AndroidHealthClinic

Test-p 6 weken / Test e 10 weken

NBD1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Hallo,

Ben van plan om binnenkort mijn eerste kuur te gaan doen, ben 21 jaar oud 1.84 en 91kg. Train al zo'n 4 jaar en me voeding is op orde. Moet je tijdens de kuur je kcal inname extra gaan verhogen?
Nu zat ik te twijfelen tussen de Test-p 6 weken lang of de test-e 10 weken lang en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Idee 1.
Test-P 6 weken (100mg/150mg?) + Nakuur 6-8 20mg nova.
Is dit een goede beginners kuur?
Nog mijn twijfels hierbij over de hoeveelheid Test-P die ik zou moeten nemen. Is 100mg om de dag voldoende of kan ik beter 150mg pakken? En voldoet de 2 weken nova van week 6-8 of zou ik iets anders moeten nemen?
Mensen die hier ervaring mee hebben?

Idee 2.
Test-E 10 weken (500mg pw) + Nakuur 12 - 14 20mg nova.
Is dit een goede beginners kuur?
Hierbij ook twijfels over de nakuur.. ?

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Test-P 6 weken lang omdat dit sneller werkt en ook sneller uitgewerkt is dus mocht ik erge sides krijgen is t spul sneller uit mijn lijf.. nadeel wel dat ik om de dag moet prikken is dit wel te doen?

Bedankt voor de hulp! :)

zou persoonlijk voor 12 weken test e gaan. 10 weken haal je net niet met 2 vials dus je zou er al 3 moeten aanschaffen en daardoor kun je net zo goed tot 12 gaan. maar dat is aan jou. Weet niet of je ervaring met prikken hebt, mij kwam het al snel mun neus uit maar kan niet goed tegen prikken :(

heb je aan hcg gedacht?

• Topic Starter Topic Starter
zou persoonlijk voor 12 weken test e gaan. 10 weken haal je net niet met 2 vials dus je zou er al 3 moeten aanschaffen en daardoor kun je net zo goed tot 12 gaan. maar dat is aan jou. Weet niet of je ervaring met prikken hebt, mij kwam het al snel mun neus uit maar kan niet goed tegen prikken :(

heb je aan hcg gedacht?

Wat is t voordeel van de Test-E boven de Test-P volgens jou?
Nee nog geen ervaring met prikken afwachten hoe goed ik er tegen kan. Dacht dat nova zou volstaan voor een korte kuur van 6 weken maar hcg is ook nodig?

Ga voor 10 weken test-e 500mg, dat zal je de meeste gains opleveren + je weet dan hoe je reageert op de basis AAS.
Test-P is echt veel prikken voor je eerste kuur 100mg/ml.
Test-e is normaal 250mg/ml of soms 300mg/ml.
Dus met 1 keer per week 2ml te zetten heb je genoeg geprikt voor een week.
Je kan er ook zeker van zijn dat je pijnlijke injectspots zal hebben de eerste keren.
Ook is test-p steeds een iets pijnlijkere inject, zou het niet aanraden voor een eerste kuur.
Test-P zal je iets minder vocht brengen, maar ook minder gains omdat je maar 6 weken doet.

Het is trouwens Nolva en niet nova ;-)
Lees je ook eens in in HCG, 2*500/week.

Mijn eerste prik kuur was Test P en Tren A voor 8 weken.

Had de prikpijn van de Test P niet zo erg ingeschat, de eerste 3 weken waren niet te harden.
Mocht je voor Test P gaan dan zou ik wel voor 8 weken gaan, 6 is net te kort.

Maar met jou doel zou ik gaan voor 10 weken Test E.

Mijn doel was snel en hard erin, daarom koos ik wel voor kortwerkende. (zit nu in mijn laatste week)

Dat ligt eraan wil je een bulk of cut kuur?
Bij een bulk zoiezo hoger in kcal en een cut op oh doe ik zelf.

Test-p vaker prikken, maar sneller kracht toenamen.
Test-e minder prikken en duurt even voor je het merkt.

Als je 1e kuur wordt zou ik voor test-e gaan. Prikken stelt niet veel voor, maar eerste paar keren prikken kan toch lastiger en minder leuk zijn dan je denkt.

Offtopic: test-p injectie vindt ik vreselijk meevallen..

merkte niks van test E, het werkt natuurlijk wel maar verwacht geen superman feeling ofzo, daar zou je toch andere middelen voor moeten hebben, heb net zoals iedereen test E only eerst geprobeerd maar vind het een no- go.
Is alleen voor als je wat massa wilt maar niet echt voor kracht/looks gaat.

zal wel gebashed worden hierom maargoed.

merkte niks van test E, het werkt natuurlijk wel maar verwacht geen superman feeling ofzo, daar zou je toch andere middelen voor moeten hebben, heb net zoals iedereen test E only eerst geprobeerd maar vind het een no- go.
Is alleen voor als je wat massa wilt maar niet echt voor kracht/looks gaat.

zal wel gebashed worden hierom maargoed.

