Fitness Seller

test-tren-proviron

leroyikke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Heey ik ben van plan binnenkort weer een kuurtje te pakken en ik vroeg me af of iemand er nog op of aanmerkingen op heeft of dingen anders zou doen
Dit is het plan:
Wk 1-12 test-e 750mg
Wk 1-10 tren e 400mg
Wk 1-12 proviron 50mg ed
Wk 15 - 18 arofixen

En evt nolva en arimidex bijdehand houden mocht er gyno ontstaan

Proviron ben ik niet heel bekend mee volstaat 50mg ed op deze kuur.
En ik heb vrij snel last van acne maar heb nog niets gevonden wat echt helpt iemand tips of tools mvg
Leroy

Vit b5 tegen de accne kan je vinden op stopacne.nl

Waarom provi?

• Topic Starter Topic Starter
Ok b5 ik ga het eens proberen thnx !
En de provi is zodat ik minder vocht vast ga houden en helpt tegen aromatiseren (gyno) en het heeft ook een positief effect op mn gains

Ok b5 ik ga het eens proberen thnx !
En de provi is zodat ik minder vocht vast ga houden en helpt tegen aromatiseren (gyno) en het heeft ook een positief effect op mn gains

Ik hield echt 0 vocht vast op tren, ligt dat dan echt aan mij? Zijn 1.96 bij 89 kg @ 14 % btw je echte stats? Want dan kun je 't met de helft van je kuur ook nog wel af.

Ik hield echt 0 vocht vast op tren, ligt dat dan echt aan mij? Zijn 1.96 bij 89 kg @ 14 % btw je echte stats? Want dan kun je 't met de helft van je kuur ook nog wel af.

pak je niet eventueel wat vocht op 750 MG test? zelf geen ervaring met tren maar ik denk dat je op 750 mg test wel een beetje bloat krijgt.

pak je niet eventueel wat vocht op 750 MG test? zelf geen ervaring met tren maar ik denk dat je op 750 mg test wel een beetje bloat krijgt.

Zou kunnen, maar mijn ervaring met androgene shit is dat je je oestrogeen ook niet te laag moet willen hebben, slecht voor je gains maar vooral voor je weerstand( aldus Cools ). Ik kreeg er waarschijnlijk iig een ontsteking van in mn darm.

Bij enkel test vind ik provi een fijne toevoeging, maar als je tren erbij gooit dan ga je idd wel erg androgeen. Ik zou hem ook weglaten. Denk ook een beetje aan je prostaat e.d. ;)

waar is je anti e??
Bij zo een doseringen is dit zeker een must

Nee zijn niet de juiste stats sorry
Heb ze gister nog proberen te veranderen
Is schijnbaar niet doorgekomen

Juiste stats
1.96
104 kg
13%

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 13:04 ----------

En.als anti-e heb ik nolva en arimidex bijdehand

Nakuur weekje eerder starten. Provi weglaten is niet nodig bij deze kuur.

Ok laat bij deze proviron weg wel wil ik er hcg bij gaan pakken week 11 tm 13 500iu eod is het ook handig om eerder in mn kuur al hcg te pakken of is dat overbodig ??

Gewoon vanaf het begin hcg als je het wilt nemen. 2x pw 250iu is gangbaar.

Okeej (sorry voor mn late reactie)
Toch ben ik er nog niet helemaal uit over de hcg omdat het nogal schadelijk kan zijn voor je zaad,
dus mijn vraag is of het echt nodig is bij deze kuur
En is de.schade echt dusdanig erg of is het met 500iu ew
Te verwaarlozen??
Want wil graag ooit nog kindjes en zou jammer zijn als door.mijn fout er iets mee zou zijn

Okeej (sorry voor mn late reactie)
Toch ben ik er nog niet helemaal uit over de hcg omdat het nogal schadelijk kan zijn voor je zaad,
dus mijn vraag is of het echt nodig is bij deze kuur
En is de.schade echt dusdanig erg of is het met 500iu ew
Te verwaarlozen??
Want wil graag ooit nog kindjes en zou jammer zijn als door.mijn fout er iets mee zou zijn

Is dat niet alleen als je mega doseringen hcg zet? Hoge doseringen hcg zijn niet goed geloof ik (weet niet precies waarvoor) maar 2 x 250 per week is geen probleem. Alleen maar beter voor herstel.

Okeey ja ik ben eruit
En ik denk.dat dit gaat m worden
Week 1-4 dbol 40mg
Week 1-12 test-e 750 mg
Week 1-10 tren-e 400 mg
Week 1-13 hcg 2x250iu ew
Week 14-17 arofixen 1 tab ed
En.nolva en arimidex bij de hand als oestrogeen remmers
Tegen gyno ( ben er wel ggevoel ig voor nml)

Is er behoefte aan dat ik een logje bij hou of geloven jullie het wel

Een log is altijd leuk als je ook foto's plaatst vind ik.

zonder ai ga je je estrogen nooit binnen de range houden

een logje op dit soort kuren is altijd interessanter als een standaard 500 test.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 09:08 ----------

HCG slecht voor zaad heb ik trouwens nog nooit eerder van gehoord, weet wel dat het je testikels kan schaden bij overmatig gebruik. Dat is dus honderden of duizenden iu's in een paar dagen zoals vroeger wel werd gedaan.

Terug
Naar boven