XXL Nutrition

Test, tren, winstrol

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Ben gister begonnen met:

Wk1-13: Test E 375mg EW
Wk1-2: Tren E 400mg EW
Wk3-8: Tren E 200 mg EW
Dag1-25: Winstrol 40mg ED
Nakuur arofixen voor 4wk.

Vorige kuren waren 10 weken Test E op 500mg EW, nakuur met nolva.
En Ultrasust 350mg EW + Tren E 200mg EW voor respectievelijk 10 en 8 weken, ook weer nolva als nakuur.

Ben op t moment 94kg met 15% vet, iets hoger dan dat ik had verwacht.
Hoop met deze kuur de 100kg te raken en behouden. Ben benieuwd, 2e keer tren, 1e x DHT.

Keep u posted.
 
succes kerel,keep us posted
 
;)
 
Succes William ;) ik volg...
 
Eerste inject was weer in mijn rechterbeen, is makkelijk injecteren en overzichtelijk werken. De 3.5ml gingen er prima in, lekkere hoestbui er achteraan van de tren. Dit had ik de vorige keer tren helemaal niet.
Zal wel te maken hebben met ander spul, vorige was het NL'se huismerk, dit keer de chinese :-)
 
Eerste inject was weer in mijn rechterbeen, is makkelijk injecteren en overzichtelijk werken. De 3.5ml gingen er prima in, lekkere hoestbui er achteraan van de tren. Dit had ik de vorige keer tren helemaal niet.
Zal wel te maken hebben met ander spul, vorige was het NL'se huismerk, dit keer de chinese :-)

ligt niet aan het lab,je hebt gewoon een klein adertje geraakt en dan krijg je de trenhoest.
dit is mij gelukkig tot nu toe gespaard gebleven,maar ik injecteer ook niet meer in mijn benen maar in de bips
is de kans toch een stuk kleiner.
 
Heb sinds gister wat oppervlakkige hoofdpijnen af en toe, ga de winstrol vanaf morgen verdelen, sochtends 20mg, 'savonds 20mg. Zal ook eens bloeddruk laten meten op de sportschool morgen.

Verlies veel vocht ivm het stoppen van creatine en beginnen met winny, zal dus wel wat gezakt zijn in gewicht helaas.
 
Heb sinds gister wat oppervlakkige hoofdpijnen af en toe, ga de winstrol vanaf morgen verdelen, sochtends 20mg, 'savonds 20mg. Zal ook eens bloeddruk laten meten op de sportschool morgen.

Verlies veel vocht ivm het stoppen van creatine en beginnen met winny, zal dus wel wat gezakt zijn in gewicht helaas.
niks helaas,je bent ruimte aan het maken voor vvm:D
 
In verband met afwezigheid morgen heb ik de 2e inject vandaag gezet, het is niet anders. Goed weekend ;)
 
Ik volg, leuke kuur zou ik ook wel een keer willen proberen.
Dit keer nog een hoestbui gehad na het injecteren?
 
Nee nergens last van dit keer, deze inject was super, geen pijn, fast in fast out zeg maar.
 
Sinds vandaag meer hongr, merk nog niet veel van de winny verder. Heb voeding met 500kcal opgeschroefd, en de planning is dat nog n aantal x te doen.

Tot later
 
doe ongeveer zelfde

test e 250mg
tren e 200mg
 
Sinds gister meer kracht, langer doorgaan, opgepompt. Winny doet z'n werk!
 
Mooie kuur. Ben benieuwd hoeveel kg je gaat pakken.
Dit word ook mijn volgende kuur maar dan met 600mg primo/mast erbij!
Succes!
 
Komen er ook before en after pics?
 
Nee.

Dikke vette off-day vandaag na gister zo geknald te hebben. Voel me al de hele dag ellendig, sloom, laveloos. Toch naar sportschool gegaan en na 15 minuten gestopt, het liep niet.
Morgen poging 2 voor de beentjes.
 
Laatst bewerkt:
Zit er aan te denken HCG nog toe te passen tijdens kuur, moet wel snel beslissen anders is t te laat...
 
Succes man, snel over de dip heen en weer knallen :)
 
Back
Naar boven