XXL Nutrition

test-tren of parabolan?? who knows???

sorry jongens maar sinds die laatste berichtjes snap ik er echt helemaal niks meer van :p

kan ik dus beter een kalendertje nemen en om de 5dagen 500mg zetten??
en kickstart 1000 dan zoals was gezegd??

wat begrijp je niet.

wat het verschil is tussen lange en korte esters?

• Topic Starter Topic Starter
ik begrijp het verschil tussen lange en korte esthers
da's niet het probleem

ik bedoelde, ik ga dan liever voor de lange, testo E dus omdat ik echt geen zin heb om iedere dag te injecteren en bij de tren neem ik de sides er wel bij

zoals ik het nu zie, of begrijp dus eerst twee weken frontload 1000mg testo e (eenmaal te zetten in de week?) dan 500mg testo E per week en 400mg tren per week (niet samen in een spuit) en zoja, als hier gepraat wordt over om dat om de 5 dagen te zetten met lange esthers waarom praat dan iedereen in weken?? dat zijn toch 7 dagen?? dat is eig het enige wat me nog onduidelijk is

thanks weer ;)

Als men praat over 12 weken en je zet om de 5 dagen,prik dan om de 5 dagen tot je aan 12 weken komt.:)

beste heren BB!

ik heb al verschillende malen gekuurd over de afgelopen jaren ( enkele malen deca/susta en 1x testo/deca/en op het eind winny) maar wil nu toch eens iets anders proberen, mijn voorkeur zou uitgaan naar testo in combinatie met trenbolone omdat ik hierover veel goede dingen lees en hoor, alhoewel me hierover dus toch nog niet alles duidelijk is...

mn vraag is dus bij deze, welke trenbolone?? tren a of tren e??? ook heb ik zitten lezen over parabolan( waar ik dus helemaal geen wijs over geraak omdat de meningen hierover helemaal verdeeld zijn, de een zegt supersterk, vele malen sterker dan tren a en de ander zegt ik zou er vanaf blijven, tenzij je dood wil blijven...)

zover ik nu ben had ik zoiets in gedachten...:

-week 1-2 test prop samen met test e frontload 1000mg
-week 1-12 test e 500mg
-week 1-10 tren 300-400mg(maar welke tren dan? of die parabolan?? dit vind ik dus echt het moeilijkste te beslissen...)
-week 14-18 nakuur

en eventueel week 13 en 14 terug test prop

graag jullie mening en of raad hierover
bij voorbaat dank ;-)

aan beide vast bedankt voor jullie mening :)

das dus wel duidelijk en dan zat ik er blijkbaar toch nog nie echt langs met mn speurwerk :D

heb ik nog een ander vraagje, ik weet dat het van alle AAS kan komen maar heb ook al paar keer gehoord en gelezen dat je met tren nogal in aanraking kan komen met gyno?!?
niet dat ik er speciaal last van heb maar dit wil ik dus wel degelijk vermijden, zou ik dit met zekerheid kunnen blocken met winny tabs erbij te nemen ofzo in kleine maat, zoja gedurende de hele kuur of enkel op het einde...?

bij voorbaat dank weer ;)

GR

aan alle weer bedankt!!

ga toch voor de tren E versie, kan wel tegen de sides, heb ik ook al van vorige kuren gehad, neem je erbij toch??
ook ben ik van mening dat je beter voor de tragere versies kan gaan ipv zo snel en kort te knallen...volgens mij behoud je hierdoor uiteindelijk meer massa en daar gaat het toch om??
ben na mn vorige kuur ipv terug te vallen in gewicht nog bijna 5kilo bijgekomen door goede training, voeding en supplementen en dat is nu weer mn plan, ook wil ik liever in een keer 14weken kuren zodat ik daarna niet meteen weer moet gaan kuren, in mijn ogen, hoe minder hoe beter!!

nu is mn vraag hoe merk ik dat ik gyno begin te krijgen, ofja
is het dan nog niet te laat? laat het me zo zeggen, ik heb er nog nooit last van gehad maar ik wil dit gewoon absoluut vermijden snappen jullie??? is het dan nodig om meteen met die fematra te beginnen 3weken voor mn kuur en gedurende de hele kuur(zoals ik hier overal lees) of kan ik het beter even afwachten of ik er wel last van heb? ook al omdat er ook nogal sprake is dat dit echt een zooi product is en dan heb ik nog een vraagje, volgens mij is Tren toch een van de minst aromatiserende middelen? dus zit ik hiermee wel goed dacht ik? maar wat is toch in godsnaam een AI????? krijg het nergens gevonden...

