Fitness Seller

test tren mast korte vs lange esters advies !!

Waardering
1
Beste Dbbers,

Ik had al eerder een topic gemaakt dat ik winnie zou gaan spuiten nu zie ik daar toch maar vanaf aangezien ik dan om de dag 2 spuiten moet zetten omdat het water basis is dus die heb ik nu vervangen door Masteron waardoor alles netjes in een spuit past. Maar nu mijn vraag : Ik wil een kick start doen met korte esters EOD spuiten van 150mg test , 75mg tren en 150mg masteron. Maar aangezien ik 13-14 weken wil kuren en zoveel mogelijk resultaat wil halen maar 13-14 weken korte esters wel beetje erg in de eurotjes gaat lopen zou ik graag willen weten of het slim is om na 6 weken kort te switchen naar lange esters. Iemand die hier misschien ervaringen mee heeft ?

Mvg

Zou zelf vanaf dag 1 lange esters zetten, en de eerste paar weken kickstarten met iets.

Zit het zelf ook te overwegen om te kickstarten volgende keer met tren a of methyl tren, en daarnaast gewoon tren e te zetten. Na paar weken loopt het over in elkaar :)

Weet niet wat je kuur verleden is? Anders gewoon lekker bij de basis houden joh (test-e 500 ew), niet te moeilijk en knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Zou zelf vanaf dag 1 lange esters zetten, en de eerste paar weken kickstarten met iets.

Zit het zelf ook te overwegen om te kickstarten volgende keer met tren a of methyl tren, en daarnaast gewoon tren e te zetten. Na paar weken loopt het over in elkaar :)

Weet niet wat je kuur verleden is? Anders gewoon lekker bij de basis houden joh (test-e 500 ew), niet te moeilijk en knallen.

Word me derde kuur vandaar dat ik beetje wil varieren. Wil idd kickstarten met korte esters zoals jij ook van plan bent en dan die lange ernaast te laten lopen. Wil gewoon me volledige 13-14 weken goed benutte en niet na 3-4 weken pas dat het een beetje begint te werken. Het liefst doe ik korte esters tot het eind maar kan helaas niet. Voordelen van korte esters vind ik minder vocht, minder sides en werkt sneller. Nadeel is wel dat je EOD moet prikken maargoed dat neem ik graag op de koop toe.

Nog meer mensen die deze variant al hebben gedaan ??

Heb je al eerder Ace EOD gezet? If so en je kon het goed hebben prima, anders zou ik toch gaan kijken naar ED. Van TrenE vind ik ook dat je het minimaal 2 keer per week hoort te zetten, zou het zelf denk k gauw EOD doen.

Heb je al eerder Ace EOD gezet? If so en je kon het goed hebben prima, anders zou ik toch gaan kijken naar ED. Van TrenE vind ik ook dat je het minimaal 2 keer per week hoort te zetten, zou het zelf denk k gauw EOD doen.

Heb in mijn vorige kuur de laatste 3 weken korte esters gedaan eod. ed word me iets teveel van het goede dan moet je ook in de schouders gaan zetten en dat zie ik niet zo zitten. Maar zoek mensen die hebben gekickt met korte esters en dan na week of 3 lange erbij hebben gezet en zo over laten lopen.

Heb in mijn vorige kuur de laatste 3 weken korte esters gedaan eod. ed word me iets teveel van het goede dan moet je ook in de schouders gaan zetten en dat zie ik niet zo zitten. Maar zoek mensen die hebben gekickt met korte esters en dan na week of 3 lange erbij hebben gezet en zo over laten lopen.

Daar zijn er zat van en kan ook prima. Zie zelf niet zo goed waarom, voordat Ace inkickt ben je ook gauw 1.5 tot 2 weken verder en 1 a 2 weken later werkt je E.

Daar zijn er zat van en kan ook prima. Zie zelf niet zo goed waarom, voordat Ace inkickt ben je ook gauw 1.5 tot 2 weken verder en 1 a 2 weken later werkt je E.

Zoiets dan ? :
1-6 Test P 150mg EOD
1-6 Tren A 75mg EOD
1-6 Mast P 150 EOD
4-13 Test E 600mg EW Ma-do
4-11 Tren E 300mg EW Ma-do
4-13 Mast E 600mg EW Ma-do

Laatst bewerkt:
Zoiets dan ? :
1-6 Test P 150mg EOD
1-6 Tren A 75mg EOD
1-6 Mast P 150 EOD
4-13 Test E 600mg EW Ma-do
4-11 Tren E 300mg EW Ma-do
4-13 Mast P 600mg EW Ma-do

Nee dan valt je hele kickstart effect toch weg? Zowel lange als korte esters in week 1 beginnen en de korte er in week 4 uit doen. Zoals jij het doet val je net een week in een gat als je pech hebt, zou zonde zijn.

Kickstart hoeft ook geen 6 weken te duren als je ze tegelijk start. Als je die 6 weken mee laat lopen werken je lange esters ook al op hun top en val je in het eerder genoemde gat als de korte esters wegvallen. Dacht dat dit wel vrij makkelijk te bedenken was :p

Nee dan valt je hele kickstart effect toch weg? Zowel lange als korte esters in week 1 beginnen en de korte er in week 4 uit doen. Zoals jij het doet val je net een week in een gat als je pech hebt, zou zonde zijn.

Kickstart hoeft ook geen 6 weken te duren als je ze tegelijk start. Als je die 6 weken mee laat lopen werken je lange esters ook al op hun top en val je in het eerder genoemde gat als de korte esters wegvallen. Dacht dat dit wel vrij makkelijk te bedenken was :p

Ja maar ik wil dus zolang mogelijk korte esters maar geen 13 weken iets minder dan de helft ofzo .. om kosten te drukken. Het liefst heb ik korte maar is beetje te duur 13 weken vandaar .. :p

1-10 Test E 600mg EW Ma-do naar 250mg
1-10 Tren E 300mg EW Ma-do naar 600
1-10 Mast E 600mg EW Ma-do naar 400

9-15 Test P 150mg EOD
9-15 Tren A 75mg EOD
9-15 Mast P 150 EOD

Heb m andersom gezet en 2x 500iu hcg vanaf week 1

Tren elke dag....

1-10 Test E 600mg EW Ma-do naar 250mg
1-10 Tren E 300mg EW Ma-do naar 600
1-10 Mast E 600mg EW Ma-do naar 400

9-15 Test P 150mg EOD
9-15 Tren A 75mg EOD
9-15 Mast P 150 EOD

Heb m andersom gezet en 2x 500iu hcg vanaf week 1

bijna hetzelfde als mij, alleen heb doseringen iets andersom, begin met minder en eindig met meer

( 400tren E , 525 ace)

Terug
Naar boven