Fitness Seller

test-primo-winstrol?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de laatste tijd wat meer last van maagzuur probleempjes, is wel te doen, maar vraag me af of het nog verstandig is om de winny erbij te gaan pakken, gaat dit mijn klachten nog doen verergeren??

Orals met maagzuurproblemen zijn sowieso niet aan te raden. Dit kan inderdaad de problemen verergeren, maar ligt helemaal aan de oorzaak van je maagzuurproblemen. (ontstoken maagvlies/verkeerde voeding/maagzweer/helicbacter bacterie)

Wel handig om eerst te weten wat de problemen veroorzaakt bij je.

ja heb hier wat onderzoekjes voor lopen om de reden te achterhalen. Zou het zin hebben om anders de laatste 4 weken van de kuur primo van 400 te verhogen naar 600 of 800 om een hetzelfde effect te halen als de winstrol zou geven?

Zelfde effect is moeilijk te zeggen, geen idee, maar het zal je zeker wel een extra boost geven.
Als je toch al onderzoeken hebt lopen, heb je dan in de tussentijd niets gekregen tegen het maagzuur van je dokter? Omeprazol ofzo? Want dan zou je gewoon de winny kunnen nemen zonder problemen m.b.t. je maag. (Er vanuit gaande dat je geen maagzweer hebt tenminste, want dan is voorzichtigheid geboden).

Nee het is meer opkomend maagzuur heb hier pantoprazol voor gekregen, dit remt de aanmaak van maagzuur.. Anders kan het gaan ontsteken in de slokdarm.

Okay, vergelijkbaar met Omeprazol het medicijn wat ik gebruik voor dezelfde problemen.
Kan geen kwaad zolang je deze maagbeschermer slikt om een oral te nemen dan. (Heb zelf ook probleemloos een cycle kunnen draaien vorig jaar met 5 weken een oral erin)

Terug
Naar boven