MuscleMeat

test-tren of parabolan?? who knows???

• Topic Starter Topic Starter
Zeker wel, maar als beginner vind ik het niet nodig.

ok, kan ik respecteren die mening, ik vind mezelf eig geen beginner maar aangezien het ook mn eerste keer tren is en ik zoveel vragen moet stellen voor het perfect te doen zal je waarsch wel gelijk hebben ;)

Wat wil je eod nemen als Prop?

ik zou eerder gaan voor 1000mg kickstart maar als ik onze vriend hier moet geloven kan ik het beter op 500 houden blijkbaar...

Denk dat je beter wel luisterd naar " onze vriend " z'n advies i.p.v. zo'n neerbuigend toontje neertezetten.

Denk dat je beter wel luisterd naar " onze vriend " z'n advies i.p.v. zo'n neerbuigend toontje neertezetten.

wie zegt dat ik dat neerbuigend bedoel???
moet ik hier iedereen met naam gaan noemen ofzo, de enige die ik neerbuigend vind ben jij
lees eerst eens de rest wat ik gereageerd heb voor je zon uitspraak doet

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Hoeveel mg Test prop wil je elke om de dag prikken?

150 lijkt me mooi als KS.

mij ook eigenlijk, dan kom je op 1050 in de week...
maar dat was dus eig mn vraag, of dat netzoveel zou zijn als de Testo E kickstart dan...en begrijp me niet verkeerd, met alle respect maar ik dacht net dat je me de testo P erbij afraadde... kan je niet meer zo goed volgen eig...

GR

wie zegt dat ik dat neerbuigend bedoel???
moet ik hier iedereen met naam gaan noemen ofzo, de enige die ik neerbuigend vind ben jij
lees eerst eens de rest wat ik gereageerd heb voor je zon uitspraak doet

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

mij ook eigenlijk, dan kom je op 1050 in de week...
maar dat was dus eig mn vraag, of dat netzoveel zou zijn als de Testo E kickstart dan...en begrijp me niet verkeerd, met alle respect maar ik dacht net dat je me de testo P erbij afraadde... kan je niet meer zo goed volgen eig...

GR

De meeste willen niet elke om de dag prikken als beginner, ze zijn blij test E elke 7 dagen te prikken.

ma-woe-vrij-zo is 600 Prop de 1e week di-do-za evt Maa.
dus geen 1050 prop in de week.

De meeste willen niet elke om de dag prikken als beginner, ze zijn blij test E elke 7 dagen te prikken.

ma-woe-vrij-zo is 600 Prop de 1e week di-do-za evt Maa.
dus geen 1050 prop in de week.

ik geef er eig niet veel om hoeveel ik moet prikken, winstrol was ook elke dag vorige keer, moet je der maar bij nemen vind ik...

maar goed, nu wa toch weer over die prop bezig zijn, 3dagen in de week, 200mg per keer dus(ook zo voor de laatste twee weken dan trouwens?)

en de vorige keren heb ik test E gewoon twee keer in de week gezet ipv om de dag, is dat zoveel beter dan om de dag?? omdat je het kleiner doseert ofzo?

en dan nog ander vraagje, mag de test E samen met de tren E geinjecteerd worden??

GR en weer thanks bro

ik geef er eig niet veel om hoeveel ik moet prikken, winstrol was ook elke dag vorige keer, moet je der maar bij nemen vind ik...

maar goed, nu wa toch weer over die prop bezig zijn, 3dagen in de week, 200mg per keer dus(ook zo voor de laatste twee weken dan trouwens?)

en de vorige keren heb ik test E gewoon twee keer in de week gezet ipv om de dag, is dat zoveel beter dan om de dag?? omdat je het kleiner doseert ofzo?

en dan nog ander vraagje, mag de test E samen met de tren E geinjecteerd worden??

GR en weer thanks bro

Prima knul, Porter heeft het over Prop als kickstart en de zet je om de dag.
denk dat je maar even wat moet gaan inlezen over de werking van esters in Testo

Prima knul, Porter heeft het over Prop als kickstart en de zet je om de dag.
denk dat je maar even wat moet gaan inlezen over de werking van esters in Testo

Idd. Kan het wel goed uitleggen imo.(praatjesmaker):p

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

GR en weer thanks bro

PROPIONAAT=korte esther/ED,EOD
ENANTHAAT=Lange esther/Om de 5 dagen of 1 maal per week

Hoop dat je tevreden bent Carat,met de bovenstaande reacties.

Hoop dat je tevreden bent Carat,met de bovenstaande reacties.

nee eig niet man, wel fijn dat je nog ff reageerd,
als ik dat zo allemaal hoor of lees, denk ik dat het missch toch maar enkel bij de E versie ga houden
maar om de 5dagen??
ik heb al altijd twee keer in de week gezet met E versie...
dat kan toch wel?????
en nogmaals mn vraag kan het samen tren e en testo of moet het apart gezet worden?

thanks weer ;)

Ik zet nooit iets samen in 1 spuit, maar daar heeft ieder zijn eigen mening over.

Je kunt Test Enanthate gewoon om de 5 dagen zetten, vaker is niet nodig. ivm langere esters als Propionate.

Ik zet nooit iets samen in 1 spuit, maar daar heeft ieder zijn eigen mening over.

Je kunt Test Enanthate gewoon om de 5 dagen zetten, vaker is niet nodig. ivm langere esters als Propionate.

ja nee ik wil graag je mening horen, daarom dat ik het ook vraag snap je?
maar hoe komt het dan dat iedereen in weken praat als je het om de 5 dagen doet??
en hoe moet ik dat dan zien als je bijv 500mg in de week wil zetten?
en aangezien ik van tren ook de E versie wil is dat ook om de 5dagen neem ik aan...

GR

Enathaat is een langere ester, die kun je om nette bloedwaarden te houden om de 5 dagen zetten.

De meeste zetten het elke week, dat is hun keuze natuurlijk.

Toch makkelijk een forum, dat ik niet zelf steeds het antwoord hoef te geven.;)

Toch makkelijk een forum, dat ik niet zelf steeds het antwoord hoef te geven.;)

sorry jongens maar sinds die laatste berichtjes snap ik er echt helemaal niks meer van :p

kan ik dus beter een kalendertje nemen en om de 5dagen 500mg zetten??
en kickstart 1000 dan zoals was gezegd??

sorry jongens maar sinds die laatste berichtjes snap ik er echt helemaal niks meer van :p

kan ik dus beter een kalendertje nemen en om de 5dagen 500mg zetten??
en kickstart 1000 dan zoals was gezegd??

je doet echt moeilijk he.

Ik zou gwn 12 weken 500 test e doen.
Elke maandag 2ml test E injecteren.
14-17 nakuur 20mg nolva.
De eerste 2 weken kan je een frontload doen, dus de eerste 2 weken 4ml op maandag. Lekker makkelijk houden.

Terug
Naar boven