Heb test prop Woensdag ermee begonnen 100mg om de dag. Ik zou er nu toch wel iets van moeten voelen? Verhoogd libido o.i.d.? Ik merk namelijk niks.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3-4 dagen is niet lang, zelfs voor prop. Ik vind dit niet vreemd. Wil je onmiddellijke werking dan neem je het op water.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Testosteron_Suspensie niet echt aan te raden voor beginners though

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Testosteron_Suspensie niet echt aan te raden voor beginners though![]()

Ik neem per dag 25 mg aromasin erbij. Te hoog misschien?
Hoe ben je op het idee gekomen om 25mg per dag te nemen?
Had dat gelezen op een aantal Amerikaanse fora. 25 mg per dag zou de beste dosis zijn. Moet wel zeggen m'n gewrichten voelden aan als iemand van 70 lol
Ik heb een keer test prop gezet (200mg EOD) en na twee weken ben ik gestopt omdat ik helemaal niks merkte. Ik dacht dat het ondergedoseerde shit was.
Ik heb een keer test prop gezet (200mg EOD) en na twee weken ben ik gestopt omdat ik helemaal niks merkte. Ik dacht dat het ondergedoseerde shit was.
Daarom: INLEZEN 
Ja man, ik ga me meteen inlezen. Ik wil volgende week beginnen met een anavar winstrol kuurtje. Heb je nog tips voor me?
Ja, ik kreeg het van een andere baliemiep gewoon mee. GammaGT was 88 enALAT en ASAT waren gewoon prima. Voor de rest viel alles gewoon netjes binnen de grenzen. Dus lang niet slecht voor iemand die 1,5 jaar on is en op dat moment bezig was met een flinke kuur incl. dianabol.Had je nu nog dat bloedonderzoek te zien gekregen van je huisarts?