Fitness Seller

Test prop merk niks

Alleen winstrol pak je ook dikke massa mee hoor, hoeft echt niet gelijk te spuiten of wil je soms zo groot als arnold worden...

Alleen winstrol pak je ook dikke massa mee hoor, hoeft echt niet gelijk te spuiten of wil je soms zo groot als arnold worden...
Neeeee, ik wil helemaal niet zo groot worden. Ik wil alleen indruk maken op de meisjes van de zomer.

van test prop word je zo geil van :o is t dan een goeie gear ???

van test prop word je zo geil van :o is t dan een goeie gear ???
Niet noodzakelijk, libido en eiwitsynthese zijn biologisch natuurlijk volledig gescheiden. Deca is anabool, maar niet libido verhogend. Krachtige androgene middelen hebben gewoonlijk een sterker effect op het libido. Test is dat bijv. dus ook test met een ester eraan zoals prop.

Of bedoel je of het echt/nep is? Ja verhoogt libido/acne enz is dan een goed signaal, maar dat wil nog niet betekenen dat het dan echte prop is.

Niet noodzakelijk, libido en eiwitsynthese zijn biologisch natuurlijk volledig gescheiden. Deca is anabool, maar niet libido verhogend. Krachtige androgene middelen hebben gewoonlijk een sterker effect op het libido. Test is dat bijv. dus ook test met een ester eraan zoals prop. Of bedoel je of het echt/nep is? Ja verhoogt libido/acne enz is dan een goed signaal, maar dat wil nog niet betekenen dat het dan echte prop is.
Ben toch altijd weer blij als ik weer off ben. On zijn met welk middel dan ook doet m'n libido helemaal niet zo goed. Vooral op tren lijkt de lichamelijke en mentale behoefte ernaar totaal gescheiden.

Ben toch altijd weer blij als ik weer off ben. On zijn met welk middel dan ook doet m'n libido helemaal niet zo goed. Vooral op tren lijkt de lichamelijke en mentale behoefte ernaar totaal gescheiden.
Zo zie je maar dat bijwerkingen voor iedereen anders kunnen zijn. Ik ben ook altijd blij dat ik off ben, maar dan omdat mijn libido tijdens de kuur (blast in mijn geval) echt irritant hoog is.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

dan zeker geen anabole gebruike word je pik klein van heb t zelf ook
lol

ik wil echt niet te groot worden zoals al die mr olympias enso dat is echt leluk ik wil gewoon aesthetic zijn net zoals cedric mcmillan en zyzz enso :$

Terug
Naar boven