Fitness Seller

Test Enth met een 0.6x30 naald

Sure. :)

Ruff-E zei:
Kan dat bro's? Ik heb daar namelijk nog een hele lading van liggen. Ik injecteer in de quads.

Ja zeker !! ik injecteer zelfs met 0.6x25mm in mijn benen. Je benen moeten echter wel droog genoeg zijn.

En de vloeistof verwarmen,dan glijdt ie er zo in.

Kan prima in schouders, pecs, triceps en biceps.

Benen op zich ook nog wel, maar daar neem ik persoonlijk liever een 0.8x40mm voor.

Kan wel maar zou hem liever 0.7 nemen:)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi, dat scheelt me weer een bezoekje aan trio medical :D

Gaat prima in the quads, wel ff voorverwarmen en injecteren gaat wel iets langzamer. Wat op zich natuurlijk beter is.

Ruff-E zei:
Kan dat bro's? Ik heb daar namelijk nog een hele lading van liggen. Ik injecteer in de quads.

0.6 is prima.... ja kan hem dan niet snel leeg duwen maarja dat is zowiezo niet de bedoeling want dan is het niet meer echt lekker...

0.4 is echt te dun dan ben je 2/3min bezig over 1ml... maar ik zelf zet het liefst met de 0.6

• Topic Starter Topic Starter
De test is van Aburaihan (Iran).

emiel zei:
Ligt eraan van welk merk gs gebruikt de beste olie ethyl olie die is waterdun dus kan je hem met een slin naald zetten, maar ik vraag me af of ik een van de weinige ben die dat heeft vernomen van zijn leverancier , zou graag zien dat andere merken dat ook zouden gebruiken

alleen als je meerdere ml's zet vind ik 1,5 cm diep echt niet diep genoeg.

gewoon lekker met een grote lange naald diep in een spier injecten, heb je er minder last van en loopt het er minder snel uit.

tenminste dat is mijn mening :D

emiel zei:
Ligt eraan van welk merk gs gebruikt de beste olie ethyl olie die is waterdun dus kan je hem met een slin naald zetten, maar ik vraag me af of ik een van de weinige ben die dat heeft vernomen van zijn leverancier , zou graag zien dat andere merken dat ook zouden gebruiken

en jij bent? ???

emiel zei:

dan moet die toch wel heeeel dun zijn wil je hem met een slin naaldje alleen kunnen optrekken... binnen 20min...

Ruff-E zei:

Hey Ruff-E, doe je naam eens eer aan :D

Tuurlijk kan dat. Ik heb het met een .5 naald gezet. Je moet alleen flink kracht zetten.

zozo, 140kg in wedstrijdvorm zeg je? dat is een pak meer dan onze reigning champion Ronnie Coleman..

heb je wat competitie-pics? zou tof zijn!

tx mate

emiel zei:
Ik ben Emiel en train al een paar jaar in wedstrijdvorm weeg ik tegen de 140 kilo in sommige kringen ben ik redelijk bekend. Maar waarom die vraag en jij ben? ??? ik ben dus iemand die zich afvraagt waarom men wil weten wie ik ben en JA ethyl olie is waterdun dus die kan je met een slin naald zetten ik zou wel een wat lagere nemen als iemand is die de precieze maat wil hebben kijk ik ff op het doosje.

Tof man post eens een pic van jezelf!

emiel zei:
Ik ben Emiel en train al een paar jaar in wedstrijdvorm weeg ik tegen de 140 kilo in sommige kringen ben ik redelijk bekend. Maar waarom die vraag en jij ben? ??? ik ben dus iemand die zich afvraagt waarom men wil weten wie ik ben en JA ethyl olie is waterdun dus die kan je met een slin naald zetten ik zou wel een wat lagere nemen als iemand is die de precieze maat wil hebben kijk ik ff op het doosje.

Ik vroeg dus wie jij was omdat je uit de lucht kwam vallen zonder je even voor te stellen in de hiervoor bestemde sectie ;)

Maar ok welkom:)

Terug
Naar boven