GR

ok man thanks,
heb wel eens beetje gevoelige tepels gehad bij de vorige deca/testo kuur maar die verhardingen nog geen last van gehad, is alleen maar als ik het opspan en dat is gewoon mn borstspier dus...

ik zet hier nog even mn schema neer wat ik van plan ben

-week 1-2 test prop kickstart
-week 1-12 test E 500mg
-week 1-10 Trenbolone>tren E 300-400mg
-week 14-18 nakuur nolva

en eventueel week 13 en 14 terug test prop

vind je deze dosis test te hoog of goed te doen??

ps, ik weet eerlijk gezegd ook niet goed hoeveel van die testo P ik moet nemen als kickstart en op het eind

GR

je bent precies geen fan van die testo P erbij? :p

ok, kan ik respecteren die mening, ik vind mezelf eig geen beginner maar aangezien het ook mn eerste keer tren is en ik zoveel vragen moet stellen voor het perfect te doen zal je waarsch wel gelijk hebben ;)

sorry man snap je vraag niet goed ???

ik zou eerder gaan voor 1000mg kickstart maar als ik onze vriend hier moet geloven kan ik het beter op 500 houden blijkbaar...

wie zegt dat ik dat neerbuigend bedoel???
moet ik hier iedereen met naam gaan noemen ofzo, de enige die ik neerbuigend vind ben jij
lees eerst eens de rest wat ik gereageerd heb voor je zon uitspraak doet

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

mij ook eigenlijk, dan kom je op 1050 in de week...
maar dat was dus eig mn vraag, of dat netzoveel zou zijn als de Testo E kickstart dan...en begrijp me niet verkeerd, met alle respect maar ik dacht net dat je me de testo P erbij afraadde... kan je niet meer zo goed volgen eig...

GR

ik geef er eig niet veel om hoeveel ik moet prikken, winstrol was ook elke dag vorige keer, moet je der maar bij nemen vind ik...

maar goed, nu wa toch weer over die prop bezig zijn, 3dagen in de week, 200mg per keer dus(ook zo voor de laatste twee weken dan trouwens?)

en de vorige keren heb ik test E gewoon twee keer in de week gezet ipv om de dag, is dat zoveel beter dan om de dag?? omdat je het kleiner doseert ofzo?

en dan nog ander vraagje, mag de test E samen met de tren E geinjecteerd worden??

GR en weer thanks bro

nee eig niet man, wel fijn dat je nog ff reageerd,
als ik dat zo allemaal hoor of lees, denk ik dat het missch toch maar enkel bij de E versie ga houden
maar om de 5dagen??
ik heb al altijd twee keer in de week gezet met E versie...
dat kan toch wel?????
en nogmaals mn vraag kan het samen tren e en testo of moet het apart gezet worden?

thanks weer ;)

ja nee ik wil graag je mening horen, daarom dat ik het ook vraag snap je?
maar hoe komt het dan dat iedereen in weken praat als je het om de 5 dagen doet??
en hoe moet ik dat dan zien als je bijv 500mg in de week wil zetten?
en aangezien ik van tren ook de E versie wil is dat ook om de 5dagen neem ik aan...

GR

sorry jongens maar sinds die laatste berichtjes snap ik er echt helemaal niks meer van :p

kan ik dus beter een kalendertje nemen en om de 5dagen 500mg zetten??
en kickstart 1000 dan zoals was gezegd??

ik begrijp het verschil tussen lange en korte esthers
da's niet het probleem

ik bedoelde, ik ga dan liever voor de lange, testo E dus omdat ik echt geen zin heb om iedere dag te injecteren en bij de tren neem ik de sides er wel bij

zoals ik het nu zie, of begrijp dus eerst twee weken frontload 1000mg testo e (eenmaal te zetten in de week?) dan 500mg testo E per week en 400mg tren per week (niet samen in een spuit) en zoja, als hier gepraat wordt over om dat om de 5 dagen te zetten met lange esthers waarom praat dan iedereen in weken?? dat zijn toch 7 dagen?? dat is eig het enige wat me nog onduidelijk is

thanks weer ;)

jaaaaaa, dat moest ik weten!!!
nu kan ik eens beginnen te tellen :p
lol:D
merci he jongen

:joint:

beste jongens,
ik las dat voor gyno tegen te gaan bij tren je elke dag 200mg vitamine B6 moet innemen
wat zijn jullie meningen of ervaringen hiermee??

Terug
Naar boven