aan alle weer bedankt!!
ga toch voor de tren E versie, kan wel tegen de sides, heb ik ook al van vorige kuren gehad, neem je erbij toch??
ook ben ik van mening dat je beter voor de tragere versies kan gaan ipv zo snel en kort te knallen...volgens mij behoud je hierdoor uiteindelijk meer massa en daar gaat het toch om??
ben na mn vorige kuur ipv terug te vallen in gewicht nog bijna 5kilo bijgekomen door goede training, voeding en supplementen en dat is nu weer mn plan, ook wil ik liever in een keer 14weken kuren zodat ik daarna niet meteen weer moet gaan kuren, in mijn ogen, hoe minder hoe beter!!
nu is mn vraag hoe merk ik dat ik gyno begin te krijgen, ofja
is het dan nog niet te laat? laat het me zo zeggen, ik heb er nog nooit last van gehad maar ik wil dit gewoon absoluut vermijden snappen jullie

is het dan nodig om meteen met die fematra te beginnen 3weken voor mn kuur en gedurende de hele kuur(zoals ik hier overal lees) of kan ik het beter even afwachten of ik er wel last van heb? ook al omdat er ook nogal sprake is dat dit echt een zooi product is en dan heb ik nog een vraagje, volgens mij is Tren toch een van de minst aromatiserende middelen? dus zit ik hiermee wel goed dacht ik? maar wat is toch in godsnaam een AI

?? krijg het nergens gevonden...
GR