MuscleMeat

test-enanthaat+d-boll+tren enanthaat

romeo

Cool Novice
Waardering
0
hallo,ik ben nu al bijna op men laatste van men kuur maar heb nie de results die ik had verwacht.
men kuur was al volgt;
-500 test-enanthaat(10weken)
-300tren-ennathaat(8weken)
-50mg d-boll(eerste 3weken)
ja ik moet dus nog een 2tal weken doen maar ben nog geen 2kg bijgekomen ofzo wat dus al heel raar is.
weet er iem. wat ik fout zou gedaan hebben??
ik heb een tijdje(6weken) 500ineens gezet daarna beginne te splitsen maar makte nie zoveel uit.qwa uitzicht ben ik wel gespierder en voller ma ben zo goe als nix in gewicht bij :s
ik at nu wel meer het eten voor te cutte.zou het daar aan liggen ofzo?
heeft ter iem raad welke kuur ik zou kunnen doen waar ik echt goeie massa bij kan pakken zonder al te veel vocht of vet???

Dit klinkt als of je spullen niet inorde waren vriend. Weet je zeker dat je geen fake spul hebt gehad? Het lijkt er namelijk wel op want normaal moet je heel wat kilo's kunnen pakken met zo een kuurtje die jij beschrijft.

zat je erg diep in je cutdieet? Krachttoename?

wow:eek:
Ik denk dat je eens goed met je dealer moet gaan praten, of er iets structueel mis met je voeding&training;)

Wrom zat je dan ook op cutschema? Hoe zag je voedingsschema eruit?

Wat is er met je vet% gebeurt tijdens de kuur?

het is al gevraagd...

1: hoeveel cal eet je, en wat zijn je stats.
2: was het een bulk of een cut kuur
3: van welk merk is je gear..

Wel genoeg tijd tussen je vorige en deze kuur gelaten?

goede, redhead

pas zat er iemand op AR met dezelfde klachten na een redelijk dikke kuur, het bleek dat hij slechts een paar weken rust had tussen 2 kuren

ik ken romeo persoonlijk, hebben willekeurig onze spullen verdeeld, allebei dezelfde labels , zelfde hoeveelheden...
ik ben 1.5 week later begonnen en ik zit nu op +- 8kg in 7 weken en kracht is redelijk goed vooruit gegaan en ik heb zelfs de dboll er niet bij genomen ivm nevenwerkingen..
spullen zijn niet fake, anders ging ik er ook niet op. het is gewoon allemaal GG spul.
en hij heeft zeker 4 maand of meer ik weet het niet juist rust genomen alvorens deze te beginne, ik ben echt verbijsterd dat de kuur zo slecht aanslaat bij hem.

• Topic Starter Topic Starter
yoo

ja weede iedereen ziet het wel dak ik deze kuur heb gedaan maja kweet waar men fout zat,gewoon te weinig gegeten maja ik ben begonnen me een cutschema kwa eten en da was men fout gewoon.Maja men gewicht is nu me een paar kilo's gestegen doordat ik onzettend zit vol te proppen.Op een week tijd 3kilo bij dus als ik deze int begin deed was ik goe bijgekomen.Al weer een ervaring rijker zou ik zeggen ;-)

Gelukkig dat je er redelijk op tijd achter bent gekomen dat je veels te weinig eet:p Nu nog even door gaan met proppen zodat je toch nog wat aan deze kuur over houdt...;)

ik denk dat je met enkel een cut dieet met tren/test/d-bol niet veel vet zult verliezen als je niet cardiot

Terug
Naar boven