rickertt
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum.. zat vaker bij de us foras te kijken.
Maar dit is mijn probleempje op dit moment,
Zit nu in mijn 7e week test e 400mg e5d.
en 1 week geleden gestart met tren ace op 75mg eod.
nu kreeg ik dus eergisteren een lichte knobbel en gevoelig ( pijn wanneer ik het indruk )..
Ben dus per direct aromasin gaan toevoegen ( gebruik al sinds dag 1 nolva 10mg ed.. om vocht te vermijden en oestrogeen gyno )
dus de gyno wie er nu is komt door de tren.
mijn vraag is dus, zou ik de tren ace gewoon droppen.. of gewoon 50mg eod gaan zetten en aromasin over 5 dagen na 10mg ed gaan nemen.
voor wat het waard is neem ik ook mucuna pruriens om eventueel mn prolactine waardes te doen zakken, kan hier in nederland moeilijk aan caber/bromo komen.
en op internet pharmacy's kan het wel 3 weken gaan duren,
let me know !
Maar dit is mijn probleempje op dit moment,
Zit nu in mijn 7e week test e 400mg e5d.
en 1 week geleden gestart met tren ace op 75mg eod.
nu kreeg ik dus eergisteren een lichte knobbel en gevoelig ( pijn wanneer ik het indruk )..
Ben dus per direct aromasin gaan toevoegen ( gebruik al sinds dag 1 nolva 10mg ed.. om vocht te vermijden en oestrogeen gyno )
dus de gyno wie er nu is komt door de tren.
mijn vraag is dus, zou ik de tren ace gewoon droppen.. of gewoon 50mg eod gaan zetten en aromasin over 5 dagen na 10mg ed gaan nemen.
voor wat het waard is neem ik ook mucuna pruriens om eventueel mn prolactine waardes te doen zakken, kan hier in nederland moeilijk aan caber/bromo komen.
en op internet pharmacy's kan het wel 3 weken gaan duren,
let me know !

en aromasin nemen.