Fitness Seller

Test-p + Methyltren

Je zit ongeveer op dezelfde dosering als 500 enanthaat. Als je redelijk lang bent off geweest komt dit wel in orde.

Zou test p niet te hoog doen, het was toch een MT only opzet met ondersteuning voor je libido?

• Topic Starter Topic Starter
Ben niet lang off, wil midden juni beginnen . Dan ben ik 3,5 maand off geweest.

Je het is eigenlijk voor me libido. Maar als extra kan gainen door de test zou mooi zijn.

Ben niet lang off, wil midden juni beginnen . Dan ben ik 3,5 maand off geweest.

Je het is eigenlijk voor me libido. Maar als extra kan gainen door de test zou mooi zijn.
heb al meerdere malen gehoord dat je na MT niet veel meer/niets gaat gainen. maar misschien ben jij er een uitzondering op...

als alleen voor libido is hoef je die niet zo hoog te zetten,

Hoe bedoel je, dat ik als ik nu mt pak dat ik de rest van de kuur nix gain?

Oh oke, ben benieuwd. Hoelang na laatste inject start je nakuur op? Ook 4 weken voor zo korte kuur?

2mg per dag ,hoe ga je dat doen, er zijn toch nog maar alleen tabs van 5mg te krijgen?

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 13:09 ----------

Op 6mg heb ik al s gezeten , was wel heerlijk . Behalve mentaal ist niet zo heerlijk , dat hou je niet langer dan een week uit .

In de 5mg zit 2 mg is alleen maar veranderd om de prijs omhoog te gooien;)

Op 6mg? dan zal er miss maximaal 3-4mg werkzame stof in hebben gezeten... 6 mg werkzame stof trekt niemand

In de 5mg zit 2 mg is alleen maar veranderd om de prijs omhoog te gooien;)

Op 6mg? dan zal er miss maximaal 3-4mg werkzame stof in hebben gezeten... 6 mg werkzame stof trekt niemand

2mg werkende stof ? Hoe weet je dat? Lijkt me wel erg weinig...

En ja ,ik heb op 6mg gezeten ,met de tabs van 2mg .

2mg werkende stof ? Hoe weet je dat? Lijkt me wel erg weinig...

En ja ,ik heb op 6mg gezeten ,met de tabs van 2mg .

Dat zit er gewoon niet in. Ik zou oprecht verbaast zijn als er meer dan 2mg in die 5mg capsules zit.

Op US fora praten ze daar zelfs in mcg. Als je daar 2mg doseert ben je de pijp uit.

Daar gaan ze dacht toch niet veel hoger dan 1mg? of zelfs 750mcg

Was er ook niet een dude hoge dosis had genomen en toen niet veel later een hartaanval kreeg? niet dat dat te linken is eraan maar zeer toevallig

Daar gaan ze dacht toch niet veel hoger dan 1mg? of zelfs 750mcg

Was er ook niet een dude hoge dosis had genomen en toen niet veel later een hartaanval kreeg? niet dat dat te linken is eraan maar zeer toevallig
Ja zoiets er was ook een sterftegeval er was iemand die ongeveer op 6mg zat dacht ik.. dit is omdat bij mtren de leverwaarden blijven verslechteren als je met het middel staakt dit gaat nog even verder.

Dat was T-MOS op Steroid.com - of hij daar ook echt dood aan is gegaan is natuurlijk maar de vraag. Volgens mij bleek tijdens de autopsie dat het een ernstige hartaanval was tijdens zijn slaap. Je gaat je natuurlijk afvragen of de MT daar een rol in heeft gespeeld maar feit blijft dat hij een verfijnt AAS gebruiker was dus zijn cholesterol/bloeddruk waren waarschijnlijk al niet optimaal. Misschien dat de MT daar de laatste druppel voor was.

En inderdaad, zoals ik hier al aangaf:

Kan me niet voorstellen dat de doseringen van het CC merk kloppen/gelijk staan aan de MT die in de US verkrijgbaar is. Daar heb je GP en die gaan in mcg. Daar praten ze ook in doseringen van 500mcg p/dag en 750mcg is al veel. Als je dan zegt dat je aan de 5mg gaat dan verklaren ze je voor gek. Dus of de een is onwijs ondergedoseerd of de ander is zwaar overgedoseerd.

Stukje uit Steroid.com profile:

Id probably rate it on around the same level as taking very high doses of halotestin or methyltestosterone. And Id probably recommend that people keep doses of this product very low, much lower than recommended doses typical of the other 2 compounds I just mentioned (i.e. 500-750mcgs/day, for not much longer than 3-4 weeks). I have had the good fortune to discuss this product with the owner of an Underground Lab, and he had given out several samples of this stuff to athletes he knew, and they all kept records and got regular bloodwork done. People who were in the 2mg/day range developed highly elevated liver enzymes and Jaundice (yellowing of the eyes and skin). They all recovered, and through trial and error, a 500-750mcg dose was found to be (*relatively) safe, and (*roughly) as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven