MuscleMeat

Test P / Tren A | Waar plan ik de HCG???

Jamesss;1465451 @Iedereen: Waarom word lang kuren met korte esters eigenlijk ervaren als dom en nutteloos?? Je kuurt met lange esters toch ook 10-14 weken. Waarom dit met korte esters niet?? Als alleen het prikken het probleem is dan doe ik het gewoon. Maar als er andere redenen zijn zal ik serieus overwegen om dan een 6-8 weker te gaan draaien. Voordeel daaraan is dat ik sneller weer ON kan :D Heb afgelopen 24 uur teveel karma gegeven. Elke post hier verdiend karma en die krijgen jullie nog wel!!![/QUOTE zei:
zie het probleem niet met korte esters, meeste hier zijn mietjes

weet niet helemaal wat plan is met igf,maar 20-50mcg eod/e3d is wel heel voordelig:D

• Topic Starter Topic Starter

weet niet helemaal wat plan is met igf,maar 20-50mcg eod/e3d is wel heel voordelig:D

Ik zal heel eerlijk zijn van IGF heb ik NOG geen kaas gegeten. Maar als ik het voorstel van G21 zo lees dan valt het qua prijs wel mee omdat je maar 150mcg per week gebruikt. Zet dit volgens jou niet veel zoden aan de dijk dan?
Had eigenlijk nog niet echt verdiept in IGF omdat ik dacht dat je 100mcg eod gebruikte en dan word het best een duur grapje voor kuur nummer 2.

ben zelf nu bezig met 50mcg igf eod en soms e3d. gaat op zich wel ok. honger als een paard en hele diepe intense spierpijn, verder nieuwe straie, hetgeen ik maar uitleg als spiergroei ;)
alsje wil kan ik je wel wat linkjes geven van us boards waar bovenstaande methode gemeengoed is....

ben zelf nu bezig met 50mcg igf eod en soms e3d. gaat op zich wel ok. honger als een paard en hele diepe intense spierpijn, verder nieuwe straie, hetgeen ik maar uitleg als spiergroei ;)
alsje wil kan ik je wel wat linkjes geven van us boards waar bovenstaande methode gemeengoed is....

Tuurlijk!!! Des te meer goede info des te beter!!

ik prik 2ml prop en 2ml winstrol EOD . Geloof me ik ben geen miet en heb nix tegen spuiten , ik zet en laat zetten . Maar ik zie me dit geen 10 tot 12 weken volhouden hoor .

Ik zal heel eerlijk zijn van IGF heb ik NOG geen kaas gegeten. Maar als ik het voorstel van G21 zo lees dan valt het qua prijs wel mee omdat je maar 150mcg per week gebruikt. Zet dit volgens jou niet veel zoden aan de dijk dan?
Had eigenlijk nog niet echt verdiept in IGF omdat ik dacht dat je 100mcg eod gebruikte en dan word het best een duur grapje voor kuur nummer 2.

ik heb er trouwens ook iets over geschreven in de IGF faq..:cool:

Zo ik hoef me de laatste paar dagen van de herfstvakantie niet te vervelen. Genoeg IGF info die ik nog moet verwerken. Dat gaat weer ten kostte vna mijn studie tijd. Bedankt heren!!! :p

Terug
Naar boven