Fitness Seller

Test tren dec

Ik vind high test t beste om te bouwen. Voeg daar een beetje deca tren en dbol bij en je gaat errug hard.

Geen wetenschappelijke onderbouwing. Persoonlijk zo ervaren :)

Precies zo doe ik dat ook. Test tot aan een gram uppen, dan deca ernaast zetten en die omhoog gooien (L) werkt perfect zo en je verspilt geen milligrammen

Na deze blast wil ik erg lang gaan cruisen maar zit al wel te denken aan een deftige bulk. Grammetje test met 400 deca lijkt me wel leuk. Nog nooit deca gedaan trouwens

Na deze blast wil ik erg lang gaan cruisen maar zit al wel te denken aan een deftige bulk. Grammetje test met 400 deca lijkt me wel leuk. Nog nooit deca gedaan trouwens

Laatste keer deca zat ik op 1000 test 400 deca 800 mast. Echt een top kuur was dat de kilo's schoten erbij zonder vet of vocht te pakken

10ml is doorgaans ook wel prima weg te drukken. Wat heeft de mast voor je gedaan denk je zelf? Met name het vocht verminderd

Extra ondersteuning met de voeding voor het vocht idd, wat meer hardheid en om de oestrogene sides te verminderen
Ik wil die kuur echt nog een keer overdoen maar daar heb ik geen tijd meer voor dit jaar :p

En de volgende dag lekker mank lopen huehe.

Dat zou wat zijn :roflol: naald in de glute laten steken en steeds een nieuwe spuit met 5ml erop zetten hahahaha

• Topic Starter Topic Starter
Sust 750mg -1 gr
Deca 100-200mg
tren E 100-200mg
mast 200-400mg

Arimidex 1 mg EOD

dbol niet nodig.

Tren +deca niet te hoog doseren als je het samen gebruikt. Vroeger ook gebruikt en als ik de dosis lager hield groeide ik harder.... Als ik hoger ging werden de sides erger en werkte het mijn vooruitgang in de weg.
Zorg dat je goede deca (HG) en goede tren hebt.

Arimidex niet erg zwaar? Geen persoonlijke ervaring mee maar in voorgaande topic werd het vaak afgeraden.
Ik heb het nog wel liggen, fijne huisarts :clap:

Arimidex niet erg zwaar? Geen persoonlijke ervaring mee maar in voorgaande topic werd het vaak afgeraden.

Beetje zwaar idd, niet alleen om de rebound effect maar ook omdat het bewezen is dat Ari maarliefst "een kleine" 85% van je oestrogeen blokkeerd en dat is belachelijk overdreven vies vettig veel :p zijn geen tiktaks dus

Als je HG arimidex hebt dan zou ik 0.5 mg EOD nemen. Het kuurtje dat je wil doen is niet zwaar?

Ikzelf zou arimidex alleen nemen als je bijvoorbeeld aan de TRT zit. 0,5mg is dan idd genoeg 2x in de week. Verder is het voor mij afgelopen met arimidex

Veel succes !
Je gaat vast knallen
Ik ga test npp tren zetten de volgende keer

Als je HG arimidex hebt dan zou ik 0.5 mg EOD nemen. Het kuurtje dat je wil doen is niet zwaar?

Dat kuurtje van mij is nog maar het voorafje ;) . Nee ik snap je idd geen ligt kuurtje maar dat zijn aas waar ik ervaring mee heb en arimidex niet. Vandaar mijn vraag mate

Terug
Naar boven