XXL Nutrition

Test- primo en bold kuurtje

Bezoekers in dit topic

Mensen die de regels niet lezen en dit soort posts maken tegen de regels in en met deze mate van *FACEPALM* zouden een ban moeten kunnen krijgen xD
 
Ik was begonnen met wat Tren op 600/800mg ipv de Primo kcal zou ik iets verlagen naar 1400/1500.
 
1. Weet waar je aan begin, van 50mg pilletjes naar 1400mg injecties is een grote stap. Ik ken genoeg jongens die dachten lekker breed worden enzovoort, maar denk is aan je lichaam? Je moet het opbouwen, anabolen is geen wondermiddel wat veel mensen denken. je moet er ook hard voor werken. Het is niet zo van ik neem lekker veel, dan hoef ik minder te doen. En als je zograag iets wilt neem lekker Test 500mg, is een goed kuurtje hoor. zeker voor jou (Niks mee te zeggen. voel je niet aangevallen) 2. We helpen hier graag andere mensen, maar we verwachten dan wel dat je ook een serieuze vraag stelt. (Anders krijg je die reactie's die jij niet zo leuk vind zie ik) 3. Je zegt je hebt het van je vriend gekocht? En hij heeft je niks erover verteld? Goeie vriend hoor. 4.
Ja het is mijn eerste injectie kuurtje, dus ja is wel redelijk veel maar ik ga nu deze twee maanden niet kunnen fitnessen omdat ik een schouder spier gescheurd heb met dumbel press te doen. Ik train voor het moment nu alleen nog mijn benen, buik en cardio dus ik ga redelijk wat verliezen
Je gaat 2 maanden niet kunnen fitnessen, en regel later zeg je wel te trainen voor benen/buik. Hmm als je dat niet als fitnessen ziet weet ik het ook niet. Maar waarom kom je niet over 59 dagen met deze antwoord. Nu je toch bent gebleseerd. lekker eten jongen, :windup:
Je wilt abs hebben? Dan ben je geen 10% want met 10% heb je abs. Verder: je gaat het toch doen ondanks wat hier gezegd wordt. Doe dan gewoon test - primo en een goed dieet. De dosering is afhankelijk van hoeveel je gear je in huis hebt, maar als je te kort komt kun je beter 1-2 vialtjes bijkopen dan te laag doseren.
Precies! :D:D:D
Hahah mijn stats maar is wel niet zoals jullie die direct met injects beginnen en alle shakes pakken die er maar bestaan maar oke als jullie mij geen advies willen geven doen zal ik het toch, maar toch bedankt voor jullie tijd en aandacht dan :)
Niemand probeert je hier te beledigen, Ze willen je helpen om te zeggen dat het vrij zwaar voor jou zal zijn. Doen ze dat om je te pesten? Nee. Als ze je juist niet zouden willen helpen zouden ze zeggen oke. gewoon lekker doen. En met andere mensen gelijk afkatten omdat ze de waarheid vertellen ga jij niks bereiken. Kzou maar een andere account aan gaan maken, niemand gaat je serieus nemen. Trouwens nu je toch alleen je benen enzovoort doet, http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/sportschoenen-vrouwen-krachttraining-381320/ Mooie plek :flex::loopband:
primo en test worden beschouwt als een kuur voor te cutten ;)
Ye right, Testo word beschouwt als cutten, Dan neem ik wel Winstrol als nakuur:roflol::roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
Flinke kuur om mee te beginnen. En met die stats en die inname ga je dr waarschijnlijk nog niks uithalen ook. 240 gram eiwit als ik het even goed tel? De helft van je totale energie inname uit eiwit. Zul je lekker op trainen man. En veel gezonde vetten ook.
 
man man man... Wat een idioot.

1. Weegt 75 wilt kuren
2. is te jong
3. zen eerste kuur slaat werkelijk helemaal nergens op
4. hij blijft maar herhalen dat die niet weet of die genoeg ML heeft voor zijn kuur
5. hij schrijft zin kuur in ML ipv MG


Als je dan toch wilt kuren... Pak aub gewoon een test only 500mg.. Je weegt 75 kom op zeg.

Primo die je hebt is soieso fake bold op 500 heb je niet veel aan, primo op 500 trouwens ook niet.

Test op 500mg met eventueel een kickstart winny.

Dat ja als mensen in ml praten weet je al genoeg.
 
Ik geef toe ik weet er niet van maar daarom ben ik hier toch? Daarom vraag ik hulp toch? En jullie beginnen direct me aantevallen..., en ik heb opgezocht en de primo is wel echt... en mijn vriend heeft gezegt dat ik best die test en bold doe en die primo verkoop omdat ik er niet genoeg van heb voor een volledige kuur. En een eetschema dat is mijn eetschema voor te cutten en daarom zei ik ook als jullie aanpassingen willen doen zeg die dan even...

en die hoeveel heden had ik gelezen ( op deze site) dat de test zowizo 500 moet zijn de bold ook en dat primo niet veel nut heeft onder de 400 dusja... dan moet je het niet op my steken dat ik met zo een getallen afkom. Maar oke toch bedankt iedereen
 
En nu huilie huilie doen? Srsly?

Bookmark dit topic en lees het over 10 jaar nog eens terug. Je zal de tranen wederom in je ogen hebben, maar dan van t gelach.
 
Ik geef toe ik weet er niet van maar daarom ben ik hier toch? Daarom vraag ik hulp toch? En jullie beginnen direct me aantevallen..., en ik heb opgezocht en de primo is wel echt... en mijn vriend heeft gezegt dat ik best die test en bold doe en die primo verkoop omdat ik er niet genoeg van heb voor een volledige kuur. En een eetschema dat is mijn eetschema voor te cutten en daarom zei ik ook als jullie aanpassingen willen doen zeg die dan even...

en die hoeveel heden had ik gelezen ( op deze site) dat de test zowizo 500 moet zijn de bold ook en dat primo niet veel nut heeft onder de 400 dusja... dan moet je het niet op my steken dat ik met zo een getallen afkom. Maar oke toch bedankt iedereen

niet op mij steken dat ik met zo een getallen afkom.... Alsjeblieft zeg JIJ GAAT KUREN, DUS JIJ KOMT MET GOEDE RESEARCH EN EEN GOED KUUR PLAN niet wij.

triest figuur ben je

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

En nu huilie huilie doen? Srsly?

Bookmark dit topic en lees het over 10 jaar nog eens terug. Je zal de tranen wederom in je ogen hebben, maar dan van t gelach.[/QUOTE

:exactly::roflol:
 
@patjeh gij bent nen dikke mongool focking klein kind ga ergens anders belachelijk doen eh retard...
het enigste possitieve aan u is HIV!!!! Khoop da ge sterft terwijl ge anaal word geraped door een cactus!

en voor @jaseytie just vant zelfste dikke mongool da ge bent!

Hij is on jongens :D
 
Back
Naar boven