Wat raad je dan aan ipv Test? Haha. Je gear zal wel fake zijn geweest man. Test is altijd de basis.

En een superman feeling krijg je alleen van xtc ofzo man. Niet van Test.

Net ingelezen over HCG dit ga ik ook toevoegen 2 x p/w 500. Dit gebruiken tot de nakuur of ook nog tijdens de nakuur?

Ondanks de vele aanbevelingen van test e ga ik toch voor test p.
Nu twijfel ik nog over de dosis die ik om de dag moet prikken 100mg of 150mg?
Welke maat naalden bevelen jullie aan? Lees dat sommige de 400mm lengte nemen en andere maar 250mm? En de dikte?
En 8 weken zal ik meer aan hebben ipv de 6 die ik er wou doen?

Thanks

Hcg tot en met de 1e week van de nakuur is mij hier verteld,
En de naalden 0,6×25 is voor benen schouders en 0,8×40 is billen ik vind been handiger om er bij te kunnen.

Net ingelezen over HCG dit ga ik ook toevoegen 2 x p/w 500. Dit gebruiken tot de nakuur of ook nog tijdens de nakuur?

Ondanks de vele aanbevelingen van test e ga ik toch voor test p.
Nu twijfel ik nog over de dosis die ik om de dag moet prikken 100mg of 150mg?
Welke maat naalden bevelen jullie aan? Lees dat sommige de 400mm lengte nemen en andere maar 250mm? En de dikte?
En 8 weken zal ik meer aan hebben ipv de 6 die ik er wou doen?

Thanks

Ik gebruik zelf 0, 40 x20mm lang. Voor kleine hoeveelheden per keer kan dit best.
Was zelf ook zo eigenwijs om voor de kortwerkende te gaan met mijn eerste kuur.
De eerste 2,5 week had ik wel echt pijn van de test p elke prik deed 4 dagen zeer.

Je kan beginnen met 350mg test per week dan kan je later nog naar de 500mg gaan.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

En de naalden 0,6×25 is voor benen schouders en 0,8×40 is billen ik vind been handiger om er bij te kunnen.

Is al lang achterhaald. Kleiner kan makkelijk als je niet te vet bent.

Ik gebruik zelf 0, 40 x20mm lang. Voor kleine hoeveelheden per keer kan dit best.
Was zelf ook zo eigenwijs om voor de kortwerkende te gaan met mijn eerste kuur.
De eerste 2,5 week had ik wel echt pijn van de test p elke prik deed 4 dagen zeer.

Je kan beginnen met 350mg test per week dan kan je later nog naar de 500mg gaan.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Is al lang achterhaald. Kleiner kan makkelijk als je niet te vet bent.

0,40 x 20 is dus ook prima voor de billen? Dan kan ik 4 spots afwisselen we zo comfortabel denk.. Oke dus gewoon beginnen met 100mg om de dag. Mocht ik dan geen last van sides hebben of niet genoeg resultaat boeken kan ik altijd verhoogd worden naar 150mg om de dag.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Dan ga ik de HCG doortrekken tot en met de 1e week van de nakuur thanks

0,40 x 20 is dus ook prima voor de billen? Dan kan ik 4 spots afwisselen we zo comfortabel denk..

NEE niet in je billen, daar is hij wel echt te kort voor..

Hij kan zo ongeveer overal in behalve je billen.

Ik zet zelf in: kuit, bovenbeen en borst.
Laat het doen in: schouders en traps.

0,40 x 20 is dus ook prima voor de billen? Dan kan ik 4 spots afwisselen we zo comfortabel denk.. Oke dus gewoon beginnen met 100mg om de dag. Mocht ik dan geen last van sides hebben of niet genoeg resultaat boeken kan ik altijd verhoogd worden naar 150mg om de dag.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Dan ga ik de HCG doortrekken tot en met de 1e week van de nakuur thanks

Zou je niet eens zelf wat moeite gaan doen? Makkelijk als alles voorgekauwd word maar voor je het weet interpreteer je verkeerd zoals nu en zet je in je reet met een 0.40x20mm.

Zou je niet eens zelf wat moeite gaan doen? Makkelijk als alles voorgekauwd word maar voor je het weet interpreteer je verkeerd zoals nu en zet je in je reet met een 0.40x20mm.

Had het zelf al opgezocht maar als hier iets anders daarom vraag ik het nog even na. Maar langere naald voor de billen dus en voor de rest in de kleine prima.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Maar goed 100mg test-p om de dag zou voldoende moeten zijn? Of raden jullie 150mg aan?

Ik zou toch echt geen korte esters zetten de eerste keer. Als het je lukt dan neem ik m'n petje voor je af, maar om de dag injecteren kan je echt gaan tegenvallen.

Ik zou toch echt geen korte esters zetten de eerste keer. Als het je lukt dan neem ik m'n petje voor je af, maar om de dag injecteren kan je echt gaan tegenvallen.

Ga eind juli op een vliegvakantie daarvoor wil ik klaar zijn met me nakuur. Ga ik met lange esters net niet redden..

Terug
Naar boven