MuscleMeat

Test prop merk niks

Fadi

Novice
Waardering
0
Heb test prop Woensdag ermee begonnen 100mg om de dag. Ik zou er nu toch wel iets van moeten voelen? Verhoogd libido o.i.d.? Ik merk namelijk niks.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat je gewicht omhoog? (of ben je aan t cutten?;p)

3-4 dagen is niet lang, zelfs voor prop. Ik vind dit niet vreemd. Wil je onmiddellijke werking dan neem je het op water.

Ik heb met tren en test zelfs geen verhoogd libido.. het is persoonsafhankelijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem per dag 25 mg aromasin erbij. Te hoog misschien?

25 mg aromasin per dag? Hahaha

periode is nog veel te kort ook om er over te kunnen oordelen.....

Ik voel test prop pas na 2 weken ongeveer

Ik heb een keer test prop gezet (200mg EOD) en na twee weken ben ik gestopt omdat ik helemaal niks merkte. Ik dacht dat het ondergedoseerde shit was.

Ik zette 100mg EOD. Was HG dus moest wel goed zijn. Samen met mast p.

Misschien merkte ik wel iets maar niet buitensporig. Na 2 weken had ik wel het idee dat het begon te werken. Was tijdens een cutdieet. Mogelijk had dit ook nog invloed op kracht. Kilo's op de weegschaal kamen er sowieso niet bij.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Ik heb een keer test prop gezet (200mg EOD) en na twee weken ben ik gestopt omdat ik helemaal niks merkte. Ik dacht dat het ondergedoseerde shit was.

Had je nu nog dat bloedonderzoek te zien gekregen van je huisarts?

Veel shakies drinken

Had je nu nog dat bloedonderzoek te zien gekregen van je huisarts?
Ja, ik kreeg het van een andere baliemiep gewoon mee. GammaGT was 88 enALAT en ASAT waren gewoon prima. Voor de rest viel alles gewoon netjes binnen de grenzen. Dus lang niet slecht voor iemand die 1,5 jaar on is en op dat moment bezig was met een flinke kuur incl. dianabol.

Terug
Naar boven