XXL Nutrition

Test/tren/winstrol

beesteboel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste mensen

Ik ben Javey ben 26 jaar en train nu al een jaar of 4

de laatste 2 jaar train ik heel serieus en heb ook licht gekuurt ( test/winstrol )

ik weeg nu 86 kilo
en mijn bf is 9%

ik wil nu een keer een zwaardere kuurtje pakken

dit wil ik gaan doen:

Test-e 500pw
Tren-e 200pw
Winstrol Tabs 4 weken 40mg ED

Nakuur HCG

ik wil totaal 8 weken gaan kuren

wat vinden jullie hiervan?

Laatst bewerkt:
Tren omhoog test omlaag is mijn mening.

Merknamen even weghalen..
Test 250 en tren 400 gaat iedereen op het forum die dit doet lekker op. Maar test 500 en tren 200 wordt ook regelmatig gedaan.

Geen merken van gear noemen.
Ik zou 1ml test(250mg) en 1ml tren (200mg)doen en om de 5 dagen prikken. en de winstrol weglaten. Ga je hard genoeg op als 1e kuur na een test + winny kuur. Nolva of aroxifen als nakuur. Hcg zou ik pas doen bij hogere dosissen tren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Geen merken van gear noemen.
Ik zou 1ml test(250mg) en 1ml tren (200mg)doen en om de 5 dagen prikken. en de winstrol weglaten. Ga je hard geborg op als 1e kuur na een winny only kuur. Nolva of aroxifen als nakuur. Hcg zou ik pas doen bij hogere dosissen tren.

Ja dat klinkt logisch.. Dus om
De 5 dagen test 250 en tren 200 en winny weglaten.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 19:15 ----------

Merknamen even weghalen..
Test 250 en tren 400 gaat iedereen op het forum die dit doet lekker op. Maar test 500 en tren 200 wordt ook regelmatig gedaan.

Waarom zou je tren hoger zetten dan test? Moet je met test niet altijd hoger zitten

Low test high tren is de nieuwe hype hier op dbb, 500/200 kan prima, maar ook 250/200 e5d. Is maar net wat je wilt. Als je echt kurkdroog wil staan doe je 250/400.

Low test high tren is de nieuwe hype hier op dbb, 500/200 kan prima, maar ook 250/200 e5d. Is maar net wat je wilt. Als je echt kurkdroog wil staan doe je 250/400.

+1
Ja is volgens mij ook een nieuwe hype maar ben benieuwd of het werkt! Lees er veel over.
Ik denk dat 1ml van beide wel voldoende is als eerste kuur. Tren heeft rare bijwerkingen bij sommige mensen op lagere dosis al, dus misschien verstandig om het te proberen op 1ml. Ken paar jongens die dat beide op 1ml hadden en daar toch flink van aankwamen.

Ik heb 1x 350(sust)/400 en 1x 250(test e)/400 gedaan en vond de sides absoluut niet minder als bij 500/400.

Denk tot te weinig mensen / geen beide hebben gedaan en er een goede mening over kunnen geven,
Misschien is het een hype omdat een aantal mensen hier goed op zijn gegaan en dan andere op het forum dit aanraden en iedereen neemt het gewoon over.

Is nooit bewezen en niemand kan het echt 100% onderbouwen en zeggen waarom het andere niet goed zou werken.

8 weken lijkt me wel een beetje kort, niet? Aangezien je het beste test 2 weken langer kan doorlopen dan tren, neem je in dat geval maar 6 weken tren. Dan zou ik m'n kuur toch minstens 10 weken laten duren.

Nakuur HCG ?

Denk dat je nog niet klaar bent om te gaan kuren.

hoe zit het dan met je libido als je tren hoger zet dan test?

Terug
Naar boven