AndroidHealthClinic

Test p- tren a bulkcycle check

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Binnen een maand begin ik met een nieuwe cycle.
Ik dacht aan test p 100 eod, tren a 75 mg eod.
8weken
Nakuur week 10, 20mg nolva ed 4 weken lang.
Iemand nog opmerkingen?
Het doel is om te bulken met wat meer netto gains achteraf.
Voedingsschema moet ik nog maken.
En zou ik winny laten meelopen voor gyno?
Aangezien dit op dezelfde receptoren werkt en niet aromatiseerd?

Als je dam toch 8 weken wil gaan. Waarom dan geen lange esters?
Of is het je eerste keer tren?

Zou idd ook voor lange esters gaan, of je moet houden van prikken hehe.

Hoezo korte esters als je 8 weken gaat kuren en als je gaat bulken? Volgens mij is je gedachtegang dat je met korte esters minder vocht en vet gaat bijkomen maar tijdens een bulk met een overschot aan koolhydraten en calorieen ga je daar geen reet van merken. Kies gewoon voor lange esters, dan kun je je kuurtje ook iets langer maken;)

Ai pijnlijk man al dat prikken.

• Topic Starter Topic Starter
Is inderdaad men eerste keer tren.
Vandaar de ace versie voor die "gruwelijke sides".
Enja indien ik toch al eod moet prikken zie ik er geen verschil in met test p en test e.
Buiten vocht dan.
Wel dat test p vlugger inschiet ,buiten na 4 weken zoals bij enanthaat.

• Topic Starter Topic Starter
Zal dan toch maar voor lange ethers gaan.
Maar is het niet mogelijk om de test te vervangen door sustanon?
Heb enkel nog maar met test e gewerkt, zou graag eens een andere testo variant willen proberen.
week: 1-4 50mg winstrol ed
week:1-12 250mg sustanon e3d
week1-10 200mg tren e ew
week 14-18 20mg nolva ed

Ziet uit als een leuk kuurtje! En sustanon kan je zeker gebruiken, is opzich niks anders dan een mix tussen verschillende testosteron esters maar misschien reageer je er goed op.

Ik zie geen problemen met bulken en 8 weken kuren op korte esters. Meeste lijken hier schrik te hebben van prikken. 8 weken korte esters is heel standaard hoor ...
Het feit dat de roids direct uit je lichaam zijn als er iets niet goed gaat of zelfs maar tegen het einde van de kuur is al een groot voordeel. Ik ben zelf bezig met test p tren a mast p 8 weken. Het kickt vele sneller in en je bent, in mijn persoonlijke ervaring, sneller hersteld. Als je bovendien met 0,4x20 mm naaldje prikt dan voel je het injecteren amper.

250/200 vind ik aan de lagere kant. Als je het wilt vergelijken met de 100/75 korte esters, zit je nu een stuk lager.

Wat is je doelstelling met deze kuur?

Terug
Naar boven