AndroidHealthClinic

Test Primo Var

KeutelForce

Cool Novice
Waardering
10
ik ga binnekort beginnen met
kuur:
1-4 anavar 60mg e/d
1-10 test e 250mg p/w
1-10 primo 300mg p/w
12-15 nolvadex 20mg e/d
ik zet test 1x per week inv ik wil kijken hoe ik erop reageer heb zelf adhd dus even kijken wat mijn lichaam doet.
ik dacht iedere vrijdag de test te zetten
en wanneer de primo?

bedankt

Laatst bewerkt:
bij elkaar? is 4 ml.

Als je nog nooit met injects hebt gekuurd kan je beter niet ineens 4 ml zetten.
Ik zet 500 test-e en 400 primo op dit moment, samen 6ml.
Ik doe dit op maandag en donderdag, telkens 3ml en is prima te doen.
Vor de rest lijkt me dit een goeie beginnerskuur, eventueel de test optrekken naar 375...

Primo en var is voor vrouwen

Primo en var is voor vrouwen

:hamer:

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

ik ga binnekort beginnen met
kuur:
1-4 anavar 60mg e/d
1-10 test e 250mg p/w
1-10 primo 300mg p/w
12-15 nolvadex 20mg e/d
ik zet test 1x per week inv ik wil kijken hoe ik erop reageer heb zelf adhd dus even kijken wat mijn lichaam doet.
ik dacht iedere vrijdag de test te zetten

en wanneer de primo?

bedankt

Ook vrijdag, 4 ml druk je zo weg in je legs. weet je stats niet, maar e5d is ook een optie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan ook op vrijdag de test e zetten en op zaterdag de primo?

Bedankt voor de reacties btw

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

:hamer:

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Ook vrijdag, 4 ml druk je zo weg in je legs. weet je stats niet, maar e5d is ook een optie.

Ik zet ze niet via me legs doe het via me achter werk

Wat raad je dan aan?

Ook daar is ruimte voldoende

In je reet druk je easy 4 ml weg. b**chen over je 1e kuur blabla hoeft niet, had je maar gewoon op 500 mg test E moeten gaan zitten, dan had je maar 2 ml weg hoeven drukken. Op verschillende dagen gaan zetten is bullshit, desnoods zet je 't in 2 keer, 2 ml links en 2 ml rechts. Heb je alleen kans dat als je gevoelig bent je een week niks kunt :p

In je reet druk je easy 4 ml weg. b**chen over je 1e kuur blabla hoeft niet, had je maar gewoon op 500 mg test E moeten gaan zitten, dan had je maar 2 ml weg hoeven drukken. Op verschillende dagen gaan zetten is bullshit, desnoods zet je 't in 2 keer, 2 ml links en 2 ml rechts. Heb je alleen kans dat als je gevoelig bent je een week niks kunt :p

hahaha, dat janken dan met die virgin muscles.

Waarom opteer je voor alles in 1 keer.
Me dunkt dat wanneer je het splitst in 2 keer per week, je stabielere bloedwaarden krijgt en zo de kans op acne verkleint...

Waarom opteer je voor alles in 1 keer.
Me dunkt dat wanneer je het splitst in 2 keer per week, je stabielere bloedwaarden krijgt en zo de kans op acne verkleint...

Misschien dat dat werkt als je acne gevoelig bent, zou het niet weten want dat ben ik niet. Ik opteer voor alles in 1 keer in je 1e kuur ivm virgin muscles. Als die gozer zoals zovele er een dikke tijd last van heeft loop je constant met 2 manke poten. Lijkt me persoonlijk lastig.

Het gaat om 1 ml test en 3ml primo

Dat kan je toch prima splitten in 2 keer 0.5ml test en 1.5ml primo...

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Misschien dat dat werkt als je acne gevoelig bent, zou het niet weten want dat ben ik niet. Ik opteer voor alles in 1 keer in je 1e kuur ivm virgin muscles. Als die gozer zoals zovele er een dikke tijd last van heeft loop je constant met 2 manke poten. Lijkt me persoonlijk lastig.

Virgin muscle gaat ook snel over vind ik.
Je zal ook sneller last hebben als je de eerste keer ineens 4ml zet. redelijk zeker dat je een dikke bult zal hebben.
Als je voor je eerste inject "slechts" 2 ml zet is de kans op inject pijn ook weer wat kleiner...
Althans das hoe ik het zie :D

Je merkt daar geen verschil in h2g.
Ik zou het e5d zetten in 1 x.

• Topic Starter Topic Starter
oke ik zal het gewoon samen gaan zetten.
thanks voor het advies

ik zat nog te twijfelen om de kuur 10 weken te doen of 12?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven