AndroidHealthClinic

test tren diana

pijnlijke kuur, succes

wacht op mij he,niet alles opeten

Kerel, als ik zo'n gedrocht was als jou, zou ik me DIEP schamen om een pic te plaatsen.. Dat je je vrouw trouwens niks meer te bieden hebt, wil niet zeggen dat je je frustraties maar op internet moet uiten. PM me anders ff je adres kerel, mag je me een keer goed bekijken.

:roflol:

Kerel, als ik zo'n gedrocht was als jou, zou ik me DIEP schamen om een pic te plaatsen.. Dat je je vrouw trouwens niks meer te bieden hebt, wil niet zeggen dat je je frustraties maar op internet moet uiten. PM me anders ff je adres kerel, mag je me een keer goed bekijken.

:roflol: hahaha...wie is er hier gefrustreerd?

Enne...het gedrocht ben jij he?, heb ook gehoord dat je er 8 cm lengte bij je stats hebt gejokt...tutututtututu.

• Topic Starter Topic Starter
PM me dan gozer

Is dianabol base injectabel dianabol?En wat voor meerwaarde zou dat moeten hebben t.o.v. dianabol in pil vorm?

Lijkt me als je wat wil...dat je jou adres even pm-t. kunnen we altijd even op een zaterdagavond als we lekker doorgesnoven zijn, bij jou langskomen.

Want op dit moment heb ik niet dezelfde frustraties als jou, ik heb ze wel... maar dat merk je dan vanzelf wel.

Adres

PM gestuurd

"Mannen en hun hormoontjes" :rolleyes:

Weet er het fijne niet van moet ik zeggen, maar lijkt me dat dianabol inject vrijwel gelijk staat aan de ester-loze dianabol oftewel base. Voordelen lijken me betere opname, en maar één passage langs de lever. Overigens zal het ook wel meespelen dat je gewoon al vrij veel moet prikken, en je dit dus net zo goed mee kunt pakken..

Niet veel ug-labs die nog test-base produceren, althans niet met veel afzet in Holland ?

Laatst bewerkt:
Tremendes & ik zijn zojuist vrienden geworden hehe

homo

Homeboys

Zit hier iemand aan de tren of heb ik het mis op? :D

Terug
Naar boven