MuscleMeat

test tren diana

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Kameraad van me gaat maandag kuren met:

1-6 2x50mg test susp ED
1-6 2x37,5mg tren base ED
1-6 2x37.5mg diana base ED

2-5 4x 10Iu Slin ED

Gaat deze cycle 6ON/OFF nemen.

Ja..... en?

• Topic Starter Topic Starter
Jij voelt je wel het mannetje he HB-gijs ? Ik zal het voor de zwakbegaafden onder ons zoals jij nog even bijzetten: 'GRAAG JULLIE REACTIES'

Jij voelt je wel het mannetje he HB-gijs ? Ik zal het voor de zwakbegaafden onder ons zoals jij nog even bijzetten: 'GRAAG JULLIE REACTIES'

Het gerucht gaat hier, onder een aantal personen...dat jij geen pics plaatst omdat je het formaat hebt van een oempaloempa, klopt dat?

Wacht wacht ff mijn popcorn poffen....be right back

Zie je wel rene....dat komt evan als je Maus zijn bord leegeet.....dan komen er praatjes whahahahahaha

Laatst bewerkt:
ja maar omdat joe hollebolliegijs bent greep deze oempaloempia er naast....ik hoorde dat fileetje duidelijk zeggen ,,,...martje neem me ,neem me . Maar nee hoor schrokendeschroberefantus...weg kippie. Volges mij wilde maus hem zelf eten

Kameraad van me gaat maandag kuren met:

1-6 2x50mg test susp ED
1-6 2x37,5mg tren base ED
1-6 2x37.5mg diana base ED

2-5 4x 10Iu Slin ED

Gaat deze cycle 6ON/OFF nemen.

Jij weet wel waar je mee bezig bent kerel, en denk dat je je kamaraad wel goed advies kan geven toch?
Iig geen opmerking op bovenstaande kuur, ziet er lekker uit.
Alleen de inj pijn van de susp ben ik benieuwd naar.

gr

Zou het niet kunnen ZOVEEL base jezus en dat iedere dag

ja maar omdat joe hollebolliegijs bent greep deze oempaloempia er naast....ik hoorde dat fileetje duidelijk zeggen ,,,...martje neem me ,neem me . Maar nee hoor schrokendeschroberefantus...weg kippie. Volges mij wilde maus hem zelf eten

:roflol: hahaha, mafkees..

Em heren mssh 1 domme vraag maar waar staat base eigenlijk voor???

Em heren mssh 1 domme vraag maar waar staat base eigenlijk voor???

Zonder ester dus gewoon hormonen die direct inslaan.

Ontopic: Ziet er een leuke en zware kuur uit die enorme gains en sides zal meebrengen. Mss is het een goed idee om nu en dan wat test prop erbij te zetten om geen te diepe pieken te krijgen in je test. Eod 50mg test prop erbij zou voldoende zijn lijkt me.

ik kan maar een ding erop zeggen. Thats gonno sting like a mofo!
wens hem veel succes, ik zou het geen week kunnen volhouden.

wel een zieke stack. Had zelf een keer test e, tren e, dbol en slin genomen. Had de gains van mijn leven gemaakt. Sloeg echt extreem aan. Had ook elke dag een bloedneus. Helaas werkte het alleen de eerste keer zo goed :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het gerucht gaat hier, onder een aantal personen...dat jij geen pics plaatst omdat je het formaat hebt van een oempaloempa, klopt dat?

Kerel, als ik zo'n gedrocht was als jou, zou ik me DIEP schamen om een pic te plaatsen.. Dat je je vrouw trouwens niks meer te bieden hebt, wil niet zeggen dat je je frustraties maar op internet moet uiten. PM me anders ff je adres kerel, mag je me een keer goed bekijken.

Kerel, als ik zo'n gedrocht was als jou, zou ik me DIEP schamen om een pic te plaatsen.. Dat je je vrouw trouwens niks meer te bieden hebt, wil niet zeggen dat je je frustraties maar op internet moet uiten. PM me anders ff je adres kerel, mag je me een keer goed bekijken.

word weer gezellig hier...........:eek:

nice and coosy zo voor de kerst

lol!! moeten we hier op reageren?

gaat gezellig naast Porter zitten en eet zijn popcorn op......

Terug
Naar boven