XXL Nutrition

Test,trenbolone,dianabol

wk 1 - 10 test enanth. 250 mg
wk 1 - 10 boldenone 250
wk 7 - 10 50 mg winny eod
wk 13/14 40 mg nolvadex
wk 15/16 20 mg nolvadex

dit s de kuur, was ff niet goed op aan t letten

ik weeg 88 kilo en ben 24 jaar en 1.80 groot..

s eerste kuur dus wil beetje cutten.....

Wat zeggen jullie ervan.

Volgende kuur zal Test,trenbolone,dianabol deze zijn......

Pleace meningen

Volgens mij verwar je please met peace :) Welke van beide bedoel je nu? ;)

thanks man, ben toch aan t denken om boldenone op te schroeven dan maar.....

375 s toch goed...

:roflol:

omg..

geweldig. als je wat had gelezen had je kunnen zien dat de meeste eerste kuurders bold op 500 of 600 zetten, dit op advies van ervaren gebruikers die weinig tot geen werking ondervonden met een lagere dosis

Als ik jou was zou ik naturel nog even door gaan...
Zoniet: 10 weken 500 mg testo enanthaat. + nakuur...

Onduidelijkheden..?? Zoek maar op;)

wk 1 - 10 test enanth. 250 mg
wk 1 - 10 boldenone 250
wk 7 - 10 50 mg winny eod
wk 13/14 40 mg nolvadex
wk 15/16 20 mg nolvadex

dit s de kuur, was ff niet goed op aan t letten

ik weeg 88 kilo en ben 24 jaar en 1.80 groot..

s eerste kuur dus wil beetje cutten.....

Wat zeggen jullie ervan.

Volgende kuur zal Test,trenbolone,dianabol deze zijn......

Pleace meningen

Ik zou de Boldone er zowieso uitgooien want die doet zijn werking pas bij 500-750mg. Lekker voor dfe Test E 500mg met Deca 200mg gaan bro...

Ik vind het niet verantwoord om te gaan kuren en zelf je eigen gear te maken.

Post anders eerst is je trainingsschema en je voedingsschema misschien kunnen door aanpassingen daarin al vooruitgang gemaakt worden.

Ik heb dit soort verhalen vaker gehoord omdat het de koste zo erg drukt. Maar als je hier geen kaas van hebt gegeten zou ik hier nooit aan beginnen (zelf maken) want als er iets fout gaat spuit je alles lekker in je lichaam. ga gewoon voor een UL en dan zijn de prijzen ook zeer aantrekkelijk!!! Wel wat duurder dan zelf maken maar dan weet je zeker dat er "correct" spul in je lichaam gaat...

Als je je een beetje op inleest is zelf brouwen goed te doen.
Kant en klare kits worden te koop aangeboden op inet.

Geen idee of TS de kennis heeft om dit te doen, maar iig veel succes!!

Dat zou kunnen maar ben zelf geen voorstander van het zelf "brouwen"!!!
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat de TS dit niet zou kunnen doen. Alleen het idee al kies ik voor de "makkelijke" ("veilige") weg....

Jij hoeft toch ook geen voorstander te zijn?
Hij wil zelf brouwen, als m dit lukt dan kan ie voor een fractie van de prijs jarenlang aan de home-made gear!

Zat members die hetzelfde doen.

Nee daarom praat ik ook vanuit de "ik-vorm"!!! Uit gemakzucht en veiligheisoverwegingen (laat het liever door "mensen" doen die er verstand van hebben). Maar begrijp van je dat het niet zo gek moeilijk moet zijn om het zelf te doen. Dan kan het je een heleboel knaken schelen...

Nee daarom praat ik ook vanuit de "ik-vorm"!!! Uit gemakzucht en veiligheisoverwegingen (laat het liever door "mensen" doen die er verstand van hebben). Maar begrijp van je dat het niet zo gek moeilijk moet zijn om het zelf te doen. Dan kan het je een heleboel knaken schelen...

Dat moet jou toch aanstaan of niet? :D

He Maussie scherpe opmerking;) !!! Ja dat klopt zeker maar zoals ik al zei ben er totaal geen voorstander van. Heb je het zelf wel overwogen om te doen....

Nope, ik heb goede prijzen voor de gear die ik gebruik maar niet de tijd/geduld om aan ''zelf brouwen'' te beginnen.

Niet werken maar toch geen tijd hebben!!! Druk he Pappie....:D

zelf brouwen is niet zo heeeeeeel moeilijk. je moet alleen ff goed research doen en de goede spullen hebben. "nadeel" is alleen dat je bij die chinezen altijd een miminale afname hebt (meestal). Dus dan zit je weer met zoveel gear opgescheept :( ;)

zelf brouwen is niet zo heeeeeeel moeilijk. je moet alleen ff goed research doen en de goede spullen hebben. "nadeel" is alleen dat je bij die chinezen altijd een miminale afname hebt (meestal). Dus dan zit je weer met zoveel gear opgescheept :( ;)

Ja, je moet ook niet voor 1 kuur bestellen, direct voor meerdere, voor 1 kuur in nederland maak ik er 3/4 zelf, je moet gewoon zorgvuldig te werk gaan dan kan er niks mislopen imo.

Terug
Naar boven