft heel lang doorwerken en je zit nog in je nakuur. Die crash komt nog wel. Ik heb me al verschillende keren wijsgemaakt dat de crash meevalt tot zelfs 2 maanden na een kuur en dan ineens boem!!

Echt? Ik hoop het niet :( Kut bold!

hoelang heb je eigenlijk gekuurd ts

Terug
Naar boven