AndroidHealthClinic

test-tren-proviron

een logje op dit soort kuren is altijd interessanter als een standaard 500 test.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 09:08 ----------

HCG slecht voor zaad heb ik trouwens nog nooit eerder van gehoord, weet wel dat het je testikels kan schaden bij overmatig gebruik. Dat is dus honderden of duizenden iu's in een paar dagen zoals vroeger wel werd gedaan.

Het moet juist helpen bij de vorming van zaadcellen dacht ik?

Beste kuur voor een 24 jarige, je vetpercentage zakt snel in je posts.

Wat is je kuurachtergrond eigenlijk ?

OT: met die B5 zou ik wel tijdig beginnen (aantal weken van te voren) ik zit er nu ook zo'n twee weekjes op icm differin gel voor de eerste keer, kan nog niet zeggen in hoeverre het bijdraagt tijdens de kuur maar heb het idee dat het wel meerwaarde heeft.

Roa is ook een optie natuurlijk.

een logje op dit soort kuren is altijd interessanter als een standaard 500 test.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 09:08 ----------

HCG slecht voor zaad heb ik trouwens nog nooit eerder van gehoord, weet wel dat het je testikels kan schaden bij overmatig gebruik. Dat is dus honderden of duizenden iu's in een paar dagen zoals vroeger wel werd gedaan.

Volgens mij was er zelfs eens iemand op het forum die 5000 iu hcg in 1 keer zette ( of 10.000 ) van wie zijn zaadleider knapte ofzo.

Aardige doseringen, maar waarom altijd die dbol bij tren en niet winny?

• Topic Starter Topic Starter
Beste kuur voor een 24 jarige, je vetpercentage zakt snel in je posts.

Wat is je kuurachtergrond eigenlijk ?

Ja klopt mijn vetpercentage is niet accuraat en is.nog een ruwe schatting voor ik ga beginnen ga ik het weer precies opmeten, komt in de log te staan
ben overigens ook.van plan fotos erbij te zetten,
En ja zijn idd aardige.doseringen
mijn kuur verleden
(Globaal)
Test-e
Winstrol
Nolva

Winstrol
Test-e
Deca
Nolva

En
Winny
Test-e 500
Tren-e 200
Arofixen
Nolva

En die.laatste is zeer goed ervaren vandaar dat ik m herhaal maar de doseringen iets opschroef
En dbol ipv winstroll
En hcg erbij voor beter herstel

Terug
Naar boven