AndroidHealthClinic

Test - Tren - Mast - Winstrol

WarriorEagle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
52
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
?

image (2).jpg

image.jpg

als het werkt
waarom neem je de moeite om een Echt of Nep topic te openen banaan :roflol:

als het werkt
waarom neem je de moeite om een Echt of Nep topic te openen banaan :roflol:

Meeste mensen doen dat vanaf ze gear binnen hebben, komen dan tot de vaststelling dat het hier vol r**ards zit die niet weten waarover ze praten, beginnen dan vol twijfel aan het spul en stellen vast dat er toch werkzame stof inzit.

Kon je vast zelf ook opkomen, toch?

Meeste mensen doen dat vanaf ze gear binnen hebben, komen dan tot de vaststelling dat het hier vol r**ards zit die niet weten waarover ze praten, beginnen dan vol twijfel aan het spul en stellen vast dat er toch werkzame stof inzit.

Kon je vast zelf ook opkomen, toch?

praat nog meer onzin aub toch

Gaat gewoon om het punt dat genesis het al heel vaak heeft laten afweten en er andere merken zijn waarbij je meer zekerheid hebt dat je krijgt waarvoor je betaald. Zou dus niet weten, waarom je dat risico zou pakken.

"mijn dealer had alleen deze" Dan vraag je dat hij andere besteld of zoek je een deftige dealer.

Leuk trouwens voor je dat deze werkt, nu maar hopen dat die juist is gedoseerd.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Gaat gewoon om het punt dat genesis het al heel vaak heeft laten afweten en er andere merken zijn waarbij je meer zekerheid hebt dat je krijgt waarvoor je betaald. Zou dus niet weten, waarom je dat risico zou pakken.

"mijn dealer had alleen deze" Dan vraag je dat hij andere besteld of zoek je een goede dealer.

Leuk trouwens voor je dat deze werkt, nu maar hopen dat die juist is gedoseerd.

Was de overschot van genesis waar men gewoon een nieuwe label en plakkertje heeft opgezet. Ze gaan hun genesis zooi niet zomaar weg kieperen en wat is de goedkoopste oplossing, gewoon een nieuwe stikker gaan laten drukken :-)

enige persoon die onzin praat ben jij hier ;)
als je alleen maar onnodige dingen gaat posten post dan niks en verkloot het topic niet aub:)

nee hoor Ik vind het erg dom van je om een product te kopen omdat hij niks anders in de aanbieding had... blijkbaar stemde je ermee in omdat je het cheap hebt kunnen krijgen maar goed je bent een turk :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
nee hoor Ik vind het erg dom van je om een product te kopen omdat hij niks anders in de aanbieding had... blijkbaar stemde je ermee in omdat je het cheap hebt kunnen krijgen maar goed je bent een turk :roflol:

je weet niet eens hoeveel ik er voor heb betaald kom nou niet dingen uit je nek lullen.
Wat heeft een turk hiermee te maken snap dat niet echt rare vogel.

je hoeft van mij hier niet meer te posten irritante k*t kerel.

je weet niet eens hoeveel ik er voor heb betaald kom nou niet dingen uit je nek lullen.

omdat turken zelfs voor 1 euro minder een onbekend merk kopen :roflol:

als je er lekker op gaat gewoon gebruiken Genesis was ooit een top merk en is gestopt omdat ze verpest zijn door namaak. ben benieuwd hoelang ze het volhouden onder hun nieuwe naam.

De echte genesis heeft al een tijdje een andere naam.

EM87 is zelf ook turk dus hij weet wel waardie het over heeft XD

Terug
Naar boven